Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikkilä: "Viljatuotteet pois lapsilta" (ov)

Vierailija
12.03.2011 |

Olinkin jo odotellut, koska Heikkilä vetää esiin tämän kortin ;). No nyt se sitten tuli. Eikun rasvaa ja punaista lihaa beibeille, niin hyvä tulee.

Toisaalta... Mihis ne lihavan ja laiskan karppaajaäidin, lihavat ja laiskat tössykät enää niitä hiilihydraatteja edes tarvitsee? Matalilla sykkeillä siinä tietokoneen ja pleikan edessä varmaan pärjääkin ihan hyvin vaan niitä (eläin)rasvoja polttelemalla :/!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka huijauksesta mielestäsi hyötyy? Heikkilä vai?

Ja mitä ihmeellistä siinä on että tavisläski on syönyt epäterveellisesti ja kun vaihtaa terveellisempään, huomaa että hiilarit lihottivat häntä? Mihin retkuun hän on mennyt jos huomaa laihtuvansa ilman sipsejä ja kaukkuja?

Vierailija
2/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku jättää hiilarit pois ja kuvittelee että sillä laihtuu, mutta kun jättääkin kakut ja sipsit pois niin laihtuu... SAMA ASIA!!! Pässi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätin jo kauan ennen Heikkilän kommentointia, ettei meidän lapsille anneta viljaa ennen kahta ikävuotta.

Miehen kanssa ollaan aina oltu hoikkia, mutta karppaamalla on olo on niin paljon parempi ja terveempi, että tällä ruokavaliolla mennään tyytyväisinä jo neljättä vuotta. :)

Jokainen aikuinen päättää ihan itse mitä suuhunsa pistää, joten en lähde tähän teidän sotaan mukaan ollenkaan. Kunnioitetaan toistemme valintoja, jookos. :)

Vierailija
4/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs, joka tankkasi pari päivää hiilareita, jotta jaksaa tänään hiihtää 80 km =)

Vierailija
5/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupaisaa seiurata kuin Tuksun. Toisaalta molemmat ovat jo aika säälittäviä. Lähipiirikin häpeissään.

Vierailija
6/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multakin tämä meni yli, vaikka muutamia hyviäkin juttuja hänellä on. Kuten esim lisäaineettomuuden kannattaminen ja se, että hiilareita saadaan noin kaiken kaikkiaan ihan liikaa nykyään ja että kaikkia rasvoja ei tarvitse pelätä ja välttää.

Se on totta, että kaikki ne samperin glukoosin, tärkkelyksen ja tärkkelyssiirapit sunmuut tyhjät höttöaineet saisi poistaa ruuista, mutta että ihan absoluuttiselle linjalle, ettei viljoja ollenkaan. Sitten tietenkin jos vaivoja on vaikka kohtuudellakin noita söisi, niin kannattaisi kokeilla viljatonta ruokavaliota. Mutta en usko, että kaikilla tuottaa ongelmia. Kohtuus tässäkin avainsana. Liikaa sitä valkoista vehnähöttöä syödään (tilalle kasviksia jne), se on totta, mutta kohtuus kaikessa..

Vierailija
7/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän suositteli että vauvoille ei annettais viljoja ennen kolmea ikävuotta, vaan yritettäis pärjätä kasviksilla ja lihalla (kana, kala, ja punainen liha)

Ja kyllä se vaan tuntuu niin oleva että ne jotka vastustaa karppaamista henkeen ja vereen ovat juurikin niitä jotka eivät ole koskaan aiheeseen tutustuneet saatikka kokeilleet itse.

Suurinosa myös niistä jotka selittävät että kokeilin ja karppaus ei sovi minulle, ovat juurikin niitä jotka ovat lähteneet ns. soitellen sotaan ja tehneet kaiken väärin.

Mutta ihan sama. Itse voin huonosti hiilareilla, mutta koen liian vaikeaksi karpata kunnolla kun mieheni ei suostu karppia kokeilemaan, juurikin tuosta syystä ettei muka sovi hänelle. Hän on kokeillut kerran, mutta juurikin siten ettei ottanut selvää mistään. Luuli että kun vetää isot annokset salaattia + munaa ja pekonia, niin se on sitten siinä.

Tyhmempikin tajuaa ettei sillälailla voi elää...

