Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juu, saitte tämän tuoreen äidin unettomaksi ja itkemään

Vierailija
12.03.2011 |

Kyyneleet vaan valuu eikä uni tule. Äitiyspakkauksen laatikossa tuhisee 3,5-viikkoinen vauva ja minulla ei ole ketään ystävää tai läheistä, jonka kanssa jutella vauvoista, äitiydestä jne.. siksi olen tällä palstalla viettänyt aikaa paljon. Olen tyrmistynyt äitien ilkeydestä ja näistä jutuista. Itkettää ja ahdistaa esim. imetykseen kohdistuvat paineet, mun olo on niin huono että mieli on ihan musta. Nämä jutut saa aikaan valtavat paineet ja mielen matalaksi. Miksi äidit olette noin ilkeitä ja ylimielisiä? :( Oletteko sellaisia muuallakin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan etsi oikeita ystäviä vaikkapa jostain perhekerhosta tai kysy neuvolasta, olisiko sitä kautta mahdollista löytää joku ystävää vailla oleva vauvan äiti.

Tällä sivustolla osa kirjoittelee purkaen omaa katkeruuttaan tai nostaa itseään mollaamalla muita. Herkkä ihminen varmasti satuttaa sielunsa täällä.

Toivon sydämestäni, että löydät ystävän itsellesi. Voimia sinulle vauva-arkeen ja muista, että olet paras äiti vauvallesi. Nauti hänestä!

Vierailija
42/44 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitänyt lähes 4 vuoden tauon tältä palstalta, koska täällä on niin inhottavia ihmisiä. Mutta, tavoille oppii ;)...

Mulla imetys takkusi pahemman kerran ja keltään kaverilta en voinut apua kysyä, kun olin ensimmäinen jolla oli vauva, tai ne muut oli niin imetysvastaisia.. tulin sitten tänne kysymään neuvoa- big mistake. Mut haukuttiin jo jossain vaiheessa juopoksi :D, vaikken ollut viinaa koko ketjussa maininnut. Tyyli oli, että vitun tyhmä akka lopeta vaan se imetys ja anna synninpäästö itselle ja mene ostamaan siideriä, sitähän sä kuitenkin ajat takaa... :D

Mä en oo minkään muun maan keskustelupalstoilla törmännyt tälläiseen vihaan ja syytöksiin, mutta hei, ei täällä ole todellakaan pakko olla. On Suomessa muitakin keskustelupalstoja, jossa asiallisempi meininki. Tsemppiä ja nyt se vauva-palsta kiinni ainiaaksi, tai avaa se sitten kun osaat olla itse yhtä ilkeä ja vittumainen,s e täällä taitaa olla se juju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meidän vika ettei sulla ole kavereita eikä elämää. Meillä on elämä ihan muualla, täällä käydään vain vittuilemassa ylidramaattisille hysteerisille luusereille. Oikeassa elämämässä mekin olemme normaaleja ihmisiä.

Toisekseen, ihminen joka hakee nautintoa ja itsetunnon pönkitystä anonyymisti vittuilemalla, ei ole normaali vaan luonnevikainen.

Vierailija
44/44 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tosielämässä normaali" ihminen ei vastaile tuolla tavalla viestiin, jossa toinen purkaa pahaa oloaan ja yksinäisyyttään raskaassa elämäntilanteessa (yksin pienen vauvan kanssa).

Minäkin harrastan kyllä jonkinasteista vittuilua av:lla, mutta asioita, en ihmisiä kohtaan. Vittuilla voi huumorimielessä ja hyväntahtoisesti, tuo ei ole sitä.

Tsemppiä ap, älä ota itseesi ilkeilyistä. Yritä ajatella että sulla sentään on varaa olla olematta tuollainen ilkimys.

Ei ole meidän vika ettei sulla ole kavereita eikä elämää. Meillä on elämä ihan muualla, täällä käydään vain vittuilemassa ylidramaattisille hysteerisille luusereille. Oikeassa elämämässä mekin olemme normaaleja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän