Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras akka tuli aukomaan päätään eilen...

Vierailija
07.03.2011 |

Odottelin miestäni pienen lapseni kanssa kauppakeskuksen pihalla. Poltin samalla tupakkaa (okei, huono tapa, mutta yritän lopettaa ja oon onnistunut vähentämään jo aika paljon!).

Yhtäkkiä siihen pölähti joku täti, joka alkoi varoittamatta vi**uilla päin naamaa.

Jotain se selitti, että annan esikoiselle huonon mallin ja pakotan sen katsomaan kun pahoinpitelen pikkusisarusta.

Ilmeisesti luuli siis mun olevan raskaana, mikä ei tosiaan pidä paikkaansa! Menin niin hämilleni, että tuli sanottua vähän rumasti takasin, mutta oli toikin aika törkeetä että tullaan puuttumaan toisten tupakointiin ja pömppikseen tolla tavalla. Lapsikin oli aika ihmeissään ja vihasesta tädistä riitti juttua koko illan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli vuoden ikäinen ja raskauskiloja oli jäänyt. Päälläni oli talvella paksu untuvatakki. Eikös vain siinä ohikulkiessa joku rouva mutissut ystävättärelleen paheksuvasti, että "kummaa kun kakaroita pitää vääntää putkessa. Hyvä kun toinen on oppinut edes kävelemään kun on jo paksuna"

Halutti sanoa vähän pahasti.

Vierailija
2/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha sama ooks paksuna vai et ni tosi tyhmää polttaa lapsen aikana ! ehket pahoinpidelly syntymätöntä lasta tällä kertaa mutta olemassaolevaa pahoinpitelit !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä ottaa yhteyttä tuon toisen ketjun ap....katso vaikka peiliin....

Vierailija
4/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on toki huono tapa, mutta en oikeasti ymmärrä miksi nainen leimataan heti huonoksi äidiksi jos hän polttaa ja on pieni lapsi, mut jos mies polttaa ja on pieni lapsi perheessä niin kukaan ei sano mitään? Se on ihan OK?

Ihme sovinisteja suomalaiset naiset ihan oikeesti.

Vierailija
5/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies polttaa. Mutta ei todellakaan lasten lähellä. Ei lasten tarvitse kärsiä siitä tupakansavusta, itseänikin se inhottaa.

En voi pakottaa lopettamaan, mutta siitä olen pitänyt huolen, ettei lasten lähellä polteta. Jos tekee mieli tupakkaa niin sitten sivakoi kauemmas.

Vierailija
6/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihan oikeasti lihava, ei mitää pientä pömppistä, vaan vyötärölihava.

En ole polttanut raskausaikoina, enkä lasten läheisyydessä.

Eikä mulle tollalailla suoraan olla tultu sanomaan, mutta paheksuvia katseita saan kyllä melkein joka kerta kun olen liikenteessä ja tupakoin.

Vierailija
7/7 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää lapsia kohtaan pilata oma ja heidän terveys ja näyttää huonoa mallia, niin äidin kuin isän toimesta.