Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä asennossa saat yhdynnässä orgasmin?

Vierailija
14.03.2011 |

Suuseksissä aina, yhdynnässä harvemmin..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain niin, että olen itse päällä. Sillä tavalla saan aina, jos nyt mies ei ihan heti tule. Usein saan monta peräkkäin.

Vierailija
2/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en saa kuin miehen päällä. Se onkin melkoista menoa. Onneksi mieskin tykkää ja pyytää minua usein päälleen.

Ei muissakaan asennoissa vikaa ole ja hyvältä nekin tuntuu, mutta en vaan laukea niissä. Mies sitten hoitelee minut käsin, sillä en teeskentele orkkua ja tahdon sen saada vaikka sitten käsipelilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään asento ei mulle orkkua tuo! Saan vain käsipelillä ja usein vain omalla kädellä.

Vierailija
4/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin surkea etten saa vaikka oltaisiin misssä asennossa..

Hyvä mies muuten mutta seksissä ihan paska.

Orkkua en ole koskaan saanut sen kanssa.

Vierailija
5/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsin ja suulla kyllä.

Vierailija
6/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oraalisesti yritettynä;( En tiedä, missä vika, minussa varmaankin. Mies kyllä yrittää pitkään ja hyvin, mutta loppu jää kokematta.

Saan kyllä orkun miehen päällä ollessani, joten ei kai voi valittaa.

Vierailija
7/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se edellyttää klitoriskiihotusta ja yleensä käytän samalla myös omaa kättä. Kovin moni aina sanoo että käsipelillä saa, mutta ei yhdynnässä. Ettekö hiero klittaanne yhdynnän aikana? Itse olen luullut, että on ihan normaalia, että yhdynnänaikana joko itse tai kumppani hieroo samalla klittaa. Joka suhteessani on näin tehty.

Vierailija
8/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se edellyttää klitoriskiihotusta ja yleensä käytän samalla myös omaa kättä. Kovin moni aina sanoo että käsipelillä saa, mutta ei yhdynnässä. Ettekö hiero klittaanne yhdynnän aikana? Itse olen luullut, että on ihan normaalia, että yhdynnänaikana joko itse tai kumppani hieroo samalla klittaa. Joka suhteessani on näin tehty.

Vierailija
9/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ollessani päällä. Silloin paikat hankautuvat sopivasti miestä vasten ja sormetus tekisi vain haittaa.

Jos joku saa orkun itse käsipelillä, niin ei hätää. Sama meininki käyttöön yhdynnässä, niin kokemus on vailla vertaa. Suosittelen.

Vierailija
10/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaatii myös sen penetraation, eli en saa vain käsin vaan se vaatii sekä penetraation, että klitoriskiihotuksen. Ja kyllä koen saavani yhdynnässä, kun kerran siinä aina saan vaikkakin vaatii yleensä sen klitoriskiihotuksen. Pelkkiä emätinorgasmeja ei kovinkaan moni saa.

Vierailija
11/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikään asento ei tuo minulle orgasmia.

Saa orgasmin vain, jos klittaa hierotaan käsin. Mutta pelkässä yhdynnässä en saa, en ole koskaan saanut.

Vierailija
12/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sitä ollaan erilaisia naisia kaikki.

Se kai onnekas, joka saa jollain konstilla kuitenkin

Vierailija
13/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sitä ollaan erilaisia naisia kaikki.

Se kai onnekas, joka saa jollain konstilla kuitenkin

Tapansa kullakin ja kai se riittää, jos joku tapa onnistuu. Ainahan voi opetella uuttakin.

Ejakuloin miehen sormettamalla, itse en sitä saa aikaan.

Vierailija
14/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkässä yhdynnässä, en ole ikinä saanut, koko ajatus tuntuu hyvin vieraalta. Onneksi sentään saan aktin aikana itse itseäni hieromalla, samoin kuin muuten itse saan tuotettua itselleni yksin, sekä miehen antaessa suuseksiä tulen.

Voi pojat, ois se vaan mahtavaa saada joskus yhdynnässä, siis ilman oman käden (tai miehen) apua... :) Joskus tuntuu erikoisen hyvältä, mutta en silti tule.

Vierailija
15/17 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne orgasmit jotka olen yhdynnässä saanut eivät ole nähneetkään klitoriksen kiihottamista!! päinvastoin mieheni penis osuu suht syvälle johonkin, ilmeisesti g-pisteeseen vaikka jotkut sanoo ettei sitä ole olemassakaan..

Koen klittani hinkkaamisen jotenkin vieraana ajatuksena aktin aikana, siis itse tehtynä.

Ap

Vierailija
16/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan orgasmin yhdynnässä vaan jos makaan selällään miehen alla ja hän tulee ihan lähelle. Makaa ihan kiinni mussa. On kyl miehenkin suosikkiasento, joten me yleensä rakastellaan aika perinteisesti...

Vierailija
17/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Suihkulla, jos paine on ok. Lelullakaan ei meinaa onnistua., saati miehen käsillä. Todella masentavaa mutta olen jo luovuttanut., vaikka olenkin nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi