Mitä teen? Tylsä avioliitto ja elämä?
Mitä tehdään silloin, kun oma avioliitto tuntuu NIIN tylsältä? Siis rakastan miestäni yli kaiken ja hän on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Jotenkin näin kevään tullen olen alkanut kaivata takaisin villeihin aikoihin ja avioliiton arki tuntuu niin älyttömän tylsältä. Tai no, oikeastaan kaikki tuntuu niin älyttömän tylsältä. Kaipaan ihan hirveästi jännitystä ja seikkailuja.
Nyt olen sitten ilmeisesti projisoinut nämä tunteeni erääseen työn kautta tapaamaani henkilöön ja olen aivan tajuttoman ihastunut häneen. Siis en pysty kunnolla ajattelemaan mitään muuta, enkä keskittymään töissä mihinkään!
Mitä te olette tehneet vastaavissa tilanteissa? Siis kun kaipaa jotain väriä elämään ja tylsään arkeen ja juhlimista ja sen sellaista?
Kommentit (11)
think positive, ota olvia
toi menee ohi
samat asiat toistuvat samassa järjestyksessä, ja no, se on tylsää. varsinkin keväällä tulee sellainen olo, että pitäisi olla jollain omalla purjeveneellä menossa puolessavälissä atlanttia, koska mikään muu ei vain riitä...
tai siis yritin sanoa että tiedän tunteen. auttaisiko maisemanvaihdos, viikonloppumatka, ehkä se juhliminenkin? pystytkö pitämään lomaa yksin tai yhdessä? olemaan erossa tutuista ihmisistä, työkavereista ja kaikesta siitä, mikä yleensä sulla toistuu päivästä toiseen?
se on oikeesti ihanaa, kun sen vaan hyväksyy :)
Ja täällä se himo seikkailuihin ja jännään elämään on jotenkin korostunut. Joka puolella on uskomattoman komeita miehiä ja mun tekisi hieman mieli testailla omaa viehätysvoimaani, mutta olen naimisissa... Huoh.
samat asiat toistuvat samassa järjestyksessä, ja no, se on tylsää. varsinkin keväällä tulee sellainen olo, että pitäisi olla jollain omalla purjeveneellä menossa puolessavälissä atlanttia, koska mikään muu ei vain riitä...
tai siis yritin sanoa että tiedän tunteen. auttaisiko maisemanvaihdos, viikonloppumatka, ehkä se juhliminenkin? pystytkö pitämään lomaa yksin tai yhdessä? olemaan erossa tutuista ihmisistä, työkavereista ja kaikesta siitä, mikä yleensä sulla toistuu päivästä toiseen?
Valon lisääntyessä sitä kummasti piristyy, meillä siis sekä minä että mieheni.
Kun olen joskus ihastunut toiseen olen hillinnyt itseni. Se on pelkkää ihastusta, kuvitelmaa. Rakkaus mieheeni on todellista.
Vaikkakin tiedän tuon tunteen mistä puhut.
En ole ihastunut kehenkään, mutta huomaan että kevään tulo piristää mieltä.Olenkin suunnitellut että jätämme lapset hoitoon ja käymme yhdessä jossain pitkästä aikaa.
Valon lisääntyessä sitä kummasti piristyy, meillä siis sekä minä että mieheni.
Kun olen joskus ihastunut toiseen olen hillinnyt itseni. Se on pelkkää ihastusta, kuvitelmaa. Rakkaus mieheeni on todellista.
Ei tämä ihastukseni kohde ole mikään aviomiespotentaalia. Liian pelimies ja bilemies. Mutta tosi tosi seksikäs. Itse asiassa, mua ei edes kiinnosta seksi muiden miesten kansssa. Sellainen flirttailu ja leikittely vain.
Seiska (ja varmaan moni muukin) piristyy valon lisääntyessä, mutta aika monet, kuten minä taas nimenomaan vähän ahdistuu ja masentuu.
Musta alkaa aina keväällä tuntua jotenkin tyhjältä ja just nomenomaan siltä, että oma elämä on jotenkin tylsää ja latteata. En tiedä mistä johtuu, mutta käsittääkseni on aika yleinen ilmiö. Oma arvaukseni on, että valon lisääntyminen teettää jotain hormonaalisia tms. muutoksia. Itse olen tosi herkkä kaikille sellaisille, mielialat heilahtelee e-pillereiden, kilpirauhasjuttujen ym. takia aina.
Odottele, ehkä se menee ohi jos teillä kuitenkin on kaikki hyvin :)
Mutta jotenkin musta tuntuu siltä, että tässäkö tää nyt sitten on? Ei enää koskaan sitä hullaantumista jne... Argh.
Seiska (ja varmaan moni muukin) piristyy valon lisääntyessä, mutta aika monet, kuten minä taas nimenomaan vähän ahdistuu ja masentuu.
Musta alkaa aina keväällä tuntua jotenkin tyhjältä ja just nomenomaan siltä, että oma elämä on jotenkin tylsää ja latteata. En tiedä mistä johtuu, mutta käsittääkseni on aika yleinen ilmiö. Oma arvaukseni on, että valon lisääntyminen teettää jotain hormonaalisia tms. muutoksia. Itse olen tosi herkkä kaikille sellaisille, mielialat heilahtelee e-pillereiden, kilpirauhasjuttujen ym. takia aina.
Odottele, ehkä se menee ohi jos teillä kuitenkin on kaikki hyvin :)
niin tulee jännitystä ja säpinää elämään..
Jos on, niin unohda koko juttu. Tai sitten vaan lähde juhlimaan, mutta muista avioliittosi.
Hanki harrastuksia myös.
Jos ei, niin anna palaa, mitä ikinä mieli tekee.