Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Päätin uppoutua Huutonetin ihmeelliseen maailmaan mutta onko siellä
15.03.2011 |
joka ilta tällaista?? Jo neljä kertaa on sivut tökkineet ja tullut iloitus "huoltokatkos". Miten siellä voi selailla jos jatkuvasti huoltavat?
Kommentit (2)
Ei ole todellakaan tällaista.
Nyt varmaan sivut jökkivät tuon joditabletti-myyjän vuoksi: kaikki parveilevat katsomaan ja etsimään myyjää, joka kauppaa joditablettipurkkia messevälle 1000 euron ostaheti-hinnalla. Ylläpito yrittää poistaa kaikki epämääräiset lääkekauppiaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta valitettavan usein =(