Minusta pienet ja sirot naiset ovat usein kauniimpia kuin isot
sillä harvemmin muistan nähneeni isoa ja siroa naista...ovat usein kuin kameleita.t. keskimittainen pullero itsekin
Kommentit (26)
naisen tulee olla pienempi kuin 180cm jos haluaa keskivertomiehen haluja kysellä :D
tuntemattomien miesten mielipiteestä????
Kyllä pitkä ja pitkäsäärinen on todella kaunis, mutta ei niitä Suomessa kasva, rajan takana alkaa jo kasvamaan.
jalat polvista että palsta olis tyytyväinen.
että ovat joko rotevia, tai sit jos ovat siroja, niin ovat naamaltaan luihuja. Harvoin näkee oikeasti tosi kaunista pitkää naista. Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä voivat olla, mutta harvoin (ainakaan mun makuun) kauniita.
Pienissä naisissa sen sijaan on useammin sellaisia söpöjä, siroja ja kauniita.
että ovat joko rotevia, tai sit jos ovat siroja, niin ovat naamaltaan luihuja. Harvoin näkee oikeasti tosi kaunista pitkää naista. Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä voivat olla, mutta harvoin (ainakaan mun makuun) kauniita.
Pienissä naisissa sen sijaan on useammin sellaisia söpöjä, siroja ja kauniita.
miehiltä paljonkin huomiota, usein kysellään, olenko malli.
pitkä nainen on usein kolhon näköinen kun pieni nainen usein nukkemaisen suloinen. Poikkeuksia on toki aina...
miesten huomiosta...pidän kyllä ulkonäöstäni sillä olen siroluinen ja hoikka ja omaan silti tissit. Naamakin ihan nätti joten ei valittamista...tunnen kyllä pitkiäkin kauniita naisia mutta pakko myöntää että usein ovat aika miesmäisiä olemukseltaan.
miehiltä paljonkin huomiota, usein kysellään, olenko malli.
joten olen myös hoikka ja urheilullisen näköinen edelleen eikä tuossa naamarupissakaan isompaa vikaa ole
tunnen kylläkin vain yhden naisen, joka yli 180cm ja hällä kasvaa viikset ja kulkee selkä köyryssä!
tunnen kylläkin vain yhden naisen, joka yli 180cm ja hällä kasvaa viikset ja kulkee selkä köyryssä!
että kaikki yli 180 cm naiset ovat rumia kameleita? Voi tuota älyn määrää....
Onko tämä oikeasti Demin palsta? Olen itse mies ja pidän naisista joiden itsetunto on AIKUISMAISESTI kohdillaan.
makuasioista on turha kiistellä. Ihan varmasti nainen voi olla kaunis minkä kokoisena tahansa, jos on sisäiset arvot kohdallaan. Jopa 100-vuotiaana voi sellainen nainen olla kaunis, sillä se kauneus ei ole katoavaa. Ja se näkyy jollakin tavalla myös ulospäin silmissä ja hymyssä sekä eleissä ja olemuksessa.
Ja olin äimistynyt siitä pitkien ja naisellisten, sirojen naisten määrästä jonka näin. Tunnen oon Suomessa ajoin kaunottareksi, tuolla reissulla tunsin itseni näkymättömäksi.
Kyllä pitkät ja hoikat naiset on upeimpia. Sen jälkeen vähän lyhyemmät ja sirot. Ja paksukaiset kaikissa pituuksissaan tulee valitettavasti sitten näiden jälkeen. Makuasioita.
Ja ei, en pidä 100 vuotiaita naisia yhtä upeina ilmestyksinä kuin 25 vuotiaita kaunottaria. Vanhassa voi olla jotain iätöntä "kauneutta", mutta nuori pitkä kaunis nainen on seksikäs.
ja pitkistä naisista eli amatsonityypeistä. Tottakai pitkäsäärinen ja hoikka on kaunis, mutta olen huomannut, että tälläisellä reilut 160-senttisellä on hyvä flaksi. Ei ole kenellekään liian lyhyt, mutta ei myöskään liian pitkä.
En ole ikinä pitänyt itseäni pitkänä. Nainen pituutta 175 cm. Pidän pitkistä sääristäni.
naisen tulee olla pienempi kuin 180cm jos haluaa keskivertomiehen haluja kysellä :D