Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 230 000€:lla rakennettua?

Vierailija
16.03.2011 |

Onko tuo mielestänne realistinen raha saada talo kasaan?

Tontti siis on, siihen ei tuosta summasta tarvitse käyttää yhtään. Perustusolot melko helpot, ei paalutusta, ehkä vähän tarvitsee räjäyttää jostain nurkasta, ei kuitenkaan luultavimmin.

Puurunkoinen, puuverhoiltu talo, neliöitä n. 140. Yhteen tasoon, ei juurikaan lisäkulmia, erkkereitä tms. Varustelutaso keskiluokkaa.

Valmistaloja en halua, ei siis mitään älvsbyitä. Luultavasti talopaketti, vesikattovalmiuteen tehtaan toimesta, sisätyöt ulkopuolista työvoimaa käyttäen. Oma osuus lähinnä työmaan siivous, tavaroiden hankinta, jne.

Kuulostaako mitenkään realisiselta? Rakennuspaikka Uusimaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule riittamaan jos itse ette rakenna taloa vaan on ulkopuoliset rakentamassa. Muistakaa etta pihaan menee yllattavan paljon rahaa myos...vaikka ei laittais mitaan ihmeellista sinne. Olen rakentanut talon ja moni ystavista myos joten tiedan mista puhun. Itse kirjasin kaikki mahdolliset kulut ruuveista lahtien kun rakensimme ja tiedan etta toi 230 000 euroa ei tule riittamaan.

Vierailija
2/2 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 260 000 euroa (talo vähän suurempi ja kahteen kerrokseen) ja omaa työtä oli rutkasti enemmän. Vaikea kuvitella, että alle tuon olisi mahdollista päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi