Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka toivoi Sveitsin voittoa?

Vierailija
01.06.2026 |

En erityisesti perusta penkkiurheilusta. Joitakin lajeja katson mutta en lätkää. Tuloksia katsin joskus. Ainoa syy miksi toivoi  Sveitsin voittoa että olen sellainen heikompien puolustaja ja mielestäni tarvitaan vaihtelua mitalisteihin. Norjan pronssista olen ilahtunein näiddä kisoissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin myös Sveitsin voittoa, olisi tehnyt hyvää lajille ettei aina samat maat voita.

Vierailija
2/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heikompien puolustaja" se siellä toivoi rikkaiden ja röyhkeiden rikollisryhmien pankkiirien voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen vasemmistolainen runk kari.

Vierailija
4/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin mestaruus olisi ollut koko lajille iso voitto. Tarvitaan tosiaan vaihtuvuutta, jota Sveitsi, Saksa ja nyt myös Norja ovat tarjonneetkin viime vuosina. 

Suomelle kyseessä on kuitenkin tusinavoitto, jolla ei ole enää suurta merkitystä. 

Vierailija
5/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli oli aivan uskomaton, että Sveitsikin ihan tittelin arvoista peliä pelasi. Tällä kertaa nyt vain näin päin. Vaikka Suomi olisi saanutkin hopean, olin jo henkisesti tyytyväinen siihenkin ratkaisuun.

Kultaa kuitenkin tuli, hyvä Leijonat. Sveitsiläisille, pää pystyyn ja uuteen otteeseen, taito ja keinot riittävät titteliin, joten älköö itseänne hirveästi surkutelko.

Vierailija
6/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomi ei olisi ollut finaalissa niin siinä tapauksessa. Norjan menestys oli myös hienoa, onnea heille iso asia norjassa

Vierailija
7/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla varmaan suurin osa kannatti sveitsiä urheilun vihaaja kommenteista päätellen mutta tuskin ne edes katsoi ottelua. Ei yllätä.

Vierailija
8/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitalisteihin "tarvita" mitään vaihtelua. Urheilussa on tarkoitus selvittää, kuka on sillä hetkellä paras siinä lajissa. Epäoikeudenmukaista olisi, jos huonommat voittaisivat.

Suomen joukkueessa oli toki mukana pelaajia, joilla oli mestaruus jo ennestäänkin, mutta yhtä lailla siellä oli aivan varmasti mukana pelaajia, joille tämä oli lopulta uran ainoa mahdollisuus voittaa MM-kulta.

Penkkiurheilijoiden kannalta kisoja tulee aina uusia. Urheilijalle jokainen kausi/turnaus on ainutkertainen. Mitään takeita tulevista kisoista ei ole.

Vierailija
9/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsin mestaruus olisi ollut koko lajille iso voitto. Tarvitaan tosiaan vaihtuvuutta, jota Sveitsi, Saksa ja nyt myös Norja ovat tarjonneetkin viime vuosina. 

Suomelle kyseessä on kuitenkin tusinavoitto, jolla ei ole enää suurta merkitystä. 

Kaikkien aikojen 5 voitto ei se ihan tavallista vielä ole

Vierailija
10/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon AINA Suomen häviötä urheilussa jotta uho loppuisi

Vierailija
11/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomi ei olisi ollut finaalissa niin siinä tapauksessa. Norjan menestys oli myös hienoa, onnea heille iso asia norjassa

Noikohan siellä tämmöisen "marginaali" lajin pronssit kiinnostaa. Kultaan ne on tottuneet. Harrastajia on minimaallmisesti esim futikseen verrattuna. Lisäksi tilastojen mukaan melkosella munkilla pääsivät noin pitkälle. 

Vierailija
12/12 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon AINA Suomen häviötä urheilussa jotta uho loppuisi

Vasemmistollahan on tapana kaikkea hyvää Suomelle, joten eipä yllätä sun toiveesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi