millaiset keittiökaappien ovat in tai out?
Kommentit (14)
Ne on niin vaihtuvia noi in/out jutut, että ota sellanen keittiö mikä sinua miellyttää.
Selaile keittiöliikkeiden esitteitä, niin löydät oman maun mukaisen.
Jos ostat vaan trendikeittiön niin kyllästyt siihen helposti.
Risat on aina out.
Makunsa tuntuu olevan kullakin.
Kovin erikoinen ja epäkäytännöllinen ei ole koskaan hyvä.
Korkeakiiltoiset ovet ja ovet pitkillä reelinkivetimillä on totaalisen out ja muotiin tulevat varmaan vasta parinkymmenen vuoden päästä uudelleen.
Myös kirkkaat värit (esim. punainen) on menneen talven lumia. Mahtaa monia muutama vuosi sitten keittiönsä rempannutta ottaa nyt kupoliin...
Kannattaa toki valita aina oman maun mukaan, mutta miettiä samalla myös realistisesti mitä tulevat ostajat mahtavat tuumia, jos ei sitten itse aio asua samassa asunnossa koko loppuelämäänsä. Minä en ainakaan aio.
Toiminnallisuus, hyvin huomioonotettu valaistus ja esim. riittävän monet sähköpistokkeet ajattoman värisissä rungoissa ja ovissa on varma valinta, aina. Tasoja ja välitilan materiaaleja nyt voi vaihtaa vaikka yhdessä viikonlopussa, mutta runkojen purkaminen ja ovien vaihtaminen on aina paljon kalliimpaa ja aikaavievämpää.
Onko se nyt sitten in vai out, se riippuu sinun asenteestasi.
t. keittiömyyjä
Helppo pitää puhtaina, toisin kuin esim peiliovet "mattaisemmalla" pinnalla ( kokemusta molemmista). Lisäksi valkoinen on ajaton valinta, johon saa uutta ilmettä helposti esim tasot ja välitilan materiaalit vaihtamalla, kuten joku jo totesikin.
Olen aina ihmetelly sitä.
Nyt just lehdessä luki, että nyt keittiön uusi suuntaus on tuollainen romanttinen ranskalaistyylinen ja lämmin, lämpimiä sävyjä. Vanhanaikaisia vetimiä jne.
Me ollaan just tekemässä tuollaista ranskalaisromanttista ihanaa tunnelmallista keittiötä, joka on KAUNIS!
mikä on käytännöllistä ja mitä jaksaa kauemmin katsella kuin et mikä on in ja mikä out.
Monella on ns. peiliovellisia, eli listoja yms.
Mä taas en mistään hinnasta sellaisia halunnut. Suorat ovet on niin paljon helpompi pitää puhtaana, pyyhkäsy vain. Rasvaa kertyy yllättävän nopeeta koukeroihin ja pinttyy tosi nopsaan.
Valkosien olen valinnut siksi, että sitä saa niin paljon muunneltua tekstiileillä. Luonnonvalkoinen yms. sellainen vaikuttaa valmiiksi likaiselta mun silmissä.
Vaan otatte ne mitkä eniten silmiänne miellyttää. Koska kohta ne nyt IN olevat on OUT ja sit harmittaa. Jotku ajattomat on aina IN.
T:Puupintaa jäljittelevät kaapin ovet ottaneet, ja oikein tyytyväisiä ollaan vaikka ovatkin varmaan kaikkien mielestä OUT :)