Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole olemassa mielenterveysongelmia, on vain normista poikkeavaa käyttäytymistä.

Vierailija
13.03.2011 |

"mielenterveysongelmat" esiintyvät ihmisillä, joilla on jäljellä alkuihmisen vaistonvaraista käytöstä.

Luolamieskin käyttäytyi eläimen lailla jos vaisto sanoi niin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normiin. Saan ajatella mitä haluan, leimatkaa vaan hulluksi, niinhän niille kaikille ketä ei normissa pysyminen kiinnosta käy.

Mulla on omakohtaista kokemusta ja lisäksi olen opiskellut asioita perusteellisesti. En leimaa sinua hulluksi, mutta sori nyt vaan, ei se noin mene.

Vierailija
22/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus voi olla seurausta traumasta, läheisen kuolemasta ym.

ei välttämättä ole mitän ristiriitaa ympäröivän maailman kanssa, vaikka tietenkin joillain näinkin voi olla ettei maailma vastaa omia odotuksia ja ideoita, mutta ei se tarkoita ap et sinä olisit alkukantaisempi kuin joku muu tai parempi, se voi olla mielenterveyden häiriö mikä saa sut uskomaan noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on monta vuotta sitten todettu tämmönen skitsofrenian ja maanisdepressiivisyyden välimuoto (ei huumeita johtuvaa mitenkään), ja ei kyllä mitenkään kun hänet olen psykoosissa nähnyt tule mieleen että voi ihana miten alkukantanen lol :D

Vierailija
24/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että ihminen tuntee ettei ole kykenevä täyttämään ympäristön asettamia normeja ja odotuksia.

Tarpeekseen kun masentuneena märehtii alkaa tulla psykoottista oireilua ja siitä se alamäki alkaa.

Vierailija
25/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee eri tavalla mitä yleisesti on hyväksytty niin heti yritetään saada ruotuun leimaamalla mielenterveysongelmaiseksi.

Vierailija
26/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykeni vastaanottamaan viestejä toisesta todellisuudesta. Nykypäivänä se shamaani olisi suljetulla ja psykoosilääkityksellä.

Vierailija
27/27 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha syytää rahojaan terapiaan, mt-ongelmat ovat ongelmia muille, ei "ongelmaiselle" itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi