Eilen se sitten tapahtui - sain isoa
Mieheni vikisi parin vuoden ajan siitä kuinka hienoa olisi jos saisin vierasta munaa. Olen seksielämäämme ihan kohtalaisen tyytyväinen ja enkä erityisesti haaveillut vieraasta kalusta. Lopulta houkutus nousi kuitenkin niin suureksi, että päätimme toteuttaa tämän jutun.
Mies löytyi netistä aika vaivattomasti. Olin varma, että ekalla tapaamisella ei tapahtuisi mitään, mutta kävikin aivan toisin. Mieheni oli tarkoitus olla katsomassa ja myös ehkä osallistua toimintaan, mutta hän jätti meidät kahden kesken koska arveli sen olevan luonnollisempaa ja helpompaa. Ja ehkä parempi niin. Olisi ollut vaivauttavaa jos ukko olisi kyylännyt vierestä. Tosin olisi sen hänelle suonut.
Pää on vielä hieman sekaisin, joten en oikein tiedä mitä ajatella. Seksi oli ihanaa ja niin erilaista kuin oman mieheni kanssa. Kaverilla oli ainakin 5-7 senttiä isompi kuin omalla kullalla joten akti oli jo sen puolesta melkoinen. Kaikinpuolin aika huikaiseva kokemus. Mieheni taitaa olla aika samaa mieltä. Olemme olleet tuon aktin jälkeen koko ajan toisissamme kiinni. Ihan kuin olisimme vasta rakastuneet tai jotain... Ihanaa.
Kommentit (41)
Et tule enää todnäk sopeutumaan oman miehesi munaan - siis ainakaan jos tällä toisella oli myös paksumpi (joka ainakin itsestäni on se tärkein kriteeti). Tai jos se onnistuu, olet todella yhdessä oikean ihmisen kanssa. Itselläni on taustalla juuri samanlainen kokemus ja sopeutuminen pieneen ei ison jälkeen onnistunut. Myös miehen itsetunto romahti täydellisesti, kun myönsin pitäneeni isosta todella paljon.
Mulle kävi toisinpäin. Entinen miesystäväni, tai ehkä se oli enempikin vaan vakipano (ei asuttu yhdessä) oli varsin isomunainen ja aluksi olinkin siitä innostunut. Varsinkin takaapäin sain orkun melkein joka työnnöllä.
Kun jätkä oli kuitenkin toope, vaihdoin fiksumpaan, jolla oli tuollainen luultavasti keskikokoinen kyrpä (ehkä joku 15 senttiä erektiossa eikä mikään geenimanipuloitu tuorekurkku). En ole kaivannut oikeastaan kertaakaan isompaa munaa, kun mies osaa kuitenkin hoidella minut hyvin.
En usko että vaikuttaa noin dramaattisesti. Toki tuo iso tuntui mahtavalle, mutta on suhteessamme paljon muutakin kuin penis.
Naiset pitävät isosta kyrvästä. Se on karu totuus!
Kyllä poijaat pienelläkin pärjää, hitaasti sisään ja nopeesti ulos, niin silloin se tuntuu niinku sitä kyrpää vaan tulee ja tulee JA TULEE.
Naiset pitävät isosta kyrvästä. Se on karu totuus!
Millä lailla karu? Loistavaa seurata, kun paksuterskaakin aletaan pikkuhiljaa haluamaan. Alkaa näitä väljempiä pillujakin kaivautumaan koloistaan. Ennen luulin että pillut nyt vaan ovat niin pieniä, mutta onneksi on jo pari löytynyt, johon voi "laulattaa" ihan huolella, joskus jopa pohjaan asti, vaikka se ei välttämättä juttuni olekaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2010 klo 13:29"]
Paitsi että tosielämässä olet it-alan insinööripoju, joka kesken työpäivän kirjoittelee runkkufantasioitaan tänne.
Yksikään nainen (täysjärkinen) ei kertoilisi täällä hässineensä jotain netistä polkaistua tuntematonta.
Hyi saatana.
[/quote]
Törkeästi sanottu! Mitä vikaa on IT-insinöörissä!? :D
m36
Eipä siitä isostakaan kullista taida iloa olla jos pillu on löysä. Olis mamma vaan treenannu lantionpohjia ja tyytynyt omaan mieheen huoraamisen sijasta...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:15"]Eipä siitä isostakaan kullista taida iloa olla jos pillu on löysä. Olis mamma vaan treenannu lantionpohjia ja tyytynyt omaan mieheen huoraamisen sijasta...
[/quote]
Siitä isosta kullistahan on juuri silloin iloa, kun vittu on väljempää mallia. Ja tiedoksesi, lantionpohjan lihakset voivat olla vaikka kuinka hyvässä kunnossa ja toosa olla silti avara.
N32v
Mutta jos lantionpohja on kunnossa niin silloinhan saa tuntumaa pienemmästäkin...? Kyllä osaa olla ihmisen parittelu hankalaa. Mulla on keskivertoa isompi,mutta en silti nosta itseä jalustalle ja pienemmälläkin pärjäisin...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:48"]Mutta jos lantionpohja on kunnossa niin silloinhan saa tuntumaa pienemmästäkin...? Kyllä osaa olla ihmisen parittelu hankalaa. Mulla on keskivertoa isompi,mutta en silti nosta itseä jalustalle ja pienemmälläkin pärjäisin...
