voistko ottaa ulkomaalaisen puolison?
Kommentit (30)
mulla on miehenä, vaan ei toimi. Jos haluat, niin voit tulla täältä meiltä hakemaan kokeiluun :)
Mulla on jo oma, erinomainen, ollut reilusti yli 20 vuotta. ;)
mulla on miehenä, vaan ei toimi. Jos haluat, niin voit tulla täältä meiltä hakemaan kokeiluun :)
Kokeilin monta suomalaista mutta ei vaan toiminut.
Juoppoja kaikki siviilisaatyyn katsomatta. Ei mitaan kasitysta rahankaytosta. Se mika tuli meni kurkusta alas.
Nyt on tulevaisuus turvattu eika nykyisessa elamassakaan ole valittamista, painvastoin.
Minulla on juuri sellainen ulkomaalainen mies. Komeuskin ja pituus on hyvä lisä.
otin yhden saksalaisen
..mutta osoittautui liian sovinistiksi (niinkuin moni suomalainenkin).
Lopulta löysin tasa-arvoiseen suhteeseen kykenevän ihanan suomalaisen miehen ja otin hänet puolisokseni :)
joten olen ottanut, mutta siitä jotain oppineena, en ENÄÄ IKINÄ. Suomipojan otan seuraavaksi.
vaikka ex mieheni oli mamu ja vielä musse.. mutta ei kaikki ole mätiä.. itse asiassa kansallisuudella ei ole väliä, koska sydän valitsee.
jos meillä olisi yhteinen vahva kieli millä kommunikoida.
ja toista kertaa tuskin tarvitsee ottaa. Sen verran hyvä mies on, että eiköhän tässä loppuelämä kimpassa tallusteta, niin kuin jo 13 vuotta ollaan tehty.