Terveysterrorismi ärsyttää!
Sanokaa mulle yksikin hyvä syy, miksi pitäisi syödä terveellisesti, ulkoilla ja urheilla. Siis joku hyvä syy mikä menee mulla läpi, -kele!
Kommentit (23)
Kun syöt terveellisesti ja liikut, olet virkeämpi ja energisempi, nautit elämästäsi enemmän ja sinulla on parempi vastutuskyky kaikenlaisia tauteja vastaan (kuten vaikkapa lintuinfluenssaa ;)) Tämän takia minä pyrin syömään suht koht terveellisesti ja liikkumaan. Sinänsä mulle on aivan sama miten joku muu, esim. ap, elää joten käännyttäminen ei todellakaan kiinnosta.
Ja joo, terveellinen ruoka ei tosiaan tarkoita mitään pelkän porkkanan popsimista, tai ylipäätään kamalaa rasvakammoa.
Ensinnäkin pidän vaatteet päälläni muitten kuin mieheni seurassa joten yks lysti millainen kroppa on. En elä esitelläkseni itseäni. Mitä lisäarvoa hyväkroppainen sitten saa kropastaan? Kateutta ja pahantahtoisten panettelua? Lihanhimoisten metsästäjien parveilua ympärillä ilman mahdollisuutta löytää todellista rakkautta, onnea ja rauhaa?
Sitä paitsi kun katson peilistä näen ihan mukavan kropan. Neljä odotusta,synnytystä ja imetystä on muokannut siitä jopa paremman kuin nuorena.
ap
ja on 168cm/56 kg (vielä synnytyksen jäljiltä vähän normaalia pulleampi)?