Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestäsi EI yhteiskunnan kuuluisi maksaa ov

Vierailija
16.03.2011 |

Minusta yhteiskunnan ei kuuluisi maksaa tai edes tukea sukupuolenvaihdosleikkauksia eikä tupakoinnista tai alkoholista selkeästi johtuvia hoitoja (tupakoitsijan keuhkosyöpä, alkoholistin maksakirroosi). Lihavuudesta johtuvia sairauksia on kuitenkin pakko kustantaa. Ei ehkä niitä vatsankutistuksia mutta noin muuten, on aika vaikea kohdistaa syy/seurausta.

Sukupuolenvaihdosleikkauksen miellän kauneusleikkaukseksi, yhtä lailla minun elämänlaatuni paranisi jos yhteiskunta maksaisi minulle silikonirinnat. Jo ennen lapsia olen ollut lähes rinnaton ja olen ollut todella masentunut asiasta ja itsarin partaalla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) urheilua (mitä hulluutta, että talvella pitää olla nurmikentät ja kesällä jäätä, että aikuiset miehet pääsee vähän potkimaan palloa ja muuten telmimään. Ei liikkumiseen tarvita mitään hehtaarihalleja)

b) suurinta osaa kulttuurista - rahat sellaiseen kulttuuritoimintaan mikä palvelee veronmaksajia eikä pientä elitististä ryhmää.

c) yritystuet pois. Nokia EI tarvitse miljoonaluokan tukia.

Sosiaali- ja terveyspuolelta sen sijaan en kovin helposti lähtisi mitään leikkaamaan. Kyseessä on ihmisten henki ja terveys sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla