Saavatko muka lehtolapset perinnöstä osan?
Jos ovat kerta jo saaneet elaritkin? Tuli mieleen Frederikin tapauksesta?!?
Kommentit (35)
kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin.
Kun kuolen niin lapseni perivät minut.
joskus tulevasta perinnöstä on kyse ja kun lehtolapsiakin on lukematon määrä niin tuskinpa nyt montaakaan naisten käytetyä alushousuparia saavat per sierainpari!!!
kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin. Kun kuolen niin lapseni perivät minut.
Yhtä ikävästikö suhtaudut heihin muutenkin? Saavatko edes tavata isäänsä?
kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin. Kun kuolen niin lapseni perivät minut.
Yhtä ikävästikö suhtaudut heihin muutenkin? Saavatko edes tavata isäänsä?
Johtuu pelkästään lasten äidistä.
Muutti lasten kanssa ulkomaille ja teki kaikkensa, ettei lapset tunne isäänsä.
Että sääli vaan itseäsi!
Lapsesi perivät sinut ja miehelle ei jää mitään?
ilman sitähän miehesi lapset saavat kyllä osansa vaikka kaikki olisikin sinun nimissäsi.
Entä mitäs mieltä miehesi on jos sinä delaatkin ensin ja hän ei omista yhtään mitään?
osansa. Isänsä sukulaiset ovat jo yrittäneet uhkailla ja kiristää, että ei ottaisi osuuttaan:)
Tulee kyllä ottamaan laillisen osuutensa isänsä omaisuudesta.
olette siis naimisissa. ELi jos kuolet ensin, niin miehesi perii osansa sinulta ja läpsensa sitten aikanaan osansa.
Meillä on paperit laitettu kuntoon, mieheni pärjää.
Olette itse varsin kylmiä miehesi lapsia kohtaan.
Kun lapset joskus haluavat ottaa yhteyttä isäänsä, potkitteko te silloinkin heidät vain julmasti pois elämästänne?
Jos mieheni perii vanhemmiltaan jotain niin siitä nuo ulkomailla olevat lapset perivät.
Jos mieheni perii vanhemmiltaan jotain niin siitä nuo ulkomailla olevat lapset perivät.
Voihan olla että mieheni ei peri vanhemmiltaan mitään!
perisi tällä hetkellä minut mikäli esim. menehtyisin yhteisen lapsemme kanssa autokolarissa tms. Käsittääkseni lain mukaan menee niin, että mikäli vanhempi ja lapsi kuolevat yhtä aikaa katsotaan vanhemman kuitenkin kuolleen ensin, jolloin lapsi perii kuolleen vanhempansa ja kuolleen lapsenhan taas perii elossa oleva vanhempi...pikkuisen pistää miettimään, mutta ehkä tuo ei minua sitten enää vaivaisi;)
periaatteessahan elarit menee lapsen vanhemmalle lapsen elättämiseen, ei suoraan lapselle.
Ja onhan ydinperheessä syntyneet lapsetkin saaneet isältään elatusta elämän muodossa....