Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terassin lasitus 7000€, onko kallis vai halpa?

Vierailija
13.03.2011 |

Mistä muualta voisi kysyä tarjouksia kuin Lumonilta, onko kokemuksia?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Siesta-Terassi. Vertailin Lumonin kanssa, en löytänyt tuotteesta merkittäviä eroja. Hinta oli edullisempi ja asiantunteva myyjä palveli paremmin - saimme mitä halusimme. Lisäksi hakivat toimenpideluvan puolestamme! Tätä ei Lumonilta saanut. Näin ainakin täällä Hämeenlinnassa.. niin ja teimme terassin n.15m2 pohjaa ja lasikaton ja liukuseinät hinta n.11000€ 

Vierailija
42/95 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyviä kokemuksia Siesta lasiterassista. Se on tukevaa työtä ja arkkitehtonisesti tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen valmistajan tuotteita ei tarvitse "huoltaa" edes 10 vuoden päästä. Ja miksiköhän hintatason yläpässä olevissa tuotteissa ei olekaan suoraan kestävämmät laakerit ja lukitusmekanismit? Taitaa vähän haiskahtaa :D

Vierailija
44/95 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumonilta oli talvialessa 3500e kaksi 3m leveää aukkoa.

Vierailija
45/95 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekin virolaiselle firmalle?

Vierailija
46/95 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tehkää itse. Kuulostaa rahastukselta.

Vierailija
47/95 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa olevan linjassa sen kanssa, mitä olen ihmisten hintoja kuullut. Yhdet lasitti kuistin (noin 3-4m2) yläosat (alhaalla ummessa valmiiksi) ja aukon kohdalla lasiovet. Hinta oli joku 4000-5000. Kolmikerroksisen talon kaiteistot sisäpuolelle lasista ja kaksi ranskalaista parveketta lasilla + yhden avoparvekkeen kaiteet lasista maksoi jotain 12 000 yhteensä.

Vierailija
48/95 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta jos terassisi on 200 neliötä. Onhan siinä ikkunoita.

Vierailija
49/95 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laatu voi olla ehkä sitten vähän parempaa jonkun mielestä, mutta kyllä hyviä lasituksia tekee muutkin. Meillä lasitukset kahdelta eri firmalta ja naapureilla kahdelta muulta ja loppujen lopuksi erot ei kovin kummoisia ole. Usein on kiinni myös siitä asentajasta kuinka hyvin työnsä tekee.

Eli kannattaa ehdottamasti vertailla ja pyytää tarjouksia useammasta paikasta. Erot hinnoissa voivat olla tonneja.

Vierailija
50/95 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä lasitettu terassi maksaa itsensä takaisin käytössä! Voi olla sateelta ja tuulelta suojassa mutta kuitenkin ulkona. Ja pidentää myös käyttökautta kun voi laittaa terassilämmittimen puhaltamaan ilman että kaikki sen lämpö häviää tuulen mukana. Kyllä mun mielestä toi 7000 € terassin lasitukseen on ihan normaalin hintaluokassa. Kannattaa myös huomioida niitten lasien asennus noita kustannuksia vertaillessa.

Ja vielä terassilämmittimen kera ; )

Vierailija
51/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla löytyy paljon käytettyjä parvekelaseja. Jos askartelee näistä itse, saa 4 metriä lumonin laseja 200-300e (arvo uutena 1700e).

Vierailija
52/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso parveke lasikaiteistoineen muistaakseni 10 000 Euroa. Tulee vaan aina mieleen, kun täällä valitetaan talojen hinnoista. Niin ne kaikki maksaa. Puukauteet saa halvalla, mutta lasikaiteet on mahdottoman kalliita.

Vierailija
53/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tavallinen ikkunalasi, jotain 500 e / neliö.

Oma parvekkeeni on 6-metrinen, lasitus maksoi 3000 e.

Vierailija
54/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin kesti, vaikka hiukan epäilyttikin.

Ja sille joka väittää tämän olevan markkinointia, niin voi pyhät pyssyt: meinaatko ettei oikeilla ihmisillä Lumonin lasituksia ole ;)

Vierailija
55/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty moni muukin asia kun lasin neliömäärä.

Lumonin laseja saa käsittääkseni paksuuksissa 4-12mm ja lasit ovat karkaistua lasia (ikkunat ei kai ole?. Lisäksi Profiilien/kiskojen väri vaikuttaa hintaan. Tämän lisäksi Lumonin laseihin saatavilla lukko, verhot ymym lisäjuttuja asiakkaan toiveista riippuen. Näin kalliissa ostoksessa kiinnittäisin myös erityisen paljon huomiota takuuseen ja siihen saako niitä uusia osia OIKEASTI sitten seittemän vuoden päästä jos joku hajoaa. Usein kuulemma tehtailla talvisin sen verta hiljasempaa että erilaisia tarjous kamppiksia käynnissä (ainenkin itse näitä ständejä enemmän nimenomaan talvella nähnyt), varmaan siis talvella edullisemmat tilata.

Vierailija
56/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hinta ei tunnu pahalta. Maksoin saman verran ikkunoista(pienistä sellaisista) ja siihen rahaan ne piti vielä maalata itse ja laittaa paikalleen.

Vierailija
57/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasia n.11m kaikki avattavia,asensin itse n.3h...oli yllättävän helppo asentaa,hintaa tuli 4150€

Vierailija
58/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallishan tuo on, mutta Lumon lienee markkinoiden tunnetuin ja varmasti myös kallein. On kyllä myös hyvä, saattaa jopa olla paras.

Vierailija
59/95 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta en tiedä. Se riippuu niin terassin koosta ja muista ominaisuuksista.

Lumon yleensä on kai vähän kalliimpi kuin muut. Me otettiin viime kesänä lasitus Nikalta. Oli tonnin halvempi eikä ole ainakaan vielä kaduttanut.

Vierailija
60/95 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 neliön terassin lasitus ja vielä töineen 2700 eur.Kannattaa kilpailuttaa monella ,sillä laatu ja takuu samat!Lumonilta kanssa tarjous mutta oli liian kova neliö hinta???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän