Minä olen kaikkien provo-ketjujen takana, tahdotko kysyä jotain?
Kommentit (8)
Tapanani ei ole olla tekemisissä mielenvikaisten ihmisten kanssa.
Oletko mies vai nainen? Tunnetko olevasi älykäs?
Oleko empaattinen? Käytätkö muiden tietoja vääriin tarkoituksiin? Onko se ikäisellesi sopivaa käytöstä? Käyttäydytkö muuten hyvin?
Oleko empaattinen? Käytätkö muiden tietoja vääriin tarkoituksiin? Onko se ikäisellesi sopivaa käytöstä? Käyttäydytkö muuten hyvin?
Osaatko ylipäätään ilmaista itseäsi suullisesti? Käytkö terapiassa? Minkämerkkiset hulluuspillerit sinulla on? Luuletko olevasi fiksumpi kuin toiset?
Mies. Olen hyvin älykäs ja osoituksena tästä olen myös Mensan jäsen. Olen empaattinen ja sosiaalisesti lahjakas. En käytä muiden tietoja väärin. Mielestäni käyttäydyn ikäisekseni normaalisti ja muutenkin elämässäni toisia kunnioittavasti ja herrasmiesmäisesti.
Se Mensan jäsenyys todistaa kyllä, että olet herrasmies!
Osaatko ylipäätään ilmaista itseäsi suullisesti? Käytkö terapiassa? Minkämerkkiset hulluuspillerit sinulla on? Luuletko olevasi fiksumpi kuin toiset?
Olen erittäin oraalinen. Käyn viikottain terapiaryhmässä. Doxal, Temesta, Cipralex, Stilnoct, Opamox, Remeron, Sepram ja Seroquel. Olen keskievertoa älykkäämpi.
ihan kaikkien. minähän täällä olen se provoista provoin.