Ostin kaasunaamarin, joditabletit ja tsekkiläinen PVC-ydinsuojaviitan hupulla ja kengillä
Onneksi armeijavarustekaupasta löytyi. Ei varmaan kovin pitkään kuitenkaan.
Kommentit (12)
kun varmistuu seuraava ydinvoimalapäätös. Myös Jeesusteippi käy. ap
Sitten kun pamahtaa niin olet kanssa yksi niistä jotka jää jäljelle tätä maapalloa täyttämään!
Minä hankin itselleni jääkiekkohaarniskan kaikkinen suojuksineen ja ja kypärään lisäksi jeesusteippiä jotta saa sen ilmatiiviiksi. valitettavasti mallistossa ei ollut valmiiksi jodioitua versioita joten ostin paketin suolaa ja sukkahousut johon varastoida suola
Apteekista oli tabletit loppu ja neuvoivat tekemään niin. Toimii kuulemma sekin.
Mä ihan tosissaan haluan tästä turmasta selvitä, mutta olen tosi tyylitietoinen. Siis en halua näyttää ihan dorkalta edes kotona.
Olisko kellään hyviä ideoita mistä löytää vaikka vähän muodikkaampi suojaviitta?
Teippiin mä jo piirtelin kukkasia ja hengityssuojaimen värjäsin pinkiksi. Mut onks muita hyviä ideoita?
Kivat kukkakuviotkin on näin kevään kunniaksi. Tästähän sais väikka bisneksen, kun alkais ompelemaan vanhoista kerniliinoista kevätvaatteita, jotka suojaavat samalla ydinkatastrohvilta.
Ja jos mitään ei tapahdu, niin voithan käyttää noita vaikka seksi-asuina (joditabletteja lukuunottamatta)
Kivat kukkakuviotkin on näin kevään kunniaksi. Tästähän sais väikka bisneksen, kun alkais ompelemaan vanhoista kerniliinoista kevätvaatteita, jotka suojaavat samalla ydinkatastrohvilta.
Toi on muuten oivallinen idea.. Olen kyllä ompelija koulutukseltani, joten voisin alkaa noita tekemään..
Luulenpa että tässä tilanteessa noille olis kysyntää ja jos ei muuta niin voin alkaa myymään niitä japaniin? Nyt loppu tän mamman työttömyys!
Ikkunat on syytä myös tilkitä kunnolla.
Itselläni on 2000l vesitankki kerrostalokaksioni vaatehuoneessa ja avaruusmuonaa pariksi viikoksi. Jos kovin pahalta näyttää, joutunen hieman nipistämään annosko'oista...