Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1761/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla entistä vakuuttuneempi, että av:n modeina on blogisteja. Täältä katoilee viestejä siihen tahtiin.

Ärsyttääkö kun viestejä poistetaan eikä kunnon kinaa saadakaan aikaiseksi? hehe..näyttää kovasti siltä että av-mammat jää jalkoihin...hahahah!

Mä en ymmärrä sinun vahingoniloisuutta.

Tässä ketjussa on ollut ihan aiheellista pohdintaa blogeista...

Miksi asetelma olisi av mammat vastaan blogistit?

Luulen että se vihamielinen käytös menee kyllä juuri toisinpäin...

Vierailija
1762/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla entistä vakuuttuneempi, että av:n modeina on blogisteja. Täältä katoilee viestejä siihen tahtiin.

Ärsyttääkö kun viestejä poistetaan eikä kunnon kinaa saadakaan aikaiseksi? hehe..näyttää kovasti siltä että av-mammat jää jalkoihin...hahahah!

Mä en ymmärrä sinun vahingoniloisuutta.

Tässä ketjussa on ollut ihan aiheellista pohdintaa blogeista...

Miksi asetelma olisi av mammat vastaan blogistit?

Luulen että se vihamielinen käytös menee kyllä juuri toisinpäin...

se tässä ärsyynnyt kun nopeasti viestit katoaa? miksi?

Eikä tämä ketju ole koskaan ollut millään lailla aiheellista pohdintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sinun vahingoniloisuutta. Tässä ketjussa on ollut ihan aiheellista pohdintaa blogeista... Miksi asetelma olisi av mammat vastaan blogistit? Luulen että se vihamielinen käytös menee kyllä juuri toisinpäin...

se tässä ärsyynnyt kun nopeasti viestit katoaa? miksi? Eikä tämä ketju ole koskaan ollut millään lailla aiheellista pohdintaa!

Kommentoin vain sinun vahingoniloista hahaha viestiä. En tajua kaltaisiasi, en sit yhtään...

Ja on kyllä aika monen mielestä ollut aiheellista tämä pohdinta blogeista. Pelkästään lastenkin puolesta! Mutta narsisti blogisti löytää aina syyn vaan ulkopuoleltaan ,ei osaa katsoa syyllistä peilistä...sorry....

Vierailija
1764/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei ole hylännyt lastaan, mutta saattaa olla perusteltuja syitä miksi tiettyjä ratkaisuja on tehty. Erityislasten kohdalla on etenkin järkevää, että se vanhempi, jonka kanssa lapsi toimii mutkattomimmin on lähivanhempi. Ja "se toinen vanhempi" sitten tapaa lasta tietyn (muuttumattoman) kaavan mukaan.

Erityislapselle on myös erittäin tärkeää tuntea olevansa molemman vanhemman rakastama ja että hänellä on paikka molempien elämässä. Joskus erityislapsen "erityisyys" voi myös johtua vaikkapa tasapainottomasta äidistä (tai isästä) jolloin erityisyysoireet ovatkin oireita sairaan vanhemman kyvyttömyydestä solmia empaattista suhdetta lapseensa. Näitä "erityislapsia" on nykyisin yhä enenevästi. Tällöin on tietenkin erittäinkin perusteltua että rajoitetaan tämän toisen vanhemman tapaamisia ettei lapsen elämä suistu raiteiltaan kerta toisensa jälkeen aina juuri kun toinen, tasapainoisempi vanhempi on saanut kaiken rullaamaan mahdollisimman mutkattomasti Tämä kommentti aivan yleisenä kommenttina erityislapsi asiaan. T: erkkaope

Miten lie erkkaopejen empatian laita...

Vierailija
1765/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nyt tehdä yhteenvedon tästä sopasta? Että mitä mitää googlettaa ja kuka bloggaaja ja mitä? En saa tästä mitään tolkkua.

Siinä sopivaa puuhaa sadepäiviin, kun yrittää seurata, mistä tässä kaikessa on kysymys :)

Kyllä se selviää, jos koko ketjun käy läpi ja seuraa vinkkejä, vihjeitä ja johtolankoja. Että kuka on kuka ja miten se basisti tähän liittyy. Kuuluisaan välirikkoon ei kyllä lopullista totuutta löydy. Mutta

Vierailija
1766/1781 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen takia että nykyään on perhanan hankalaa tehdä mitää Suomen rajojen ulkopuolella ilman sitä... Mutta tosiaan tämä alkuperäinen J on lievä tapaus verrattuna tuohon toiseen, yhdistävänä tekijänä voidaan sanoa, ettei kumpikaan nähtävästi lue tekstejään läpi...

visa electron toimii melkein kaikissa nettiputiikeissa, samoin maailmalla matkustaessa. Kannattais matkustaa vähän, niin maailmankuva avartuisi. Eikä ehkä jaksaisi kytätä jonkun blogistin sanomisia. Siis haloo, blogistin jutut ei ole mitään pravdaa. Jos niin paljon ärsyttää blogistin elämä ja mielipiteet, niin eikö sitä vois antaa jo olla? Hankkia oma elämä jne. Ja toi yksi tunnistettava kirjoittaja tarkistakoon sen pilkun paikan. P:nviilaaja.

Luottokortti kannattaa olla jo ihan siitäkin syystä, että käyttämällä ostoksia tehdessä luottoyhtiö kantaa vastuun, mikäli jotain menee pieleen. Tämä ei toki koske esim. kortin kopioimista, mikäli korttia on käyttänyt huolimattomasti, mutta esimerkiksi konkurssitapauksissa saat rahasi takaisin.

ei liity yhtään ketjun aiheeseen. Muutkin kuin luottokortit kelpaavat sekä lastenvaatekaupoissa että maailmalla.

Todettu ja nähty.

Kyse ei ollut mistään lomamatkojen varailusta.

Vierailija
1767/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika OT, mutta mun mielestä pohjat vetää Onnen päivät vai mikä lie-blogisti, joka kertoi että tämä kolmas raskaus oli vahinko. Siis kyllä korvat kuumotti ihan ulkopuolisena lukijanakin, että WTF???!!!!! Kenelle nää ihmiset luulee kirjoittelevansa? Lapsi lukee sitten vanhempana olleensa vahinko, sekä monet perheen ystävät, sukulaiset jne.

En kirjoita pahalla, mutta kun ei vaan millään voi käsittää, onko sitten jotain exhibitionismia (itse en kertoisi edes hyvälle ystävälleni jos tulisin vahingossa kolmatta kertaa raskaaksi, että oli vahinko, ihmettelen muutenkin miten ihmiset kehtaavat kertoa kymmenien vuosienkin jälkeen että joku lapsi oli vahinko). Jutut menevät usein kyseisen lapsen tietoon ennen pitkää ja ei varmasti ole sellainen tieto, jota olisi koskaan pitänyt jaella eteenpäin.

vaiheessa tuota raskautta on tuommoinen blogiinsa kirjoittanut? Täytyy heti lähteä selaamaan :) *utelias* Osoittaa kyllä minun mielestäni melkoista harkintakyvyn puutetta mennä tuommoista möläyttämään koko kansalle...

Vierailija
1768/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää browser historyn? Itse en ole huomannut.

Jos osa blogisteista varastavat ihmisten browser historiat ja kyttäävät lukijoita ja muita blogisteja ja heidän nettisivu historiaansa on tämä blogi touhu huomattavasti sairaampaa mitä kuvittelinkaan. Itse hyväksyn nuo trackerit, ne eivät kerro mitään kovin henkilökohtaista, mutta browser historian vakoilu on todella väärin.

Vierailija
1769/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että tuollainen asia tuntuisi ainakin omalta kohdalta ikävältä saada tietää.

Mutta asiasta toiseen ja muutamaan aiempaan kirjoitukseen viitaten: Pitääkö olla rikas ja täydellinen, että on kelvollinen pitämään lastenvaateblogia. Että, jos on joku pienikin särö elämässä, niin sitten pitää vain olla hiljaa ja hävetä, eikä missään nimessä blogata.

Vierailija
1770/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika OT, mutta mun mielestä pohjat vetää Onnen päivät vai mikä lie-blogisti, joka kertoi että tämä kolmas raskaus oli vahinko. Siis kyllä korvat kuumotti ihan ulkopuolisena lukijanakin, että WTF???!!!!! Kenelle nää ihmiset luulee kirjoittelevansa? Lapsi lukee sitten vanhempana olleensa vahinko, sekä monet perheen ystävät, sukulaiset jne. En kirjoita pahalla, mutta kun ei vaan millään voi käsittää, onko sitten jotain exhibitionismia (itse en kertoisi edes hyvälle ystävälleni jos tulisin vahingossa kolmatta kertaa raskaaksi, että oli vahinko, ihmettelen muutenkin miten ihmiset kehtaavat kertoa kymmenien vuosienkin jälkeen että joku lapsi oli vahinko). Jutut menevät usein kyseisen lapsen tietoon ennen pitkää ja ei varmasti ole sellainen tieto, jota olisi koskaan pitänyt jaella eteenpäin.

vaiheessa tuota raskautta on tuommoinen blogiinsa kirjoittanut? Täytyy heti lähteä selaamaan :) *utelias* Osoittaa kyllä minun mielestäni melkoista harkintakyvyn puutetta mennä tuommoista möläyttämään koko kansalle...

silloin kun kertoi raskaudestaan, niitä aikoja se oli, on vaan jäänyt tosi hyvin mieleen vaikken läheskään aktiivisesti luekaan blogia. En tosin tiedä onko poistanut sitä mutta näin ikävä kyllä luki.

Vierailija
1771/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt paheksutaan, että työnantajat ja lasten kaverit ynnä ties ketkä kaupantädit saavat tietoonsa kaikki yksityisasiat blogia lukemalla. Mutta ei todellakaan nimellä googlaamalla tule blogi hakutulokseksi, ellei blogia pidä omalla nimellä.

Se on sitten toinen asia, että jotkut naapurit tai tutut möläyttelevät nimiä av-palstalla.

Itse löysin SATTUMALTA yhden parhaimmista ystävistäni kirjoittamaan blogiin. Rupesin vaan katsomaan,että onpa tutun näköistä:D Ja siis toisen samantyyppisen seuraamani blogin kautta sinne ihan löysin. En mitenkään kaivelemalla

Vierailija
1772/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka ei blogeja nimellä löytäisikään niin yllättäen joku tuntee jonkun jne.

Minä olen seurannut lastenvaateblogeja ja ihan vaan linkkejä seuraamalla olen löytänyt 5.n tutun blogit, tietämättä että he pitävät blogeja. Ja sen lisäksi vielä muutaman sellaisen samalla paikkakunnalla asuvan tutuntutun.

Kyllähän esimerkiksi Jarnan lasten koulukaverit seuraavat Jarnan blogia. Ja myös Jarnan luottamustehtävissä pyörivät teitävät useat hänen pitävän blogia. ja nämä ovatkin jo niitä samoja jotka mahdollisesti häntä jossain vaiheessa palkkaavat.

Samoin tiedän esimerkiksi eräässä suositussa blogissa mainitut lapsen muskarin vetäjien seuraavan tätä ja tunnistaneen itsensä. ja päiväkotien henkilökunnat jne.

Blogisti ei todellakaan ole niin anonyymi kuin kuvittelee olevansa. Linkittäähän hän omia huutonet myyntejään. minä tiedän usean blogistin osoitteen ja nimen ihan vaan ostamalla tai myymällä heille huutiksessa.

Ja Jarnan kanssa meillä on yhteinen facebook-kaverikin, eli sitäkin kautta pääsen hänen elämäänsä tutustumaan=)

Vierailija
1773/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka ei blogeja nimellä löytäisikään niin yllättäen joku tuntee jonkun jne.

Minä olen seurannut lastenvaateblogeja ja ihan vaan linkkejä seuraamalla olen löytänyt 5.n tutun blogit, tietämättä että he pitävät blogeja. Ja sen lisäksi vielä muutaman sellaisen samalla paikkakunnalla asuvan tutuntutun.

Kyllähän esimerkiksi Jarnan lasten koulukaverit seuraavat Jarnan blogia. Ja myös Jarnan luottamustehtävissä pyörivät teitävät useat hänen pitävän blogia. ja nämä ovatkin jo niitä samoja jotka mahdollisesti häntä jossain vaiheessa palkkaavat.

Samoin tiedän esimerkiksi eräässä suositussa blogissa mainitut lapsen muskarin vetäjien seuraavan tätä ja tunnistaneen itsensä. ja päiväkotien henkilökunnat jne.

Blogisti ei todellakaan ole niin anonyymi kuin kuvittelee olevansa. Linkittäähän hän omia huutonet myyntejään. minä tiedän usean blogistin osoitteen ja nimen ihan vaan ostamalla tai myymällä heille huutiksessa.

Ja Jarnan kanssa meillä on yhteinen facebook-kaverikin, eli sitäkin kautta pääsen hänen elämäänsä tutustumaan=)

Aika sekoa sulta! Ja hyvin tunnut olevan perillä Jarnan asioista. Onko sulla kenties jotain hampaankolossa?

Vierailija
1774/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään monesta heidän myymästään ja minulla sopivan ikäinen lapsi=)Ja osa blogisteista ostaa minulta. Saan myös silloin osoitetiedot.

