Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassa unohti maksaa kenovoittoni!

Vierailija
12.03.2011 |

Kävin tänään kaupassa ja otin mukaani kaksi voittokenolappuani. Toisessa voittoja oli 10e ja toisessa 30e.

Maksoin ensin muut ostokseni ja annoin laput myyjälle ja sanoin, että näissä on voitot. Myyjä tarkasti laput ja kysyi uusitaanko ne. Minä sanoin, että otan samat tasot ja panoksen, mutta eri rivit.

Myyjä antoi minulle yhtäaikaa tositteet voitoistani, mitkä olin saanut ja uudet kenolaput.

Maksoin uudet kenot maksupäätteellä, sen muistan tarkasti.

Nyt yhtäkkiä tuli mieleen, etten saanut sitä 40 euroa kuitenkaan...

Onko mitään tehtävissä, maksoin uudet kenot siis kortilla, enkä entisistä saanut voittamiani rahoja.

Jos käyn huomenna kysymässä rahoja, näkeekö ne pohjakassasta tai jostain, että veikkausrahoja on siellä 40e ylimääräistä?

Harmittaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kaupassa töissä ja päivittäin täsmäytin veikkauskoneen myynnin ja kassamyynnin. Eli moiset erot näkyivät heti. Kannattaa käydä ihan asiallisesti kaupassa sanomassa asiasta, ehkä selviää helpostikin.

Vierailija
2/3 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupongin takana lukee, että tarkista tositteesi. Mutta siis, maksoit ensin muut ostoksesi ja sen jälkeen vasta kenot? Mikähän systeemi niillä on, siirtyykö tiedot online-koneelta suoraan kassajärjestelmään vai näpyttelevätkö itse? Paljon sun kenot sitten maksoi? Eikä tuota summaa ole sitten vähennetty muista ostoksista? Kyllä niillä se ero näkyy, otat vaan kaikki laput mitä sulla on mukaan - kuitit jos on. Luultavasti myyjä on sun lähdön jälkeen tajunnut, että on tehnyt virheen ja ilmoittanut siitä eteenpäin, jos ei ole itse töissä huomenna. Kannattaa jatkossa asioida ärrällä=) t. ärräntäi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupongin takana lukee, että tarkista tositteesi. Mutta siis, maksoit ensin muut ostoksesi ja sen jälkeen vasta kenot? Mikähän systeemi niillä on, siirtyykö tiedot online-koneelta suoraan kassajärjestelmään vai näpyttelevätkö itse? Paljon sun kenot sitten maksoi? Eikä tuota summaa ole sitten vähennetty muista ostoksista? Kyllä niillä se ero näkyy, otat vaan kaikki laput mitä sulla on mukaan - kuitit jos on. Luultavasti myyjä on sun lähdön jälkeen tajunnut, että on tehnyt virheen ja ilmoittanut siitä eteenpäin, jos ei ole itse töissä huomenna. Kannattaa jatkossa asioida ärrällä=) t. ärräntäi

Sanoi myyjä, että otetaan maksu näistä ostoksista ensin.

Voittoja oli siis se 40 e ja uudet kenot oli tarkoitus tehdä koko summalla (pelaan 10e panoksilla).

Ja kyllä, oli minun mokani, kyllä minun olisi pitänyt katsoa, että saan rahat, jonoa vaan oli takana ja lapset mukana, niin sähellykseksi meni..

Käyn huomenna kysymässä ja selittämässä tilanteen. Toivottavasti kuitenkin saan rahani..

t. ap