Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vaimo häiriköi

Vierailija
14.03.2011 |

Tilanne on siis tää:

mies on eroamassa vaimostaan, eropaperit on jo vietynä.

Nyt se tuleva ex häiritsee minua, tekstiviestit ja sähköpostit.

Kaikki on tallessa mutta tuntuu tyhmälle tämän takia mennä poliisinkaan puheille mutta typerämmälle tuntuu vain ottaa niitä haukkumisviestejä vastaan.

Minä en oo heidän eronsa syy.

Mies on puhunut exänsä kanssa, ex-vaimo välillä rauhoittuu mutta sitten se alkaa taas. Ei sentään oven takana oo käynyt mutta ahdistaa kun en voi enää omaa puhelintanikaan huoletta käyttää, koskaan ei tiedä millainen viesti siltä naiselta odottaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä poliisia vielä asiaan sotkisi, jos ei nyt ihan suoraan ole uhannut sinua.

Ymmärrän toisaalta tuota ex-vaimoa, kun onhan se ero hankalaa aikaa.

Luulisin että kun vähän aikaa kuluu ja ex saa asiat käsiteltyä, niin tuollainen häiriköinti kyllä loppuu. Syyttää varmaan tässä vaiheessa kuitenkin sinua erosta, vaikka et siihen olisikaan todellisuudessa syyllinen.

Vierailija
2/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kuviossa ja ero ei ole vielä virallinen, olet osasyy.

Älä itke. Olisit rakastunut vapaaseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviossa. Miten reagoit häirköintiin? Kiusallinen tilanne tuo on miehellekin.

Vierailija
4/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoi samantien viestit. Jos ei aikahsa riehuttua rauhotu, niin kyllä se sitten on ihan poliisi asia. Ikävä tilanne, mutta kyllä minä ymmärrän miehen vaimoakin. Ehkä hän pitää sinua syynä eroon. Etkä oikeasti voi kyllä olla ottamatta ollenkaan vastuuta erosta...

Vierailija
5/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viesttelyä jatkunut pitkään? Uhataanko niissä suoraan vai millaisia ne on?

Itse säästäisin jokaisen viestin ja sähköpostin. Parasta olisi että et mitenkään vastaa niihin, koeta jättää ne omaan arvoonsa.

Tietenkin jos jatkuu ja jatkuu niin silloin lähettäisin asiallisen viestin jossa sanoisin että jos ei lopu toi viestittely niin asiasta menee poliisille ilmoitus.

Vierailija
6/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoi samantien viestit. Jos ei aikahsa riehuttua rauhotu, niin kyllä se sitten on ihan poliisi asia.

Nimenomaan - mahdollista poliisiasiaa varten ne viestit TULEE SÄÄSTÄÄ! Oli taas niin urpo neuvo että moro.

Vierailija
7/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kipeä asia.

Vierailija
8/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai katteletko 4 vuoden päästä tyynenä kun ukkos vehtaa jonkun kans!sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
9/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oikeasti uhkaa henkeä tai muuta vakavaa, niin en kyllä tekisi poliisiasiaa. Se vain pahentaa asiaa ja tuottaa lisää kipua asianosaisille.

Anna ajan kulua. Jos ero ei ole vielä selvä tai virallinen, niin tilanne on vielä hyvin tulehdusherkkä. Älä mene mukaan haukkumiseen exän kanssa, vaan jätä nuo viestit omaan arvoonsa.

Vierailija
10/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista tosiaan muutaman vuoden päästä kun mies lähtee seuraavan matkaan.

Vierailija
11/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puhut miehestä kuin olisi sinun miehesi, joten taatusti olet kuviossa mukana ennen kuin avioero astuu voimaan. Voisin sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Puhelinhäiriköintiin saa rotia varmaan seuraavilla keinoilla:

ilmoittaa häiritsijälle, että ei halua ottaa viestejä vastaan tai ilmoittaa asiasta poliisille, jos ne jatkuu - edellytyksenä tietty ettei niitä itse lähettele myöskään

vaihtaa uuden puhelinnumeron ja ottaa uuden salaisen eikä anna sitä miehelle / tämän nykyiselle/exälle tai mikä lie onkaan kyseessä

Sähköposteihin ei kannata vastata ja voi siirtyä käyttämään muuta sähköpostia. Jos tulevat sinun työsähköpostiin, niin häirinnästä kannattaa mainita häiritsijällekin ja lopettaa itse sitä kautta yhteydenpito.

Miksi nainen sinuun ylipäätään pitää yhteyttä? Pidätkö sinä häneen?

Vierailija
12/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi miestä joka eroomassa ja ex käyttäytyy noin... joku valuvirhehän tuossa miehessä on...

eron voi hoitaa nätisti,ehkä tää mies pettäny tms...nii eksä siks katkera...

no sinä uusi nainen luultavimmin tulet myös petetyksi.

pettäjät eivät muutu.

ei muuttunu oma eksänikään...hän petti minua edeltäneitä naisia ja nykyistäkin pettää...tästä on ihan 100% faktatietoa...ei kateeks käy...

Vierailija
13/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna laittaisin yhden viestin takaisin: "En halua sinulta enää yhtään viestiä. Yksikin vielä, niin teen tästä poliisijutun."

Ja sitten menet kanssa poliisille viestien kanssa. Joku raja tuossakin on sentään oltava.

Voisiko mies kiristää eksää jollain lopettamaan? Mun miehen eksän äiti repesi heidän erostaan aikanaan ja alkoi soitella miehen äidille haukkumapuheluita miehestä. Se meni jo ihan pommitukseksi ja äiti nyt oli vähiten asiaan syyllinen. Mies sanoi eksälle, että jos ei nyt tuki äitinsä suuta ja toimintaa, niin mies soitaa itse tulevalle ex-anopilleen ja kertoo sille eksän veljen aviottomasta lapsesta ja muistakin sivusuhteista avioliiton aikana. Jollain sai eksä tuon sitten loppumaan, kun ei halunnut veljelleen ikävyyksiä.

Vierailija
14/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on siis tää:

mies on eroamassa vaimostaan, eropaperit on jo vietynä.

Nyt se tuleva ex häiritsee minua, tekstiviestit ja sähköpostit.

Kaikki on tallessa mutta tuntuu tyhmälle tämän takia mennä poliisinkaan puheille mutta typerämmälle tuntuu vain ottaa niitä haukkumisviestejä vastaan.

Minä en oo heidän eronsa syy.

Mies on puhunut exänsä kanssa, ex-vaimo välillä rauhoittuu mutta sitten se alkaa taas. Ei sentään oven takana oo käynyt mutta ahdistaa kun en voi enää omaa puhelintanikaan huoletta käyttää, koskaan ei tiedä millainen viesti siltä naiselta odottaa.

jätetty ja häiriköivä tuleva ex. Noin siinä yleensä käy, kun ottaa toisen jämät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän