Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle lapselle laitatte vielä vaatteet iltaisin valmiiksi

Vierailija
13.03.2011 |

odottamaan huomista aamulähtöä? Vai laitatteko muut? Mulla on 7 v ja 9 v pojat ja heille molemmille minä valitsen ja laitan vaatepinot valmiiksi iltaisin josta he aamulla sitten pukevat ne kiltisti päälleen. En siis kestä ajatusta, että he itse tonkivat ne kaapista ulos ja pukevat ties mitä päällensä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan valmiiksi, mutta yleensä ne ei kelpaa ihan mukisematta, joten yhdessä katotaan.

Vierailija
2/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma on jo 15, mutta luultavasti kymmenen tienoilla ja vähän yli kun alkoi enemmän esittää toiveita millaisia vaatteiden pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta n. 8 vuotiaasta ovat laitaneet itse.

Vierailija
4/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika 10 v pukee itse (on tarkka vaatteistaan ja vaihtaa ne joka päivä *huokaus*) samoin kun 8 v tyttö. Tytön vaatteita joudunkin heittelemään pyykkiin, kun ei ole niin nopon nuuka ruokatahrojen suhteen.

Vierailija
5/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis vaikeasti vammainen eikä pärjää ilman apua.

Vierailija
6/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus laitan, joskus en. Jos haluan heidän laittavan jotain yhteensopivaa, niin jätän ne pinon päällimmäiseksi. Ne he ottavat kuitenkin, oli se mitä tahansa.

Vierailija
7/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan noin kolmena iltana viikossa + juhliin. Itse hän laittaisi aina verkkarit ja hupparin.

Vierailija
8/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii kaapista itse ja vaatteet on päällä ennen kuin ehdin kissaa sanoa.

Vierailija
9/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaisille en, löytävät itse vaattensa.

Vierailija
10/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset iltaisin katsovat vaatteet itse valmiiksi?

Meillä 7v, 9v ja 11v katsot itse vaatteet ja minä ns. hyväksyn ne vaatteet valmiiksi.

Vierailija
11/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kouluaamuiksi vaatteet valmiiksi. Pojat heräävät tuntia ennen kuin minä ja kuopus, joten en halua sitä herätystä, mikä tulisi kun pojat ryntäävät vaatekaapeilleen etsimään päällepantavaa.. (kaapit siis meidän makkarissa)

Haluan myös, etä vaatteet ovat päivään ja toisiinsa sopivat :)

Vierailija
12/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika alkaa nyt osoittaa 5,5v merkkejä, että mikä tahansa vaate ei kelpaa. Täytyy aloittaa hänen kanssa neuvottelut, tähän asti olen itse saanut päättää ja poika on mukisematta pukenut mitä vaan.

Vierailija
13/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivaa itse useimmiten vaatteensa. Toki tarkistetaan mitä pukee, mutta pukee kuitenkin itse. Monesti auttaa vielä pikkuveljen vaatteiden kanssa tyyliin "sukat puuttuu" ja hakee sukat. Mutta juu, kyllä vielä pitää pitkää katsoa ja tarkistaa, ettei shortseissa lähde pihalle :D

Vierailija
14/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 35 ja laitan sille vaatteet valmiiksi.

Lapset on 8 vuotiaasta lähtien hoitaneet homman itte.

Mutta lapset onkin tyttöjä.. :D

Vierailija
15/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalainen poika laittaa jo itse päällysvaattet valmiiksi odottamaan. Sisävaatekerran saa valita itse.

Vierailija
16/16 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsken 9-vuotiaan laittaa illalla vaatteensa valmiiksi ja sitten katson, ovatko sopivat.