Mitä ajattelet ihmisestä joka lounastaa kahden aikaan??
Kommentit (42)
Meen itse kahdeksaksi aamulla töihin ja nälkä tulee kahden maissa.
itse olen lounasravintolassa töissä, ja lounasaika siellä on 10.30-16.15. Ihmisillä on erilaisia aikatauluja töiden ja opiskelujen yms. suhteen, myös erilaiset ruokailurytmit. En pidä omituisena yhtään mitään enkä unikekona lounaan ajankohdan mukaan, enhän tiedä mihin aikaan joku on herännyt.
Itsekin lounastan monesti vasta iltapäivällä, vaikka olisin herännyt jo kuudelta aamulla.
Meen itse kahdeksaksi aamulla töihin ja nälkä tulee kahden maissa.
Itsekin niin usein teen eikä ole tullut mieleenkään että kukaan ajattelisi mitään.
paivallinen onkin sitten vasta 6-7 aikaan, eika syoda valipaloja vaan 3 ateriaa paivassa riittaa aikuisille (lapsilla on iltapaivalla valipala). Ja hups, taalla nakee paljon vahemman ylipainoisia kuin Suomessa...
syön 6 aamupuuron. 8 tuntii on aika pitkä ateria väli
Minä syön aamupalani klo 6.30, tosin en puuroa vaan kahvia + tummaa leipää.
Syön lounasta useinkin noin klo 13.
varsinkaan näin epäolennaisilla asioilla. Kukin syököön silloin, kun nälättää.
Sun kannattais harkita samaa toimintatapaa.
paivallinen onkin sitten vasta 6-7 aikaan, eika syoda valipaloja vaan 3 ateriaa paivassa riittaa aikuisille (lapsilla on iltapaivalla valipala). Ja hups, taalla nakee paljon vahemman ylipainoisia kuin Suomessa...
Meistä kun kaikki ei elä samalla tavalla. Jos menen itse iltaan töihin niin syön tuhdin aamupalan 9-11 aikaan. Seuraava lämmin ruoka on sitten viiden aikaan. Siihen väliin tulee joku välipala.
Joskus aamuvuorossa taas työtahti on niin kiirus että sen lounaan ehdin syömään silloin 13-14 aikaan. Eli työelämässä voi olla minulle hyvinkin tavallista..
mikä myöskin on ihan normaali aika täällä Suomessa :) Meillä töissä melkein kaikki syövät aamupalan töissä, toimisto avataan klo 8. Lounas sitten klo 13-14.
pitääkö tuollaisestakin olla joku mielipide!
Meidän perhe viikonloppuisin ja meistä olen sitä mieltä, että oikein kiva perhe. Arkisin lounas syödään koulussa ja töissä.
Mikäköhän on sitten se oikea lounasaika? Klo 11, jolloin meillä vielä ehkä syödään aamupalan rippeitä?
mikä myöskin on ihan normaali aika täällä Suomessa :) Meillä töissä melkein kaikki syövät aamupalan töissä, toimisto avataan klo 8. Lounas sitten klo 13-14.
Suomessa.
Perinteisesti suomalaiset rynnivät lounaalle klo 11 :D
Suomessa. Perinteisesti suomalaiset rynnivät lounaalle klo 11 :D
Suomessa. Perinteisesti suomalaiset rynnivät lounaalle klo 11 :D
vahintaankin mieleltaan sairas. Suomessa kuuluu elaa kuten Suomessa kuuluu elaa, eli aikataulussa. Herranjumala, onhan se nyt nahty minkalaisia tulee lapsista, joita on imetetty jopa paivan yli vuodenvanhoiksi. Ei ne ihan normaaleita ole.
Suomessa lounas syodaan klo 11.00 oli nalka tai ei. Koska aamupala syodaan klo 6. Tahan ei vaikuta sunnuntait ja lomat, perkele. Ei tanne olla tultu lotvimaan.
Eiköhän se ole täysin ihmisestä kiinni kelle mihinkin aikaan maistuu.
Joku kirjoitti että aikuisele riittää kolme ateriaa päivässä, no ei tod. ainakaan mulle riitä, tulee aivan liian pitkät ruokailu välit.
Syön arkiaamuisin reilun aamupalan noin 8 aikaan, klo 11 on saatava jo syömistä (välipala esim. hedelmä7leipäpala tms.), klo 13 tietämiä syön lounaan, klo 15.30-16 välipala ja 17.30-18 välillä päivällinen, iltapala klo 20 mennessä.
Kiirepäivinä on syöminen jäänyt toisinaan heikolle, aamupala-> töiden lomassa hotkittu pikalounas joskus klo 15-16 aikaan... Rupoeaa mulla ainakin näkymään väkisin käytöksessä, pää ei toimi ja asiakkille sanon asiat päin naamaa suoraan jne. Ei kivaa kellekään.
Enkä muutenkaan nyt ihan tiedä, miksi minun pitäisi muiden lounas-ajoista jotain olla mieltä...