Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko lapsesi äpäriä?

Vierailija
15.03.2011 |

-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen.

Vierailija
2/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onhan se vieläkin vaikka naimisissa ollaankin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisivat synnärillä vaihtuneet joihinkin äpäriin, mutta näillä nyt mennään. Helepottiko?

Vierailija
4/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat. Samoin itse olen.

Sillähän ei tietty ole väliä,että vanhempani ovat olleet yhdessä 32v ja siitä naimisissa 26v :D.

Itse olen ollut lasteni isän kanssa yhdessä kohta 9v.,mutta naimisissa vain vajaa 3v.

Vierailija
5/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kamala nimitys tuo äpärä ja mies ei halunnut lapsistaan äpäriä. :)

Oltiin yhdessä oltu jo yli 10 v, mutta ei vaan ollut mennäkseen naimisiin, vaikka lasta hinkusi. Kunnes tajusin vetästä ton, että haluaako siis ihan oikeasti lapsestaan/lapsistaan äpäriä.

Nyt 9 aviovuotta takana ja kolme lasta. Esikoista kyllä odotin jo naimisiin mennessä...

Vierailija
6/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
7/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eka on au lapsi,kaks on avioliitosta ja viimonen on au;)

siis isiä on kolme kappaletta;D

repikää siitä...

maailman ihanimpia lapsia ovat kaikki ja rakkaita

Vierailija
8/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on molemmat tunnustettu omaksi ja saaneet isänsä sukunimen.

Vierailija
9/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkukantaisesti ajattelemaan niin ovat molemmat kaksi mutta isän sukunimellä kyllä kastetut. nykyään myös minä saman niminen.

mieheni ja hänen siskonsa ovat myös äpäriä mutta saman nimisiä kuin isänsä. vanhemmat eivät menneet koskaan naimisiin.

itseasiassa tämä jatkuu myös miehein äitiin joka sanan varsinaisessa merkityksessä isätön ja vahinko.

minua suorastaan nauratti kun ensimmäistämme aloin odottamaan kun monet luulivat tämän olevan vahinko, kun ei naimisissa olla. piti aina ensimmäiseksi sanoa että tämä oli sitten ihan harkittu juttu :)

Vierailija
10/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan muutenkin ihan kamalia: Meillä on sellainen perhe, jossa kaikilla tähän mennessä syntyneillä lapsilla on eri isä ja eri sukunimi (ja minulla on vielä eri sukunimi kuin kenelläkään muulla). En ole ollut yhdenkään lapsen isän kanssa kanssa naimisissa siinä vaiheessa, kun lapsi on syntynyt. Toiseksi vanhimman lapsen isän kanssa tosin menin myöhemmin naimisiin mutta sitten erosimme. Tällä hetkellä nuorimman lapseni isän kanssa olen nykyään naimisissa ja tämä neljäs lapseni, joka syntyy pian, on lapsistani ensimmäinen, joka syntyy avioliitossa oleville vanhemmille.

Vierailija
12/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen en ryhdy! Kaikki kolme ovat avioliitossa syntyineitä meidän kahden rakastavaisen aviopuolison rakkauspakkauksia!

Vierailija
13/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei se niin suuri synti voi olla.

Vierailija
14/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin olen minäkin.

Vierailija
15/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään avoliittojen, eli "kunnes-parempi-löytyy"-suhteiden aikaansaannoksia. Vaan ihan avioliitossa tehtyjä.

Ja ovat samasta isästä, ei lapsia voi joka "rakkauden" kanssa tehdä, ei ole hyväksi lapselle sellainen.

Vierailija
16/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla oliskin sama isä, olisko ne sitten kaikki huonoja?

Vierailija
17/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossa syntyneitä ja aviomies vielä isäkin...

Vierailija
18/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että on AV-mammat vauhdissa...

Näistäkin "ainoista oikeista rakkauden hedelmistä" tulee puolet olemaan kouluiässä avioerolapsia. Jippii!

Meidän äpärälasten vanhemmat ovat olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, eikä meillä ole tarvetta todistaa muille rakkautemme määrää papereilla. Kyllä täytyy asiat olla huonosti, jos pelkää ukkonsa lähtevän ilman rengasta.

Osanotot teille tuleville ex-puolisoille ja uusperheellisille!

Vierailija
19/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin "ainoista oikeista rakkauden hedelmistä" tulee puolet olemaan kouluiässä avioerolapsia. Jippii!

Meidän äpärälasten vanhemmat ovat olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, eikä meillä ole tarvetta todistaa muille rakkautemme määrää papereilla. Kyllä täytyy asiat olla huonosti, jos pelkää ukkonsa lähtevän ilman rengasta.

Ja jos siis ei koskaan mene naimisiin, niin ei koskaan eroa, vaan tulee elämään onnellisena elämänsä loppuun avopuolisonsa kanssa.

Vierailija
20/20 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siis ei koskaan mene naimisiin, niin ei koskaan eroa, vaan tulee elämään onnellisena elämänsä loppuun avopuolisonsa kanssa.

Perheissä joissa lapsia on, on tilastollisesti avioerot yleisempiä kuin avoerot! Enemmän on yksinhuoltajia avioliittojen jäljiltä, kuin avoliittojen jäljiltä. Mutta kyllä avoliitoistakin erotaan, sitä en missään vaiheessa kieltänyt.

Itsellä ei vain ole tarvetta saada aamenta, jotta voisin rakastaa lapsiani ja luottaa puolisooni!