Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi surku, en kehtaa mennä kylpylään :(

Vierailija
11.03.2011 |

Mies yllätti minut pienellä viikonloppureissulla parin viikon päästä, mistä olen siis todella iloinen. MUTTA matkakohteena on kylpylä...mulla raskauden jäljiltä 10kg ylimääräistä ja sellua jaloissa ja pepussa niin paljon, että ahdistun pelkästään ajatuksesta mennä pukuhuoneeseen tai kävelystä altaalle...mitä teen??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei n. 10kg ylipainoisena häiritse ainakaan muiden katseet, mutta mua ahdistaa itseäni!! Onneksi mieheni ei ikinä saisi aikaiseksi keksiä mitään tuollaista ylläriä, mikä tietysti sinällänsä on aivan ihana ylläri... :)

Vierailija
22/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä semmosia mieti ja mene vain! Lemmi mieheltäsi sukat jaloista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täysin tissitön:(

Vierailija
24/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Mitä sä hourailet? Mulla ei tod. olemitään sellua eikä koskaan ole ollutkaan eikä kyllä ole hoikilla kavereillanikaan. Ja ikää on 36, kolme synnytystä takana ja mitat 165/50.

transun geenit.

Vierailija
25/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt hyvänen aika anna moisten ajatusten pilata ihanaa kylpylälomaa. Ei siellä todellakaan kukaan katso että ompas kauhean näköinen läski tai että ompas paljon selluliittia yms..

Voi kauheeta, miten huonoja itsetuntoja ihmisillä on.

Ielle tulee aina vaan hyvä mieli kun käy uimahallissa yms koska siellä näkyy meitä OIKEITA naisia, ei muovisia, muokattuja, silikoonisia yms mitä media on pullollaan. Älkää antako aivopestä itseänne.

Nauttikaa vartalostanne, terveestä ihanasta vartalostanne. Olette sen arvoisia.

Vierailija
26/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä umpituntemattomat ihmiset ajattelee? Itse kuvittelen, että he ajattelevat minusta "onpa upeeta, että toi käy uimassa ja huolehtii kunnostaan, vaikka on reilusti ylipainoinen. Vesi onkin lihavalle lempeä elementti". Tai "onpa onnellisen ja iloisen oloinen nainen". Siis aikuisten oikeesti, muiden ihmisten ajatukset on ihan meidän ikiomia kuvitelmia. Kantsii kuvitella mieluummin hyviä kuin pahoja ajatuksia. Se vaikuttaa omaan mielialaan tosi paljon.

Vierailija
27/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allasosastolla ollaan puolisokeina tai piilolinssit huurussa. Ota ihan iisisti :)