Vierailija
8/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän suositteli että vauvoille ei annettais viljoja ennen kolmea ikävuotta, vaan yritettäis pärjätä kasviksilla ja lihalla (kana, kala, ja punainen liha)

Ja kyllä se vaan tuntuu niin oleva että ne jotka vastustaa karppaamista henkeen ja vereen ovat juurikin niitä jotka eivät ole koskaan aiheeseen tutustuneet saatikka kokeilleet itse.

Suurinosa myös niistä jotka selittävät että kokeilin ja karppaus ei sovi minulle, ovat juurikin niitä jotka ovat lähteneet ns. soitellen sotaan ja tehneet kaiken väärin.

Mutta ihan sama. Itse voin huonosti hiilareilla, mutta koen liian vaikeaksi karpata kunnolla kun mieheni ei suostu karppia kokeilemaan, juurikin tuosta syystä ettei muka sovi hänelle. Hän on kokeillut kerran, mutta juurikin siten ettei ottanut selvää mistään. Luuli että kun vetää isot annokset salaattia + munaa ja pekonia, niin se on sitten siinä.

Vierailija
9/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa jatkuvasti tälle kirurgille näkyvyyttä?

kaikissa maailman suurissa ruokakultuureissa pohjana on hiilihydraatti joissain muodossa (riisi, maissi, peruna, viljat) ja lisäksi eri kasviksia ja lihaa/kalaa/soijaa/tofua lisukkeena pieninä määriä.

japanilaiset ja kiinalaiset jotka tunnetusti ovat varsin terveitä kansakuntia syövät pääraaka-aineena riisiä ja siihen kasvikst ja proteiini päälle. RAsvaa ei sielläkään pelätä ja uskon että Heikkilä on siinä oikeassa muuten nämä varsin radikaalit vedot tuntuisivat huvittavilta ellei niin moni uskoisi Heikkilän olevan joku profeetta.

Vierailija
10/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut paino-ongelmia. Ovat syöneet aina monipuolisesti ja liikkuneet riittävästi.

Karppausta puolustelevat juuri ne ihraiset, läskilöllöt, jotka ovat vetäneet sipsejä ja hampurilaisia naamaansa ikänsä. Nyt jättävät moskan pois ja hups, paino laskee. IIIIK, ihkuu karppausta, paino tippui sen takia. Ei muka sen takia, että kalorimäärä on vähentynyt kun on jätetty moska pois.

Vierailija
11/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut paino-ongelmia. Ovat syöneet aina monipuolisesti ja liikkuneet riittävästi.

Karppausta puolustelevat juuri ne ihraiset, läskilöllöt, jotka ovat vetäneet sipsejä ja hampurilaisia naamaansa ikänsä. Nyt jättävät moskan pois ja hups, paino laskee. IIIIK, ihkuu karppausta, paino tippui sen takia. Ei muka sen takia, että kalorimäärä on vähentynyt kun on jätetty moska pois.

Karppaus saa nämä ihmiset laihtumaan juurikin siksi että se pitää nälkää ja hiilihydraattipitoinen ruoka on saanut nämä ihmiset lihomaan, koska se ei pidä nälkää.

Kyllähän he varmasti laihtuis myös hiilihydraattipitoisella dietillä mutt olisivat nälissään koko ajan.

Vierailija
12/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole ongelmaakaan.

Jotkut nyt ovat vain ahneita ja laiskoja. Mässytetään kaikki mahdollinen ja ei saada itseä niskasta kiinni. Kun tulee sitten tällainen hieno muotidietti eli karppaus, se on hienoa ja jätetään se moska pois ja laihdutaan.

Hassua, että puhut laihduttamisesta hiilaridietillä. Jos alunperin et olisi antanut itsesi läskistyä huonolla ruokavaliolla, herkuilla yms. et edes tarvitsisi mitään diettiä.

Liikuntaa, monipuolista ruokaa ja elämään muuta sisältöä kuin viinin naukkailu iltaisin ja mässytäminen, ei tarvitse edes ajatella diettejä.

Karppaus on vain uusinta keisarin uusista vaatteista.

Karppaus saa nämä ihmiset laihtumaan juurikin siksi että se pitää nälkää ja hiilihydraattipitoinen ruoka on saanut nämä ihmiset lihomaan, koska se ei pidä nälkää.

Kyllähän he varmasti laihtuis myös hiilihydraattipitoisella dietillä mutt olisivat nälissään koko ajan.

Vierailija
13/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ollu mun juttu koska en pystynyt silloin olemaan ilman hiilihydraatteja, paino toki putosi.

Olen koko ikäni kärsinyt laktoosivaivoista ja viljaoireista. Vatsaan sattuu, huono ja väsynyt olo, saamattomuutta, ripulia, turvotusta jne.

Nyt olen ollut ruokavaliolla jossa syön proteiinia, vesipitoista salaattia ja lämpimiä kasviksia. Viljatuotteet olen jättänyt pois. Näin pystyn syömään jopa maitotuotteita ja vatsa on kunnossa koska en syö viljoja.

Painoa on pudonnut 13 kiloa 2kk ja olo on hyvä. Olen aina luullut että laktoosi on pahin ongelmani, mutta nyt huomaankin sen olleen viljat.

En ola mikään Heikkilä ihailija enkä edes aiemmin viime tv-esiintymistä tiennyt hänestä juuri mitään, mutta ajatukset tuon viljan kanssa kävi yksiin.

Olen jutellut tuttavieni kanssa ja monilla on viljojen kanssa ongelmia. Vilja ja laktoosi-ongelmat kulkevat usein käsi kädessä.

Lapselle annan toki puuroa ja leipää. Meillä ei tosin ole muutenkaan totutettu lasta siihen leivän syöntiin eli hyvä jos yhden palan syö päivässä. Yleensä hän syö luonnojugurttia hunajalla ja marjoilla (niinkuin Heikkilä :) )

Ne kellä on vatsa ongelmia tai muita iho/väsymys/tms. oireita niin kyllä minä uskon että kannattaa kokeilla olla ilman niitä viljoja se pari viikkoa.

Mulla se toimi ja tosiaan silloin en edes tiennyt että se on joku Heikkilän oppi.

Vierailija
14/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ollu mun juttu koska en pystynyt silloin olemaan ilman hiilihydraatteja, paino toki putosi.

Olen koko ikäni kärsinyt laktoosivaivoista ja viljaoireista. Vatsaan sattuu, huono ja väsynyt olo, saamattomuutta, ripulia, turvotusta jne.

Nyt olen ollut ruokavaliolla jossa syön proteiinia, vesipitoista salaattia ja lämpimiä kasviksia. Viljatuotteet olen jättänyt pois. Näin pystyn syömään jopa maitotuotteita ja vatsa on kunnossa koska en syö viljoja.

Painoa on pudonnut 13 kiloa 2kk ja olo on hyvä. Olen aina luullut että laktoosi on pahin ongelmani, mutta nyt huomaankin sen olleen viljat.

En ola mikään Heikkilä ihailija enkä edes aiemmin viime tv-esiintymistä tiennyt hänestä juuri mitään, mutta ajatukset tuon viljan kanssa kävi yksiin.

Olen jutellut tuttavieni kanssa ja monilla on viljojen kanssa ongelmia. Vilja ja laktoosi-ongelmat kulkevat usein käsi kädessä.

Lapselle annan toki puuroa ja leipää. Meillä ei tosin ole muutenkaan totutettu lasta siihen leivän syöntiin eli hyvä jos yhden palan syö päivässä. Yleensä hän syö luonnojugurttia hunajalla ja marjoilla (niinkuin Heikkilä :) )

Ne kellä on vatsa ongelmia tai muita iho/väsymys/tms. oireita niin kyllä minä uskon että kannattaa kokeilla olla ilman niitä viljoja se pari viikkoa.

Mulla se toimi ja tosiaan silloin en edes tiennyt että se on joku Heikkilän oppi.

mutta nyt kuitenkin karppaat ja sanot että se sopii sinulle?!?!?

Vierailija
15/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivotoimintaan heikentävästi, koska tosiaan ensin kertoo ettei hiilihydraatiton sovi ja sitten sopiikin... Mutta siis hörhö, mikä hörhö, joten mitä muuta voisi odottaakaan.

ei vaan ollu mun juttu koska en pystynyt silloin olemaan ilman hiilihydraatteja, paino toki putosi. Olen koko ikäni kärsinyt laktoosivaivoista ja viljaoireista. Vatsaan sattuu, huono ja väsynyt olo, saamattomuutta, ripulia, turvotusta jne. Nyt olen ollut ruokavaliolla jossa syön proteiinia, vesipitoista salaattia ja lämpimiä kasviksia. Viljatuotteet olen jättänyt pois. Näin pystyn syömään jopa maitotuotteita ja vatsa on kunnossa koska en syö viljoja. Painoa on pudonnut 13 kiloa 2kk ja olo on hyvä. Olen aina luullut että laktoosi on pahin ongelmani, mutta nyt huomaankin sen olleen viljat. En ola mikään Heikkilä ihailija enkä edes aiemmin viime tv-esiintymistä tiennyt hänestä juuri mitään, mutta ajatukset tuon viljan kanssa kävi yksiin. Olen jutellut tuttavieni kanssa ja monilla on viljojen kanssa ongelmia. Vilja ja laktoosi-ongelmat kulkevat usein käsi kädessä. Lapselle annan toki puuroa ja leipää. Meillä ei tosin ole muutenkaan totutettu lasta siihen leivän syöntiin eli hyvä jos yhden palan syö päivässä. Yleensä hän syö luonnojugurttia hunajalla ja marjoilla (niinkuin Heikkilä :) ) Ne kellä on vatsa ongelmia tai muita iho/väsymys/tms. oireita niin kyllä minä uskon että kannattaa kokeilla olla ilman niitä viljoja se pari viikkoa. Mulla se toimi ja tosiaan silloin en edes tiennyt että se on joku Heikkilän oppi.

mutta nyt kuitenkin karppaat ja sanot että se sopii sinulle?!?!?

Vierailija
16/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kasviksia joissa on hiilihydraatteja, syön ennen treeniä pähkinöitä ja hedelmiä, syön välipaloina Allevon patukoita joissa on proteiinia ja hiilihydraatteja jne.

Silloin kun karppasin, pidin hiilarit alle 20g/pvä ja en todella voinut syödä näin kuin nyt.

Vierailija
17/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä viljatuotteita. Lapsi syö hoidossa, mummolassa viljaa, kun siellä niitä on vaikea välttää. JA sen todellakin huomaa tytön vatsasta ja käyttäytymisestä, kun hän on esim. kaksi päivää viljatuotteita syönyt. Lapselle tulee ihan hirveä pallo maha viljoista ja käytös on todella ailahtelevaa. Kun on kotona ollut pari päivää ilman viljoja, niin ei ole samoja ongelmia!

Miksi tämä viljattomuus tuntuu olevan muille ongelma?

Vierailija
18/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä viljatuotteita. Lapsi syö hoidossa, mummolassa viljaa, kun siellä niitä on vaikea välttää. JA sen todellakin huomaa tytön vatsasta ja käyttäytymisestä, kun hän on esim. kaksi päivää viljatuotteita syönyt. Lapselle tulee ihan hirveä pallo maha viljoista ja käytös on todella ailahtelevaa. Kun on kotona ollut pari päivää ilman viljoja, niin ei ole samoja ongelmia!

Miksi tämä viljattomuus tuntuu olevan muille ongelma?

Minusta niitä hyvä välttää, jos ongelmia on. Ja tietenkin olisi hienoa, jos lähipiirinnekin kunnioittaisi sitä huomiota, jonka olette tehneet. Mutta en silti kannata sitä, että kaikkien pitäisi kaikkia viljoja välttää 100%, vaan kohtuus kaikessa. Ellei siis ongelmia ole.

Vierailija
19/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ainakin siltä. Ja silloin kun on jollekin allerginen, se jätetään totta kai ruokavaliosta pois.

Samoin, jos on tomaatille allerginen, se pitää jättää omasta ruokavaliosta pois - mutta se ei silti tarkoita, että tomaatti on jotenkin pahasta kaikille ja kaikkien kannattaisi koittaa jättää tomaatti pois ruokavaliostaan.

Vierailija
20/40 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia oireita kuin nro 11. 11 ei muuten varsinaisesti karppaa, koska karpatessa energia tulee lähinnä RASVASTA- proteiinipitoinen, nollahiilarinen (no, lähes) ruokavalio on jotain ihan muuta. Itse sain ongelmaihon paranemaan rasvan läträämisellä ja kun viljat eivät tosiaan sovi enkä juuri liikukaan, niin miksen karppaisi?

t. -17kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme