Minulla on suhde miehen veljen vaimon kanssa - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (42)
Harrastatteko seksiä? Missä ja milloin?
ja viime aikoina on tullut tutustuttua yhdessä esim. baarin vessoihin
ap
Itselläni on suhde miehen veljen kanssa.
käytättekö dildoja?
ainakaan toistaiseksi.. Itse en erityisemmin nauti penetraatiosta, seksikumppanistani en tiedä..
Ap
Mikä nuratti? Baarin vessoihi? reps
Ap
Ap
Ap
tietääkö miehet?
Eivätkä luultavasti hyväksyisi, minun mies ainakaan.
Ap
Tai sitä, että miehelläsi olisi suhde veljensä kanssa? Tai äidilläsi olisi suhde appiukkosi kanssa?
Saako kysyä, miten päädyitte siihen?
Ap
Olemme tunteneet miehen veljen kanssa vetovoimaa toisiamme kohtaan aina, ensitapaamisesta lähtien.
Olimme mieheni kanssa seurustelleet n.vuoden kun ensimmäisen kerran harrastin veljensä kanssa seksiä heidän lapsuudenkodissaan.
Siitä lähtien olemme harrastaneet seksiä aina kun mahdollista, mutta mikään pakottava tarve siihen ei kummallakaan ole. Siitä vain on tullut "tapa".
Minä ja mieheni olemme nyt olleet 9v yhdessä, eli seksisuhde veljen kanssa on kestänyt 8v.
Muutenkin kyllä meillä synkkaa ja juttelemme paljon asioista.
Miehen veljen vaimo inhoaa jostain syystä mua, en tiedä aavistaako jotain tai onko hänellä jokin alitajuntainen vaisto, että mä olen hänelle "uhka" tms.
oletko ylpeä itsestäsi?
En vain voi tälle mitään, naiset vain ovat niin helvatan haluttavia ja tämä kyseinen nainen vain yhtäkkiä päätti suudella minua baarissa ja siitä se lähti, enkä osaa lopettaa. Ylpeä en ole itsestäni, en sitten yhtään.
Ap
NO IHME ETTÄ INHOO,,TOIVOTTAVASTI SAAT JAKOPYLLYYS MATOJA
Pidätkö mahdollisena sitä, että myös miehelläsi olisi suhde hänen kanssaan? Tai sitä, että miehelläsi olisi suhde veljensä kanssa? Tai äidilläsi olisi suhde appiukkosi kanssa?
ihan käytännön syistä.
Ap
siittä että täällä tämmösiä kyselet?
tai sun tapauksessa kerää koko suku!
ap