Eikä minulla ole mitään Jarnaa kohtaan hampaankolossa, en edes tunne häntä. kaiken tämän tiedon olen saanut blogia ja tätä ketjua seuraamalla. Eli paljon olen saanut näistä tietoja kaivettua ja hyvin olen niiden ansiosta asioista perillä=)

Tämä vaan osoittaa sen että hän ei kovin anonyymi ole ainakaan niille jotka ovat blogeja seuranneet.

Vierailija
1775/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti! Nyt säätäkää hieman taajuksia aivoissanne ja miettikää... LASTENVAATTEET VOIVAT OLLA HARRASTUS, SIINÄ MISSÄ MONI MUUKIN TURHANPÄIVÄINEN HÖMPPÄ (vrt. kaiken maailman laukkujen, kenkien keräily!!!) Mutta lasten elämä ei ole "harrastus", ei ainakaan yksityisyys. Nyt Te arvon av-mammat sotkette nämä kaksi asiaa täällä tarkoittamaan yhtä ja samaa. Kyllä silloin paistaa läpi kateellisuuskin, jota kenties ite ette tunnusta/tunnista...

Vierailija
1776/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljon olen saanut näistä tietoja kaivettua ja hyvin olen niiden ansiosta asioista perillä=)

Tämä vaan osoittaa sen että hän ei kovin anonyymi ole ainakaan niille jotka ovat blogeja seuranneet.

Sua ei niinkuin kiinnosta, mutta siltikin kaivelet tietoja Jarnasta. No, on sulla erikoiset huvit. :D

Vierailija
1777/1781 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraamani blogi (Onnen Päivät) :(. On auki enää tämän päivän. Mua harmittaa ihan todella, että hyviä blogeja katoaa tätä tahtia..

Vierailija
1778/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä keskustelupalstalla on ihan aiheesta oma erityinen maineensa. Tämähän on vitsi koko palsta, mutta ei hyvä sellainen. Uteliaisuuttni minäkin tulin tänne "lueskelemaan", ja nyt kyllä ymmärrän miksi tämä maine on niin valtaisia. Tätäkin ketjua voi vain hämmästellä, ei niinkään tuo rivinvälinen ja suora pahansuopaisuus - sehän on niin normaalia toisille. Mutta tämä on mitä uskomattominta soopaa ja normaalin ÄÖ:n alla jäävää "dialogia", juuri sellaista mitä parhaissa sketsisarjoissa aikoinaan oli. Sarjoissa missä tyhmät eivät tietenkään itse ymmärrä olevansa tyhmiä - ja sehän se paras vitsi useinkin on. Mutta minua tämä keskustelu ei oikeastaan saa edes hymyilemään - niin kuin ei mikään missä kylvetään pahaa. Toivon vilpittömästi, että kaikkien kirjoittajien suurin huoli olisi ne omat lapset ja se arvomaailma mihin he oppivat. Mikäli vanhemmat parantavat maailmaa ala-arvoisin keinoin - eivät lapsetkaan voi muuta mallia saada. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Jaksamista kuitenkin paskanjauhannan kohteena oleville äideille, isille, lapsille ja muille osallisille. Elämä on jokaisella juuri niin hyvä kuin sen rakentaa. Parempia harrastuksia toivon myös "maailmanparantajille", oikeita ongelmia ja niiden ongelmien selvittämistä varten on jo monta hyvää järjestöä, niissä toimiminen asettaa asiat oikeisiin mittakaavoihin ja toimiminen saa aikaan hyvää. Toivottaasti tämän Vauva lehden "toimituskin" huomioisi, ettei tälläinen hölmö maine ole perhelehdelle hyväksi ja suhtautuisi asiallisella tavalla henkilökohtaisuuksiin menevien kirjoitusten kohdalla poistaen pahaa mieltä aiheuttavat kommentit ja keskustelut täältä. Minusta tämä keskustelu on juuri sellainen.

Vierailija
1779/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu miten bloggaajat nostavat itsensä kaiken yläpuolelle. Heistä ei saa keskustella, heidän typeriäkään tekemisiään ei saa kritisoida. Blogistitko päättävät mistä täällä palstalla saa keskustella? ;)

Vierailija
1780/1781 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat vastaan blogistit?

Siis ihan oikeasti, yhtä lailla JOKAINEN tähän ketjuun kirjoittanut ON av-mamma :D

Kun oikeasti ei ole olemassa "vain" av-mammaa. Yhtä lailla on blogistikin av-mamma kun käy täällä lukemassa ja kommentoimassa.

Ketju on lukittu.