Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi korkein ikä saada lapsi?

Vierailija
13.03.2011 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko n 50 v asti?

Vierailija
2/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä vielä 50 voisi?

Tuohon "luonnollisuuteen" en sano mitään, meillä kun lapsi on saatu epäluonnollisesti hoidoilla, vaikka en olekaan vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muut saa mun puolesta lisääntyä niin kauan kuin haluaa ja pystyy.

Vierailija
4/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada lapsen, mutta jos on jotain sairauksia luopuisin kyllä ajatuksesta jo nuorempana riippuen sairaudesta.

Vierailija
5/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse ajatella yrittäväni raskautua vielä 41-42- vuotiaana, jos oikein kova vauvakuume jostain syystä ilmaantuisi. Mutta siinä se raja minulla menisi.

Nyt olen 38v. ja odotan onnellisesti kolmatta! Ja näillä näkymillä on viimeinen raskaus.

Vierailija
6/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla mummoäiti.

Vierailija
7/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekympin jälkeen en enää lapsia halua tehdä. tällä hetkellä lapsia kolme, ikää mulla 28v. et ei tässä kovin montaa enää ehdi...!

Vierailija
8/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä perus-av-mamman tarvitse mieltään vaivata tällaisilla liian monimutkaisilla ajatuskuvioilla. Riittää, että tietää Salkkareiden juonen.

Vierailija
9/9 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyse esikoisestra vai onko lapsia ennestään.

Jos on kyse esikoisesta niin 35 alkaa olla kyllä jo se raja. Jos taas uudelleensynnyttäjästä niin 40 alkaa sitten olla mielestäni se raja.

Itselle syntyi esikoinen 18-vuotiaana, mielestäni hyvä ikä. Esikoiselle se paras ikä on tietysti siinä 18-25 vuotiaana, mutta useimmillahan se ei niin mene.