[/quote]
Älä muuta sano, vaikeaa on:D Ainakin toisinaan. Mutta siis asiaan nimeltä lantionpohjan lihakset. Omani ovat hyvin treenatut ja jumppaan päivittäin ihan vain siksi, että se on tapa. Teen myös käänteisiä kegel harjoituksia. Eli lihakset on todellakin hallinnassa. Mutta niihin lihaksiin pätee sama asia kuin muihinkin lihaksiin. Jos tahdot tehdä niillä jotain, sinun pitää jännittää lihakset. Seksissä toiset pitävät siitä (siis naiset) ja toiset eivät. Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei pidä. Eli aktiivisesti käyttäessäni lihaksiani alapäässä, en kykene saavuttamaan kovinkaan kummoista nautintoa. Rentoutuminen on se mun juttu. Lihakset kuulema tekevät jotain ihan tahattomasti yhdynnän aikana, mutta tietoisesti en niitä jännitä. Lisäksi itselläni on toosan takaseinän lihakset hiukan irti toisistaan ja se vaikuttaa suoraan pillun kokoon. Samaan tapaan kuin pitkät vatsalihakset jäävät usein raskauksien jälkeen irti toisistaan ja vatsa pömpöttää vaikka siinä ei olisi grammaakaan rasvaa ja hyvät lihakset. Itse saan kuitenkin riittävän tuntuman keskikokoisestakin peniksestä. Kyllä isosta silti omanlainen ilo tulee:)
Paitsi että tosielämässä olet it-alan insinööripoju, joka kesken työpäivän kirjoittelee runkkufantasioitaan tänne.
Yksikään nainen (täysjärkinen) ei kertoilisi täällä hässineensä jotain netistä polkaistua tuntematonta.
Hyi saatana.
Teeveessä tai radiossa omalla nimellään suorassa lähetyksessä?
Yksikään nainen (täysjärkinen) ei kertoilisi täällä hässineensä jotain netistä polkaistua tuntematonta. Hyi saatana.
miehellesi perään joka menee kauppaan;
"Reino, muista ostaa tamponeja, unohtu sanoa!"
Öh..kommentoija numero 16 voi sanoa että kuinka iso on iso? Mitä itse viestiin tulee nii tuntuu oudolta että 5cm ero munassa teki hänet autuaaksi. Ymmärrän jos useiden senttien ero ympärysmitassa ja lähemmä 10cm pituudessa alkaa jo tuntua, mutta 5cm. Katsokaa mitasta kuinka vähän se on...
Itse omaan n 19cm ja 13cm ympärykseltään olevan munan ja jokainen nainen, joka on opetellut emätinorgasmin saamaan, saa sellaisen vaikka ei naisi kuin puolella varrella. Moni on sanonut ison munan olevan kiva visuaalisesti, mutta itse yhdynnässä ei kamalasti merkkaa..
Jotkut on toki fiksoituneet ajatukseen että iso täyttää heidät äärimmilleen ja voivat kokea olevan haavoittuvaisia naaraita jonka ottaa lauman alfauros suurella peniksellä kyntäen siemenensä syvälle muiden pikkupilien ulottumattomiin..
Itsekseni olen naureskellut tosiasiaa että ylläolevakin ryhmä saa orkkunsa vaikka vain puolella munalla naidessa...heille on tärkeintä se ajatus...
Ihmetyttää koko keskustelu jossain määrin...
T. Järkyttävän komea it-insinööri isolla aisalla.
Voit olla järkyttävän komea IT-inssi, muttei toi sun kalus nyt mikään iso aisa vielä ole... Muutaman sentin keskivertoa pidempi, mutta hoikka nakkihan se on. Mutta kun on komea insinööri, niin sehän kyllä kompensoi kummasti...
T. Aika tavallisen näköinen työmies kunnon työkalulla
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:29"]Voit olla järkyttävän komea IT-inssi, muttei toi sun kalus nyt mikään iso aisa vielä ole... Muutaman sentin keskivertoa pidempi, mutta hoikka nakkihan se on. Mutta kun on komea insinööri, niin sehän kyllä kompensoi kummasti...
T. Aika tavallisen näköinen työmies kunnon työkalulla
[/quote]Näimpä ei toi 13cm paksuus kovin erikoinen ole vaikka pituutta riittääkin.
T. Työmies/amsi jolla myös 13cm ympärys :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:40"]
Itse omaan n 19cm ja 13cm ympärykseltään olevan munan ja jokainen nainen, joka on opetellut emätinorgasmin saamaan, saa sellaisen vaikka ei naisi kuin puolella varrella. Moni on sanonut ison munan olevan kiva visuaalisesti, mutta itse yhdynnässä ei kamalasti merkkaa..
Jotkut on toki fiksoituneet ajatukseen että iso täyttää heidät äärimmilleen
[/quote] 19/13 on kuin hodarinakki. Koomisen näköinen varmasti. Itsellä 16/13 ja se ei kyllä riitä nykyään mihinkään. Saisi olla ainakin 16-17 cm ympärysmittaa, niin itsekin nauttisin yhdynnästä. Eli ei tuolla kalullasi kyllä täytetä äärimmilleen. Joissain asennoissa pituus eduksi, mutta paksuus olisi tärkeämpi.
Kyllä iso on aina iso. Nam.