Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on, etten kiihotu/kostu miehestäni...

Vierailija
15.03.2011 |

Anteeksi tämä aihe, mutta olen oikeasti tosissani ja ymmälläni tilanteeni kanssa.

Olen ollut mieheni kanssa nyt 6 vuotta, enkä ole koskaan - en alussakaan kostunut miehestäni. Aiemmissa suhteissani ja muutamassa lyhyessäkin tätä ongelmaa ei ollut - voitelu pelasi erinomaisesti, vaikka en ollut aina niin rakastunutkaan.

Mies on hyvä lämmittelijä, joten siinä ei puutteita. Otteet hänellä ovat ehkä vähän sellaiset, että tunnen hänet ehkä hieman emotionaalisesti etäiseksi..?! Haluan häntä kuitenkin usein ja seksi on hyvää ja toimivaa. Mutta voitelu täytyy aina hoitaa purkista. Minua tämä vaivaa.

Onko muilla samankaltaista ongelmaa ja tiedättekö mistä se johtuu? Ja mitä tilanteelle olisi tehtävissä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla yksin tämän ongelmani kanssa :o(

Olisikohan gynekologille juttelemisesta mitään apua? Tähän mennessä en ole kehdannut...

Ap

Vierailija
2/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että et ENÄÄ, mutta kun et missään vaiheessa ole. Mulla ei ole pitkissä suhteissa enää ajatuksen voimalla tai katseen voimasta paikat valmistautuneet, mutta kyllä melko pitkään jo merkityksellinen hipaisu saa hanat auki... :D

Puhu ihmeessä gynelle, joku pieni hormonisysäys voisi olla hyvinkin ratkaisuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla