Lue keskustelun säännöt.
Suosittele liettä ja astianpesukonetta
13.03.2011 |
Liesi pitäisi olla lattiamalli, kiertoilmauuni ja mielellään myös keraamisella liesitasolla. Rahaa on käytettävissä +-1000e yhteensä. Mistä merkeistä teillä on hyviä/huonoja kokemuksia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla