Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sektioarpi!

Vierailija
12.03.2011 |

pysty- vai vaakasuunnassa sinulla?

Mulla pystysuunnassa! Miksi näin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpi jäänyt montulle

mulla kans on jäänyt pystysektiosta maha kaksi osaiseksi näyttää ihan perseeltä. karsea maha!

ikääkin minulla on vain 22 ja painoakaan ei ole ylimääräistä! tuo "persemaha" ei varmaan koskaan eneen normalisoidu, enkä voi käyttää bikineitä...

Vierailija
2/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans tollanen persemaha,keskellä "vako" JA pyöreät persposket kummallaki puolella miten sen sais tavallisen mahan näköiseksi? vinkkejä kaivataan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin vanhasta arvesta sisään

Vierailija
4/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin hätäsektio ja viilto vaakaan, joten ei sitä nykyään aina välttämättä tehdä pystyyn hätäsektiossakaan. Viilto on tosi pitkä, johtuen juuri siitä, että kiire oli vauva saada ulos.

Vierailija
5/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty ja hätäsektio mentiin vanhasta arvesta sisään

-23-

Vierailija
6/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireellinen sektio ja suunniteltu sektio taustalla

Vierailija
7/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaksi ekaa sektiota vaakaan ja kolmas pystyyn. Eka ja toka oli kiireellisiä ja kolmas suunniteltu. Leikattiin pystyyn, koska lääkäri pelkäsi arpikudosta olevan liikaa.

Kaikista sektioista olen parantunut nopeasti mutta mun mielestä tuosta pystyviillosta parannuin kaikkein nopeimmiten. Alusta asti pystyi myös nukkumaan kyljellään, mikä ei vaakaviillon kanssa onnistunut.

Neljä viikkoa sektioiden jälkeen olen myös jo ratsastanut.

Vierailija
8/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellinen sektio, vauva poikittain ja lyhyt raajainen.

Vierailija
9/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia

kiireellinen sektio eri asia kuin hätäsektio?

Terveisin tyhmä

Kiirellisessä sektiossa vauvan pitää olla ulkona n. 30 min kuluessa sektiopäätöksestä ja hätäsektiossa n. 5 min.

Vierailija
10/30 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle väitettiin sairaalassa, että mulle tehtiin kiireellinen sektio, edellisenä päivänä mulle ilmoitettiin, huomenna tehdään sektio raskausmyrkytyksen takia. Onko tämä nyt sit ollut suunniteltu kiireellinen sektio?

Kiirellisessä sektiossa vauvan pitää olla ulkona n. 30 min kuluessa sektiopäätöksestä ja hätäsektiossa n. 5 min.

Vierailija
11/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaakaan kun oli suunniteltu sektio.

Vierailija
12/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällänion sen takia, lapsi piti saada ulos 1-2 minsassa. Minulla kiirelliinen, alhaalla vaak, jota eii kunnolla edes nää.

Vierailija
13/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio.

Vierailija
14/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummasta paranee nopeammin/ kumpi on kipeämpi?

Vai onko ihan ihmisestä kiinni?

Vierailija
15/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hätäsektio..

Mutta esim äidilläni on kaikki kolme myös leikattu ja hänelläkin pystyarpi koska ennen se oli ihan normi käytäntö..

Nykyisin sitten leikataan vaakaan että jäis mahdollisimman huomaamaton kosmeettinen haitta.

Vierailija
16/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka tehtiin kiireellisessä sektiossa, koska siellä oli jo valmiiksi 25senttinen arpi. Leikattiin kokonaan auki.

Suunniteltu sektio tehtiin pystyyn ja parani todella nopeasti ja on lähes huomaamaton.

Vaakaviilto teki jo ensimmäisellä kerralla (vaikka ei ollutkaan sektio)alavatsastani pussin.

Vierailija
17/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa se viilto sisällä tehdään vinosti, jotta lihaksia ei tartte pistää poikk.

Vierailija
18/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio, pysty!

Vierailija
19/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavat tietenkin myös pystyyn tehty

Vierailija
20/30 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka oli hätäsektio. Sitten 2 alakautta. Neljännen piti tulla suunnitellulla sektiolla ja lääkäri meinas, et tehtäis poikittain. Mä pyysin menee pystyssä samasta kohtaa kun aikaisenpikin oli. Oli lääkärille ok.

No sitten päädyttiinkin kiireelliseen sektioon ja olis jokatapauksessa menty pystyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme