Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UNQ-putiikki Helsinkiin Bulevardille ?

Vierailija
12.03.2011 |

Milloin se oikein avataan? Minusta kun sen piti aloittaa siellä jo vuodenvaihteessa. Tietääkö kukaan, että mihin kohtaan Bulevardia se on tulossa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNQ -putiikki on vielä taloyhtiön remontin jaloissa, joten emme voi vielä vierailijoita ottaa vastaan. Tilauksia otamme toki vastaan sähköpostilla ja toimitamme postilla.

Lämpöisin terveisin,

unq:n väki, info@unq.fi

Vierailija
2/57 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin sitä sieltä jo kysynyt, ja tästä on jo sen verran aikaa kulunut etten usko, että meiliini enää vastataan.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vastauksen heti, jossa pahoittelivat, että tilauksissa on ruuhkaa eivätkä ehdi toimittaa sitä ennen joulua, mutta tilaus on vastaanotettu. Ja tähän päivään mennessä ei ole kuulunut pipoa eikä muutakaan viestiä...

Vierailija
4/57 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen meillekin sieltä jotain yrittänyt tilata mutta minunkaan sähköposteihin ei ole vastattu. Ei edes sitä, että on ruuhkaa tms. Samaan aikaan moni blogisti saa mm. pipon jos toisenkin jo hyvissä ajoin ennen välikautta eli kyllä siellä "pajalla" vaatteita valmistuu mutta ei ilmeisesti kenelle tahansa. Kannattaisi ehdottomasti panostaa enemmän asiakaspalveluun; potentiaalisia asiakkaita ei yleensä ole varaa kohdella miten tahansa.

Vierailija
5/57 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut näkemään kuvia niistä uusista hatuista.

Vierailija
6/57 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kaupasta usein ja nyt olen tehnyt kolme tilausta joihin en ole saanut mitään vastausta.

Vierailija
7/57 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sinne Unqin info-osoitteeseen varmaan. Ihme, että siellä sivuilla on niin paljon vanhentunutta tietoa, yhtään ei ole perattu pois mitään. Vuosien takaisia juttuja jo.

Onko muuten kaikki saaneet tilaamansa tuotteet siinä tapauksessa, että ovat ne jo ehtineet maksaakin?

Vierailija
8/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt jostain syystä saa, enkä tiedä miksi, kuusi tilausta nyt laitettu ja ei mitään vastauksia, puh.num.ei vastaa, s.posteihin ei vastata. Eihän ostajaa näin voi kohdella.

Vierailija
9/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat todella rumia, nettisivut ovat rumat, asiakaspalvelu huonoa. Miksi? Netti on pullollaan ihania lastenvaatekauppoja, joissa palvelu pelaa.

Vierailija
10/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei myydä. Eihän myyjä voi noin vaan kadota ja kuitenkin myydä blogisteille???! Eli tulee käsitys, että myy vain niille joista voi hyötyä samalla. Mitä tälläiselle asialle voi tehdä? Vaiko ei mitään?

Vierailija
11/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei myydä. Eihän myyjä voi noin vaan kadota ja kuitenkin myydä blogisteille???! Eli tulee käsitys, että myy vain niille joista voi hyötyä samalla. Mitä tälläiselle asialle voi tehdä? Vaiko ei mitään?

Vierailija
12/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jokainen voi valita kenelle myy ja mitä. Osta jostain muualta sitten..

Vierailija
13/57 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaateputiikki on noin suosittu murtokohde.

Vierailija
14/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaa valita asiakkaitaan, niin mikä ettei. Et sinä sille mitään voi, mutta ehkä se sua just pänniikin!Mikä niissä nyt on niin kovin ihmeellistä, että on ihan pakko saada?

Vierailija
15/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne heille nytkin, kun venhat on menneet pieniksi.

Vierailija
16/57 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi hiukan jännittää omien rahojen kohtalo... :/

Vierailija
17/57 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mun mielestä UNG-vaatteet on rumia ja mauttomia enkä ostais vaik kauppa tulis mun kotitaloon.Ehkä jotain sopivaa maksua vastaan suostusin käyttämään silloin tällöin lapsillani.

Vierailija
18/57 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa?

Vierailija
19/57 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mitä vanhempi, niin sitä vastuuntuntoisempi ja toisinpäin.

Vierailija
20/57 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNQ:lla on sähköpostin kanssa probleemaa, kannattaa laittaa uudestaan mailia os. sydankapynen1(a)gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi