olenko mä nyt ilkeä? en jaksa kuskata miehen lapsia kotiin!
Miehen lapset ovat täällä meillä joka toinen viikonloppu. Äitinsä tuo heidät, isän vastuulla on takaisin vienti. Isällä ei ole ajokorttia, mutta minulla on. En jaksa aina lähteä lapsia viemään, koska minun pitäisi heidät silloin yksin viedä, sillä meillä on vauva, joka ei jaksa olla autossa niin pitkää aikaa (tai siis en halua "huvikseen" huudattaa, matka n.20min yhteen suuntaan). Isä voi heidät viedä junalla, aikaa menee n. tunti ja matkakortti on sekä isällä että isommalla lapsella (pienempi 5v., eli ei tarvitse).
Kommentit (64)
Mitä kamalaa siinä on, että isän pitää kuskata lapsia julkisilla. Oman lapseni äitipuoli ei kuskaa koskaan lasta mihinkään ja minusta se on ihan normaalia. Meillä taas ei ole autoa, joten kuskaamme lasta aina julkisilla.
Kuskaan mielelläni miehen lapset kotiin (45 min/suunta), MUTTA mies ehtii sillä välin vauvan keikkuessa sitterissä imuroida, luututa lattiat ja pestä vessan (YÖK!!). Sitten laittaa iltakahvin tippumaan ja tulenkin just sopivasti kioskin kautta ja tuon miehen lempijäätelöä, sitten kyhnytetään sohvalla vauvan just mentyä yön pisimmille unille.
Kyllä tuo hetken kesti sorvata noin, mutta perustelin asian myös niin, että ajaisin mieluusti, kun auto on miehellä päivisin ja tartteehan munkin "opetella", että ei mee ajettu kortti hukkaan.
jos kertan et hyväksy osaasi? Ajattelisit vähän lapsen tilannetta. Minusta sinun kuuluu hyväksyä tuo pikkuruinen viisivuotias perheeseenne jäseneksi ja lopettaa laskeminen. Mitä oma lapsesi saa kuuluu myös tälle toiselle pienelle.
tai ota edes lääkkeesi. Tai hanki elämä. Itsellesi.
Jos et osaa edes ymmärtää lukemaasi, pitääkö tulla kommentoimaan tuon tasoista paskaa tänne.
Missä kohti ap on sanonut, ettei hyväksy miehen lapsia tai sitä 5 vuotiasta? Miksi lasten kuuluu saada saman verran? Tai se, mitä vauva saa äidiltään ja isältään, kuuluisi myös 5 vuotiaalle, joka asuu toisaalla oman äitinsä kanssa?
Edes ydinperheessä lapset eivät saa saman verran, tasapuolinen ei voi olla, koska lapset ovat eri-ikäisiä ja erilaisia.
Sitäpaitsi minä henk.koht. olen sitä mieltä, että perhe on henkilöt ja koti paikka, jossa asutaan kokoaikaiseti, arki ja pyhä. Perhe ei ole se, missä käydään kuukaudessa noin neljä kertaa. Tuon 5 vuotiaan perhe on se lähikoti ja sen ihmiset, äiti ja sisko. Isän koti on isän koti ja isällä on -uusi- perhe, jonne lapsi tuntuu olevan hyvin tervetullut ja toivottavasti viihtyykin. Mutta perhe on jotain muuta. En ole ap. Tämä on minun näkemykseni, en osaa sitä selventävästi kertoa, enkä usko että edellä mainittu kommentaattori tajuaisi vaikk amiten asian paperille piirtäisin.
isä saisi "laatuaikaa" lastensa kanssa. Voisivat vaikka käydä limulla tai jossain matkan varrella. Bussissa/junassa on kiva istua ja jutella kun ei ole itkevää vauvaa tai mitään muutakaan häiriötä.