Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisiä lapsesi ovat kun sinä olet 40v?

Vierailija
13.03.2011 |

Minun lapseni ovat 14v ja 12v kun täytän 40v.

Tyytyväinen olen :-)

Vertailukohtana hyvän ystäväni lapset ovat nyt 7½v, 6v ja tasan 2v ja ystäväni täyttää ensivkolla 42v..

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytän 40. Oikein sopivan ikäisiä - sain lapset mielestäni oikein itselleni sopivaan aikaan.

Vierailija
102/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin alkaa minun ja mieheni matkustelut, kun ne jäi silloin nuorena tekemättä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olisivat 20v ja 18v :) toivottavasti sillä hetkellä olis vielä pari nuorempaa et on vilskettä vielä kotona :)

Vierailija
104/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat silloin

Vierailija
105/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain miinus 2 ja miinus 4 vuotta? : D

Hauska ketju, ihan surrealistinen ajatus että omat lapset olisi jo teini-iässä tai jopa aikuisia. Nyt saan elää näiden kanssa vielä ihanaa pikkulapsiaikaa, ja elämä on jotakuinkin täydellistä...

Vierailija
106/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa kiihkeästi sitä, että lapset kasvavat eivätkä tarvitse enää jatkuvaa hoivaa, niin ei olisi pitänyt hankkia lapsia ollenkaan.

jota ottaa päähän taas vaihdella vaippoja ja heräillä öisin, kun elämä oli jo hetken helppoa.

Omat lapseni tulevat olemaan 16 v ja 14 v, kun itse täytän 40. Todennäköisesti höyrähdän silloin kuumeilemaan vielä iltatähteä, mutta luulen, että mies on silloin jo niin mukavuudenhaluinen, että puhuu mullekin järkeä.

Vierailija
107/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen, että minun lapseni ovat 17 ja 15.v kun täytän 40.v. Olisi kauheeta jos silloin olisi ihan pikkuväkeä. Tämä siis mielipiteeni henkilökohtaisesti.

ihan kamalaa saada vauva 23-vuotiaana. Tämä siis mielipiteeni henkilökohtaisesti.

ei se ollut ollenkaan kamalaa. :) Nuorena jaksoi yöheräämiset ja hormonihuurutkin paremmin kuin nyt nelikymppisenä olisi jaksanut.

Vierailija
108/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytän muutaman vuoden päästä 40 v, lapset ovat

12 v

11 v

9 v

7 v

Vierailija
109/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ovat 17 ja 12. Tyttöjä molemmat

Vierailija
110/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sinä nyt nelikymppisenä oletkin jaksamaton luuska kun silloin nuorena kulutit itsesi loppuun.

Joillakin on vaan hyvät geenit, saavat terveitä lapsia ja jaksavat olla heidän kanssaan kunnolla vanhempanakin, eivätkä vaan haaveile siitä että pääsevät heistä pian eroon, kuten sinä.

tyytyväinen, että minun lapseni ovat 17 ja 15.v kun täytän 40.v. Olisi kauheeta jos silloin olisi ihan pikkuväkeä. Tämä siis mielipiteeni henkilökohtaisesti.

ihan kamalaa saada vauva 23-vuotiaana. Tämä siis mielipiteeni henkilökohtaisesti.

ei se ollut ollenkaan kamalaa. :) Nuorena jaksoi yöheräämiset ja hormonihuurutkin paremmin kuin nyt nelikymppisenä olisi jaksanut.

Vierailija
111/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapseni ovat 20v ja 17v, ehkä saattaa olla vielä kolmaskin silloin, joka toivottavasti on myös jo yli 10-vuotias.

Viitaten tähän aiempaan henkilökohtaiseen kamaluuteen saada vauva 23-vuotiaana, niin oli se kamalaa. Vielä kamalampaa oli saada vauva 20-vuotiaana, varsinkin sellainen pahimmasta ääripäästä oleva koliikkivauva. Ensimmäinen vauvavuoteni oli suoraan helvetistä, toinen edes vähän siedettävämpi, ja jos kolmas mulle vielä suodaan, uskon siitäkin selviäväni hengissä. Innolla odotan sitä aikaa, kun saan huokaista ja lähettää lapset maailmalle omaa elämäänsä rakentamaan, saan itse todennäköisesti huokaista muutaman lapsivapaan vuoden ja odotella ihan rauhassa sitä, koska lapsenlapset ilmestyvät.

Vierailija
112/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sinä nyt nelikymppisenä oletkin jaksamaton luuska kun silloin nuorena kulutit itsesi loppuun.

Joillakin on vaan hyvät geenit, saavat terveitä lapsia ja jaksavat olla heidän kanssaan kunnolla vanhempanakin, eivätkä vaan haaveile siitä että pääsevät heistä pian eroon, kuten sinä.

Sinulle ei ikä näytä ainakaan tuoneen sivistynyttä käytöstä. Minä jaksan oikein hyvin, ei tarvitse heräillä öisin vaan nautin täysistä yöunista ja ehdin panostamaan itseenikin kun ei enää valu kenenkään puklut pitkin paidanrinnuksia. Lapseni ovat fiksuja lähes täysi-ikäisiä nuoria, joista en todellakaan halua päästä eroon. Mutta jatka sinä paskavaippojen vaihtelua ja heräile ilolla ensikin yönä imettämään, kun kerran jaksat.

Vierailija
113/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten tähän aiempaan henkilökohtaiseen kamaluuteen saada vauva 23-vuotiaana, niin oli se kamalaa. Vielä kamalampaa oli saada vauva 20-vuotiaana, varsinkin sellainen pahimmasta ääripäästä oleva koliikkivauva. Ensimmäinen vauvavuoteni oli suoraan helvetistä, toinen edes vähän siedettävämpi, ja jos kolmas mulle vielä suodaan, uskon siitäkin selviäväni hengissä.

Tällä ei ole sinun ikäsi kanssa tekemistä, ei ne nelikymppiset olisi tuollaista jaksaneet yhtään sen paremmin.

Vierailija
114/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ei ole sinun ikäsi kanssa tekemistä, ei ne nelikymppiset olisi tuollaista jaksaneet yhtään sen paremmin.

NYT paremmin kuin 25 veenä kun sain esikoiseni.

t: 41v

Vierailija
115/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v ja 15 v.

Vierailija
116/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillon 20 :)

Vierailija
117/159 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ja 18v

Vierailija
118/159 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopus 17.

..Tosin olen eronnut ja aikaa tuohon sen verran monta vuotta että ties vaikka vielä sekoaisin ja hoitaisinkin uhmiksen raivokohtauksia 40-synttäreilläni... (siis sentään oman, ei lapsenlapsen)

Vierailija
119/159 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän virka tälläkin kyselyllä on?

Nuorena lapsensa saaneet vastailee ja selittää kuinka ovat "tyytyäisiä".

Mä kiersin maailmaa ja biletin kunnes alkoi kyllästyttää. Sitten olikin hyvä tehdä lapsi kun ei biletys tai matkailu enää sykähdytä kun kaikki on nähty.

Mun ei tarvitse odottaa, että pääsis taas baariin tai matkalle, koska ei enää kiinnosta.

Vierailija
120/159 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 22v ja kuopus 17v