Kirpparipöydän viikkohinta 39 euroa!! Järkyttävän kallista.
Kommentit (21)
myynyt. Yleensä on jäänyt kuitenkin yli 100 €/vko käteen, joskus paremmin, jos on ollut siskon kanssa yhteinen pöytä, eli neljän eri-ikäisen lapsen vaatetta yms tavaraa.
Mut kyllä aina ton jälkeen ajattelen että tällä maksais jo huutiksessa postareita, laittais vaikka että postarit 5 €, jos ne on oikeasti 8,50 €. Toisaalta kengät yms menee kirppiksellä mut ei niinkään huutiksessa, joten puolensa ja puolensa.
vantaalla lastenvaatekirppiksellä 38€. Hurjaa oli kun yks myyjä kävi lunastamassa myyntivoitot sille jäi reilu 5€ myydyistä käteen. Kirpparin pitäjä vaan sanoi että myit liian halvalla.
Siellä on tunnetusti järkyt hinnat vaatteissa (toki, koska pöydän hinta on korkea), jotka ei sitten sen vuoksi mene..et kuitenkin mielummin otan sen 5 e ja myyn liian halvalla kuin liian kalliilla ja raahaan ne samat kuteet takaisin kotiin :/. Mut ihan järkyt hinnat on. Vantaalla kusee muutenkin kirppikset..joku vuosi sitten Tiksin kirppis lopetettiin, nyt Kehä3 kirppis. Et missäs sitä sitten kävis...
itse aion varata Myyrmannista pöytäpaikan keväällä koko viikonlopuksi, vielä kalliimpaa, mutta uskon, että kauppa käy
Eipä ole oikeen Vantaalaisille kirppiksiä. Joko kalliita vaatteita tai tosi huonokuntoisia.
avataan ensi viikolla uusi lastenvaatekirppis. Siellä pöytävuokra muutaman euron halvempi, jos oikein muistan. Lastenvaatekirpputori Jane tai Jade. Facebookista ainakin löytyy!
En käsitä mitä rynttyjä olette myymässä. Joo, viikkovuokra on 40e, mikä ihan ok. Tammikuussa minulla oli 2 viikkoa pöytä ko. kirpparille. Myynti 796e ja myynnissä 2 lapsen vaatteita.
Itse olen ollut kovin tyytyväinen villa lyhdyn tarjontaan. Ei riitä, että käyt kerran vuodessa ja haukut sen jälkeen paikan. Itse käyn noin kerran viikossa ja aina löytyy jotain mukavaa. Välillä jopa aarteita pilkkahintaan. Surkeana pidän naperotoria, eikä kumpulan lastentarvikekirppiskään ole tarjonnut minulle oikein mitään.
En käsitä mitä rynttyjä olette myymässä. Joo, viikkovuokra on 40e, mikä ihan ok. Tammikuussa minulla oli 2 viikkoa pöytä ko. kirpparille. Myynti 796e ja myynnissä 2 lapsen vaatteita.
Toki maksaisin hyväkuntoisesta merkkivaattestakin, mutta en tahraisesta/nukkaisesta/rikkinäisestä.
Perus vaatetta, ehjää tahratonta ja siistiä sieltä saa kohtuu hinnalla etsimällä etsiä. Lähemmäs kaupan hintoja esim. h&m perus bodyt.
Toki maksaisin hyväkuntoisesta merkkivaattestakin, mutta en tahraisesta/nukkaisesta/rikkinäisestä.
Perus vaatetta, ehjää tahratonta ja siistiä sieltä saa kohtuu hinnalla etsimällä etsiä. Lähemmäs kaupan hintoja esim. h&m perus bodyt.
Minulla oli myynnissä ihan perusvaatetta, hinnat 0,50-3e. Siistejä tottakai, osan heitin suoraan uffin laatikkoon. En itsekään ostaisi mitään nuhjuista, miksi siis edes yrittää myydä sellaista.
Molemmissa sama 25 euroa/viikko vuokra, mutta Jane ottaa vielä 3% provikan siihen päälle! Ja on vain 6 päivää auki.
Mä mietin noiden kahden välillä kun asun tässä niiden "keskellä", mutta toi Minipoppoo on edullisempi, eli varasin sieltä pöydän.
ja käyn myymässä femmatorilla tuusulassa tai oliverin kirppiksellä keravalla.
Femmatorilla pöytävuokra 31 € viikko ja oliverilla muistaakseni 36 €
Tänään taas pitäis roudata tavaraa femmatorille.
siellä olen aina tiena
ja käyn myymässä femmatorilla tuusulassa tai oliverin kirppiksellä keravalla.
Femmatorilla pöytävuokra 31 € viikko ja oliverilla muistaakseni 36 €
Tänään taas pitäis roudata tavaraa femmatorille.
siellä olen aina tiena
eli siellä olen aina tietannut hyvin vaikka myymieni tavaroiden hinnat on olleet 0,20 sentistä 3 euroon
melkein 800 euroa keskimäärin 2 euron vaatteilla, niin apua mikä määrä vaatetta! Yritän just hinnoitella kirppikselle n. yhtä jätesäkillistä lasten vaatteita 1-3 vuotiaitten koossa, ja kamala homma.
Tosin ihan kamalaa romumäärää ei voi viikoksi viedä jotta mahtuu molempien romppeet. Joskus ollaan otettu vielä toinen viikko lisäksi
ottaa yhteyttä Väinön vintti nimiseen verkkokauppaan. On vähän aikaa sitten perustettu. Käytännössä se on kirppari netissä. Tietenkään niin paljon sieltä ei saa rahaa, mutta eipä tartte nähdä vaivaa myymisestä.
Itse olen lähinnä ostanut sieltä!
Fb:stä löytyy linkki ym tietoa, jos sieltä hakee.
23 % arvonlisäveroa päältä pois.
Silti se hinta on asiakkaalle sama :)
Sitä paitsi alv ei ole kulua yrittäjälle, mutta se ei kuulu tähän ketjuun....
mut minkäs teet huutikseen en klllä jaksa lähteä vaatteita kuvaamaan.. itse varasin juuri Villalyhdystä pöydän ensiviikoksi. Aika vaikea on kyllä hinnotella vaatteet. Ihan pilkkahintaan ei tosiaan voi laittaa kun pöytävuora pitää ensiksi tietana eikä pöytiin ihan tolkuttomasti tavaraa mahdu. Harmittaakin kommentit , että tavara oilsi " sika kallista ". Itse olen sieltä ihan kohtuu hinnalla ostoksia tehnyt.
Itsellä merkkimekot 10-15 e. Perusmekot 3-4 n Paidat merkki 6 €/ perus1€ linjaa... Toivottavasti ei tarvitse tolkuttomasti kotiin vaatetta kantaa.
No laskekaapa huviksenne montako pöytää pitää olla vuokrattuna koko ajan, että saa tilavuokran maksettua ja itselleen edes nimellisen palkan.
vantaalla lastenvaatekirppiksellä 38€.
Hurjaa oli kun yks myyjä kävi lunastamassa myyntivoitot sille jäi reilu 5€ myydyistä käteen.
Kirpparin pitäjä vaan sanoi että myit liian halvalla.