Millainen olo sinulle tulisi tällaisessa makuuhuoneessa?
Kommentit (21)
laatikkomainen.
miksi tossa sängyssä on nuo "kehykset"?
liian pelkistettyä minulle!
en varmasti saisi unta tuolla.
En vois nukkua kun pelkäisin tota taulua.. Ihan tosi musta se on jotenkin karmiva. Enkä tykkää tosta sinisestä raidasta seinässä..
Muuten voisin nukkua tuolla, mutta sänky on liian matala mun makuun..
Ja niin tykkää näköjään 2, 5 v pikkumieskin (älkää kysykö miksi on vielä hereillä), sillä sanoi " tälläinen voisi olla hyvä meille". :)
näyttäisi hämärässä varmaan tosi pelottavalta! En tykkää, ahdistava.
ja muutenkin vihaan sinistä. Muuten kyllä menettelisi,tosin liian pelkistettyä on
En varmaan tällaisella raskausmahalla pääsisi aamulla ylös tuosta.
Enkä viihtyisi, kovin on kolkko huone.
Sai oikein katsoa ja miettiä, että onko tämä oikeasti makuuhuone vai ruumishuone.
Itsekin tykkään minimaalisesta ja avarasta, mutta tuo on liian riisuttu ja kylmän oloinen.
mutta tuo variyhdistelma, suomenlipun sininen ja vaaleanharmaa, on karmea.
Mutta tuo sängynlaita sais mut hulluksi. Löisin kinttuni siihen joka aamu ja ilta.
En vois nukkua kun pelkäisin tota taulua.. Ihan tosi musta se on jotenkin karmiva. Enkä tykkää tosta sinisestä raidasta seinässä..
Muuten voisin nukkua tuolla, mutta sänky on liian matala mun makuun..
Samoin korkea vuode oma valinta, meiluummin kuin matala.
Mutkin tuo sängynlaita saisi hulluksi. Löisin kinttuni siihen joka aamu ja ilta. Vie ihan turhaan liikkumatilaa. Tykkään pehmoisista reunoista.
Värit on just hyvät. Huone vaikuttaa viileältä väriensä takia, varmaan nukkuisin tosi hyvin. Noin matalaa sänkyä en haluaisi omaan kotiin minäkään, mutta sopii kyllä tämän makkarin tunnelmaan.
Taulu pois, seinän sininen raita jollain muulla värillä tai sinisen sävyllä ja mielenkiintoisemmat tekstiilit kuosiltaan/tekstuuriltaan niin sitten ihan ok. Sänkykin olisi ihan hyvä, vaikka ei olekaan
mikään lempparisänkyni ehkä erityisemmin pidä mustasta sisustusvärinä, sillä se kerää pölyä ja on liian kovassa kontrastissa valkoisen kanssa.
Paras olisi jos olisi noiden värien lisäksi myös jotain kaunista ja lämpimää ruskeaa.
ja varmasti telosin koipeni tuohon sängynreunaan vähän väliä
Tykkaan kylla minimalismista ja funkiksesta, mutta tuo on minusta vareiltaan liian kylma ja aika ikavystyttava, tosiaan kasarihenkinen versio aiheesta.