Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli Unisefin ohjelmaa katsoessa niin paha mieli, ov

Vierailija
12.03.2011 |

Siitä kuinka asiat on niin hyvin. On yltäkylläisyydessä elänyt, miten sitä osaisi arvostaa ja olla tyytyväinen. Aina vaan haikailee jonkin uuden jutun perään. Toisilla ei ole mitään ja minun ongelmani syntyvät jostain niin vähäpätöisestä.

Eniten tietysti surettaa lapset, ne on aina ja jokapaikassa niitä maailman ihanimpia. Päätin, että alan mieheltäni salaa lahjoittajaksi. Vaikka ei se maailmasta köyhyyttä poista. Pitäisi olla katsomatta näitä ohjelmia, kun on niin herkkis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrot elivät oikein mukavasti. Kehitysapu pitäisi keskittää sinne missä on hätä eikä sinne missä avustustyöntekijöillä on mukavinta lomailla

Vierailija
2/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei tunnu missään, ei ainakaan kommentteja tule.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä hyvän omantunnon kun olet niin hyvä ihminen.

Oikeasti noissa maissa pitäisi ravistella niitä omia rikkaita.

Vierailija
4/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä hyvän omantunnon kun olet niin hyvä ihminen.

Oikeasti noissa maissa pitäisi ravistella niitä omia rikkaita.

Huvittaa että Suomessa, joka ei ole vittuakaan velkaa afrikalle, syyllistetään verojen alle kuristuvia kansalaisia tällaisilla asioilla, ja Afrikassa rikkaat itse ajaa Rolls-Royseilla eikä anna mitään oman maansa köyhille.

Vierailija
5/5 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä salaa lahjoittajaksi?

Itse maksan 30€/ kk Unicefin maailmanlapsilisää ja mies kyllä tietää sen. Omatpa on rahani.

Lahjoitan kuukausittain myös toiselle hyväntekeväisyysjärjestölle. Nämä molemmat menevät suoraveloituksella suoraan tililtäni joka kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme