UNQ-putiikki Helsinkiin Bulevardille ?
Milloin se oikein avataan? Minusta kun sen piti aloittaa siellä jo vuodenvaihteessa. Tietääkö kukaan, että mihin kohtaan Bulevardia se on tulossa?
Kommentit (57)
mutta jotenkin tuntuu olevan työlästä saada niitä. Pitää viestitellä ja odotella ja taas laittaa viestiä. Ja ilmeisesti tämä ei ole poikkeuksellista, kun monilla on samantapaisia kokemuksia. Mietinkin, että pitäisikö osallistua yhdessä blogissa olevaan UNQ-hattuarvontaan, niin saattaisi jopa hatun saadakin. Tosin osallistujia on jo kolmatta sataa eli ei kovin todennäköistä siis sekään.. ;)
Pakko vielä sanoa, että ne kotisivut ovat aivan kamalat. Jotenkin sekavat ja värimaailmakin on minun silmiini liian räikeä. UNQ-vaatteet ovat kuitenkin sellaisia hillityn värisiä ja kauniita, joten hieman "hempeämmät" sivut olisivat paremmat. Mutta tämähän on vain mielipide...
Koska mielestäni toi on aika törkeää. Olen tilannut sieltä lapsille useilla sadoilla euroilla ja olisin taas tilausta tehnyt, mutta ei. Ei kai kukaan voi noin tehdä että myy ja vastaa tilauksiin vain tietyille ja valikoiduille!?
Mitkä blogit, kiinnostaisi.
mutta miten se mihinkään liittyy?
minusta vaikuttaisi lihavalta blondilta. Kun ne sivut esim. on vähän vasemmalla kädellä tehdyt.
Kirjoitin otsikoksi tilaus ja tein tilauksen.
Millaisia sanamuotoja olette tilauksissanne käyttäneet? Itse laitoin tilauksen juuri ja sain siihen (meiliin) vastauksen 5 min kuluttua (eli että tilaus onnistuu).
Onko mielestäsi tilauksen tekeminen - siis nimenomaan TILAUKSEN tekeminen - oikeasta sanamuodosta kiinni? Eli jos kirjoitan väärän sanamuodon tai teen kirjoitusvirheen, niin tilaustani ei otettaisi huomioon? Olettaen, että viestini olisi kuitenkin ihan ymmärrettävää suomea tyyliin "tilaisin XX tuotteen, XX värisenä ja XX materiaalia", niin mikä siinä on niin vaikeasti ymmärrettävää? Tai jos käytän esim. ilmaisuja "haluaisin", "voisitko ystävällisesti", "kuinka kauan mahdollisesti" - niin mikä näistä antaa syyn olla vastaamatta?
Myös Minityylissä oli postilaatikkoon "ilmestynyt" postia ko. liikkeeltä... Onhan se tosiaan kiva, että joidenkin tilaukset kelpaa - minulla ei ole tarjota ilmaista (??) mainostilaa blogissa, joten ilmeisesti voin odotella hamaan tulevaisuuteen.
Ei tällaiset ketjut ainakaan paranna mainetta, joten suosittelisin panostamaan siihen asiakaspalveluun myös kiireiden keskellä. Kaikkea ei tarvitse hoitaa itse, jos se on niin mahdotonta. Ellei sitten ole vara menettää monta potentiaalista asiakasta, jotka kyllästyvät odottelemaan vastausta.
Mihin liikkeeseen oli murtauduttu, sinne vanhaan Taka-Töölössä vai nyt tuohon uuteen?
itse tilasin joskus 1-2kk sitten hupparin. Kaikkiin viesteihin vastattiin nopeasti ja ystävällisesti ja hupparin sain viikossa.
Blogia minulla ei ole,eikä tule;)
vaikea usko, että jättäisi tahallaan vastaamatta. Itse olen saanut aina viimeistään seuraavana päivänä vastauksen.
Kannattaakohan sinne nyt mitään tilausta laittaa vai ei? Ärsyttää epätietoisuus!
ja olen meillekin sieltä jotain yrittänyt tilata mutta minunkaan sähköposteihin ei ole vastattu. Ei edes sitä, että on ruuhkaa tms. Samaan aikaan moni blogisti saa mm. pipon jos toisenkin jo hyvissä ajoin ennen välikautta eli kyllä siellä "pajalla" vaatteita valmistuu mutta ei ilmeisesti kenelle tahansa. Kannattaisi ehdottomasti panostaa enemmän asiakaspalveluun; potentiaalisia asiakkaita ei yleensä ole varaa kohdella miten tahansa.
ja siskoni myös luvatussa kolmessa-neljässä viikossa. Esim. siskoni tilaus oli ensimmäinen hänelle, ja kumpikaan ei olla sen ihmeempiä kuin ihan tavallisia asiakkaita. Mäkin tilasin viimeksi jotain varmaankin vuosi sitten.
En ole 48, mutta tiedän myös, että sinne vanhaan liikkeeseen oli kuulemma useamminkin murtauduttu.
mutta nyt puhutaankin tästä hetkestä, eli että miksi meno on mennyt nykyisin sellaiseksi, ettei palvelu pelaa. Se yrittäjä on kadonnut kuin pieru Saharaan.
Minä tilasin kaksi kuukautta sitten. Tuotetta ei ole kuulunut, minulle hän vastaili viesteihin kunnes maksoin laskun... Nyt en saa ollenkaan viestejä läpi. Harmittaa kyllä kun monet blogeissaan tämmöstä mainostavat.
Toimii taas ja uudet mallit esillä liikkeessä .
Mitä blogeja lukee. Täällä jäänyt myös vastaus saamatta.