Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavatko muka lehtolapset perinnöstä osan?

Vierailija
15.03.2011 |

Jos ovat kerta jo saaneet elaritkin? Tuli mieleen Frederikin tapauksesta?!?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessahan elarit menee lapsen vanhemmalle lapsen elättämiseen, ei suoraan lapselle.

Ja onhan ydinperheessä syntyneet lapsetkin saaneet isältään elatusta elämän muodossa....

Vierailija
22/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin.

Kun kuolen niin lapseni perivät minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tulevasta perinnöstä on kyse ja kun lehtolapsiakin on lukematon määrä niin tuskinpa nyt montaakaan naisten käytetyä alushousuparia saavat per sierainpari!!!

Vierailija
24/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin. Kun kuolen niin lapseni perivät minut.

Yhtä ikävästikö suhtaudut heihin muutenkin? Saavatko edes tavata isäänsä?

Vierailija
25/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä ollaan yhdessä ja yhteisillä rahoilla hankittu niin on laitettu heti minun nimiin. Kun kuolen niin lapseni perivät minut.

Yhtä ikävästikö suhtaudut heihin muutenkin? Saavatko edes tavata isäänsä?

Johtuu pelkästään lasten äidistä.

Muutti lasten kanssa ulkomaille ja teki kaikkensa, ettei lapset tunne isäänsä.

Että sääli vaan itseäsi!

Vierailija
26/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi perivät sinut ja miehelle ei jää mitään?

Vierailija
27/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitähän miehesi lapset saavat kyllä osansa vaikka kaikki olisikin sinun nimissäsi.

Entä mitäs mieltä miehesi on jos sinä delaatkin ensin ja hän ei omista yhtään mitään?

Vierailija
28/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osansa. Isänsä sukulaiset ovat jo yrittäneet uhkailla ja kiristää, että ei ottaisi osuuttaan:)

Tulee kyllä ottamaan laillisen osuutensa isänsä omaisuudesta.

Vierailija
29/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette siis naimisissa. ELi jos kuolet ensin, niin miehesi perii osansa sinulta ja läpsensa sitten aikanaan osansa.

Vierailija
31/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paperit laitettu kuntoon, mieheni pärjää.

Olette itse varsin kylmiä miehesi lapsia kohtaan.

Kun lapset joskus haluavat ottaa yhteyttä isäänsä, potkitteko te silloinkin heidät vain julmasti pois elämästänne?

Vierailija
32/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni perii vanhemmiltaan jotain niin siitä nuo ulkomailla olevat lapset perivät.

Vierailija
33/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni perii vanhemmiltaan jotain niin siitä nuo ulkomailla olevat lapset perivät.

Vierailija
34/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että mieheni ei peri vanhemmiltaan mitään!

Vierailija
35/35 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perisi tällä hetkellä minut mikäli esim. menehtyisin yhteisen lapsemme kanssa autokolarissa tms. Käsittääkseni lain mukaan menee niin, että mikäli vanhempi ja lapsi kuolevat yhtä aikaa katsotaan vanhemman kuitenkin kuolleen ensin, jolloin lapsi perii kuolleen vanhempansa ja kuolleen lapsenhan taas perii elossa oleva vanhempi...pikkuisen pistää miettimään, mutta ehkä tuo ei minua sitten enää vaivaisi;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi