Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö mennä lääkäriin (sis. kuvan)?

Vierailija
15.03.2011 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=004617693105.jpg

Mun kurkkuni näyttää tuolta. Sattuu melkein yhtä paljo niellessä, kuin olis synnyttämässä.

Mut onks tää nyt vaan "lepäile ja juo kylmää tai kuumaa, ihan kumpi paremmalta tuntuu..."

Toi tummin kohta on vähän niinkun violettiin vivahtava, ja kaverina on myös vaaleita kökköjä...

Pitäiskö mennä ensiapuun, yksityiselle lääkärille vai huomenna työterveyteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla oli vasta ihan turvoksissa risat ja sairaan kellertäviä peitteitä nielu täynnä. Kuume ei noussut, mutta olin tosi kipeä (kurkku + yleinen särky joka paikassa) ja melkein vain nukuin. Toisin kuin kurkkukivussa yleensä, tulehduskipulääkkeet auttoivat kipuun. Kävin nielunäytteessä, josta ei ilmennyt mitään. Viiden päivän sairastamisen jälkeen paranin. Olin ihan varma, että olisi ollut angiinaa vaan eipä onneksi ollut.

Vierailija
2/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä toi keltanen klöntti on tuolla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan limaa tai kuolaa. salama läväyttää siitä vähän pahemman näköisen.

-ap-

Vierailija
4/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla yhteys terveysasemalle. Hoitaja voi ensin ottaa angiinanäytteen ja arvioida tilanteen. Sitten tarvittaessa lääkärille.

Vierailija
5/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin saat nieluviljelyn tuloksen. Kuuri voi olla turha. Peitteitä voi olla myös virustaudissa. Eli maallikkona sanoisin että nieluviljelyn paikka voisi olla. Joku säästäväinen tk-lääkäri voi lätkäistä sinulle suoralta kädentä antibioottireseptin kouraan, mutta jos niin tekee, niin mielestäni se ei ole hyvää hoitoa. Ensin pitäisi tutkia, sitten vasta hutkia.

Vierailija
6/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puuduttavaa tablettia, ellet jo ole ottanut. Siis ensiavuksi. Lääkärissä kannattaa käydä nielunäyte otattamassa