Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäidit!

Vierailija
13.03.2011 |

Kun olette aloittaneet surustelusuhteen, onko tullut tunnetta, ettei haluaisi muuttaa saman katon alle enää kenenkään kanssa? Elämä lasten kanssakin on mukavaa, ainakin minusta. Seurustelen kyllä, mutta en ihan vähällä olisi valmis aseuttmaan samaan osoitteseen miehen kanssa.

Nyt on omaa tilaa ja vapautta, aikaa lapsille. Ei istä haluaisi luovuttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki toimisi hyvin ja rakkautta riittäisi myös lapselle, kyllä jossakin vaiheessa varmaankin. Nyt en kyllä edes seurustele, joten kaukaista minulle.

Vierailija
2/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen äiti, joka ei ole parisuhteessa (ehkä ikinä ollutkaan) ole sinkkuäiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäpä tiedät, onko ap yh?

T: itsekin sinkkuäiti, muttei yh

Vierailija
4/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla ei ole parisuhdetta edes lapseeni.

Haluan kyllä muuttaa saman katon alle, mieluiten ihastukseni kanssa. Mutta on ollut myös miesystäviä, joita en tosiaankaan ole halunnut saman katon alle asumaan.

Vierailija
5/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan pitää oman kodin

Vierailija
6/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin ollut yksin jo vuosia.

Vierailija
7/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapautta ja rutiineja vain lasten kanssa, voi käydä kummin vain: haluaa arjen jakajaksi kumppanin ja pystyy siihen - tai ei enää osaa toisen aikuisen kanssa elääkään.

Toivon, että tässä uudessa seurustelusuhteessa päätyisimme asumaan samassa kodissa huolimatta siitä, että olen liian kauan pärjännyt lasten kanssa yksin. Onnistuuko se, sitä en tiedä.

Vierailija
8/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on luonnollisinta käyttää nimeä sinkkuäiti. Sinkku kuulostaa lapsettomalta "neiti-ihmiseltä" ja koska lapsillani on aktiivisesti heidän elämäänsä osallistuva isä jonka kanssa on yhteishuoltajuus niin yh-äitikin tuntuu vieraalta nimitykseltä.

Asiasta, minulla ei ole seurustelusuhdetta ja menee varmaan vielä tovi että miesten perään uskallaudunkaan. Mutta luulen että yhteenmuttamisen aikataulua kannattaa katsoa myös lasten ja miehen lähenemisen kannalta. Eipä itsestäkään olisi kivaa jos joku vieras muuttaisi omaan kotiin... Ja isäpuolena hänen pitäisi saada lasten luottamus ja jonkinlainen auktoriteettiasema jotta voi astua perheen aikuisen asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä