Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolan perheterapeutin mielestä miehelle pitää antaa aina kun sitä panettaa.

Vierailija
14.03.2011 |

Vaikka tuntisi itsensä huoraksi tai thai-hierojaksi, jonka luona mies käy pussinsa tyhjentämässä ruokatunnilla.

Samaisen terapeutin mielestä äidin pitää jättää lapset isälle, mutta äiti ei saa kuitenkaan muuttaa eri kaupunkiin, vaan pitää tyytyä osaansa etä-äitinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joku seksiterapeutti Anneli jotain. Antais itse vaan jos niin paljon kiinnostaa.

Vierailija
2/4 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko se terap antaa sun ukolle jos vaik seki tykkäis??kysy jos vaik innostuis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(_____I_____)

Vierailija
4/4 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väöillä mietin, millaisen koulun ne tarapeutit ovat oikeen käyneet?! Saavat palkkaa siitä, että rikkovat ihmisen lisää.

Heillä on jotain omaa traumaa, omaa kokemusta ja taustaa, jonka sitten semmoisenaan lataavat toisen elämään ja ongelmien ratkomiseen.

itse olen huomannut, että terpeuttien mielestä just naisen tulee joustaa, ymmärtää, myöntyä, antaa, tehdä, huomioida, muuttua. Sitten kun nainen on tätä tehnyt aikansa, hän saa huomata ilokseen, että mieskin on muuttunut, ja vienyt sen roskapussin pyytämättä, kerännyt sukkansa lattialta jne tms.

tai sitten vaan lähtenyt 20 vuoden jälkeen 20 vuotta nuoreman matkaan.

Sano ensi kerralla: joo, hyvä idea. ja miehelle: Voisin olla vaikka penkkiä vasten kontillaan ja täyttää samalla ristisanatehtävää kun hoidet tarpeesi. Vai makaanko vaan selälläni ja samalla luen sanomalehteä? Sellaista seksiäkö sinä haluat? Eikö se ole sama vetää tumppuun jos nivusia jomottaa ja kaikki käy? Tai vetää oksan reikään? Ostetaan sulle joku elastinen keinovehje. Voin vaikka katsoa vierestä, sehän olisi oikeasti sama asia.

Suosittelen että vaihdatte terapeuttia.

Mikä muuten on neuvolan perheterepautin koulutus? Mielentervyshoitaja, psykiatrinen sairaanhoitaja joka on käynyt terapiaan vaadittavan kirjekurssin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä