Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi surku, en kehtaa mennä kylpylään :(

Vierailija
11.03.2011 |

Mies yllätti minut pienellä viikonloppureissulla parin viikon päästä, mistä olen siis todella iloinen. MUTTA matkakohteena on kylpylä...mulla raskauden jäljiltä 10kg ylimääräistä ja sellua jaloissa ja pepussa niin paljon, että ahdistun pelkästään ajatuksesta mennä pukuhuoneeseen tai kävelystä altaalle...mitä teen??

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman olon omassa kehossasi :)

Ei muuta kuin aloitat heti.

Vierailija
2/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla naisilla on jonkinasteista sellua!tee kotona vartalokuorinta ja kevyt jalkahoito!iloista lakkaa!käy pari kertaa solariumissa ,ruskea läski näyttää paremmalta=)ole ilonen että sulla on v a i n 10 KG liikaa!!!!jaole vielä iloisempi että sulla lapsi ja noin ihana mies!ps.jos menet Naantalin kylpylään,sieltä saa MAHTAVIA PHYTOMERIN vartalohoitoja!!t,kosmetologi=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yövytään siellä ja syödään. Tämä oli myös mun miehen yllätys mulle.

Mä aion ratkaista asian niin, että en käy uimassa laisinkaan :) Onhan siellä muutakin tekemistä, voi syödä hyvin, viettää illan tanssien ja päivällä vaikka käydä kasvohoidossa tms.

Mies polskikoon sitten jos tahtoo sillä aikaa.

Odotan kyllä reissua ihan innolla, vaikken altaissa aiokaan lillua :)

Vierailija
4/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä luulet siellä katsovan? Mitä väliä? Ja jos miehesi ei ole sua vähäpukeisena ennen nähnyt, niin eipä hyvin mee.

Vierailija
5/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa, ettäkö joka naisella olisi jonkinasteista sellua......

Vierailija
6/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa, että siellä on 95 % lihavia. Itse tunnen saavani pahoja silmäyksiä siksi, että itse olen hoikka ja kiinteä. Ikävää oli nähdä myös hirmuisesti lihavia lapsia:( Joten siis toi sun 10 kiloa on kuules siinä sarjassa aika helkutin vähän.

Vierailija
7/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä luulet siellä katsovan? Mitä väliä? Ja jos miehesi ei ole sua vähäpukeisena ennen nähnyt, niin eipä hyvin mee.

ja kauhistelee sitten näkemäänsä tällä palstalla otsikolla "kylpylässä nähtyä" :D

Ja eikös se joku fitness-typy Juttakin kirjoittanut oikein johonkin blogiinsa että kuinka oli kylpylässä tiirannut ja kauhistellut kuinka läskeiksi ihmiset itsensä päästävät..

t. 4

Vierailija
8/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sellua eikä koskaan ole ollutkaan eikä kyllä ole hoikilla kavereillanikaan. Ja ikää on 36, kolme synnytystä takana ja mitat 165/50.

Vierailija
9/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 86 kilonen ihrakasa kehtaan,ni ei sulla pitäis olla hätiä mitiä!!

pokkana vaan!

Vierailija
10/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se joku fitness-typy Juttakin kirjoittanut oikein johonkin blogiinsa että kuinka oli kylpylässä tiirannut ja kauhistellut kuinka läskeiksi ihmiset itsensä päästävät..

Joo joo, mut mitä väliä? "Voi ei, en voi mennä kauppaan tänään, mulla on finni otsassa!"

Vierailija
11/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule on ihan "muutama" aloitus ollut av:llä aiheesta: tapahtui kylpylässä/uimahallissa, joissa kauhistellaan ihmisten läskejä, karvoja ja ihan mitä vaan. Ahistaa, vaikkei paljoa ylipainoa ja mitään rämemajavaa edes ole...

Vierailija
12/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajjukara, vähästäpä ahdistut!! Eikö teillä ihmisillä ole oikeita ongelmia kun tuollaisista pitää stressata?? Häpeäisitte, aikuiset ihmiset!

Vierailija
13/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedättekö mitä, ei paljon purista muiden mielipiteet. MinullaKIN on oikeus käydä kylpylöissä perheen kanssa viettämässä vapaa-aikaa.

t: selluinen 110kg äitee

Vierailija
14/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule on ihan "muutama" aloitus ollut av:llä aiheesta: tapahtui kylpylässä/uimahallissa, joissa kauhistellaan ihmisten läskejä, karvoja ja ihan mitä vaan. Ahistaa, vaikkei paljoa ylipainoa ja mitään rämemajavaa edes ole...

Siis ahdistut jollain hölynpölykeskustelupalstalla olevista kirjoituksista, joita rustailevat pienet ilmeisen elämättömät ihmiset (ei kai muilla voi olla mielenkiintoa moiseen...)? Herätys taas!!! Mitä vtun väliä on sillä mitä muut ajattelevat?? Jos vielä keksivät kirjoittaa ihan nettiin siitä että näkivät LIHAVAN IHMISEN niin ei voi kuin sääliä moisia..! Eikun innolla kylpemään vaan!

Vierailija
15/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täysin tissitön:(

Vierailija
16/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erimallisia ja -muotoisia. Hyvin sovit joukkoon.

Vierailija
17/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllätti minut pienellä viikonloppureissulla parin viikon päästä, mistä olen siis todella iloinen. MUTTA matkakohteena on kylpylä...mulla raskauden jäljiltä 10kg ylimääräistä ja sellua jaloissa ja pepussa niin paljon, että ahdistun pelkästään ajatuksesta mennä pukuhuoneeseen tai kävelystä altaalle...mitä teen??

helvetti....

Koita olla ahdistumatta. Ei ketään kiinnosta jonkun "10 ylimääräistä" kiloa.

Vierailija
18/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mulla sellua ja hyllyä, mutta olen kuitenkin pitkä ja normaalipainoinen ja muodokas. Ja se siinä riepoo. Tulee olo että on oikein kurvit tyrkyllä kun sinne menee. Ahdistaa. En halua mitään katseita osakseni.

Ja joo, joku kuitenkin kommentoi että ei kukaan mua siellä "sillä silmällä" katso. No ei kai sitten, mutta kyllä ne katseet ahdistaa. Jotenkin olisi helpompaa jos olisi suojapanssarissa eli rasvakerros päällä.

Vierailija
19/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele näin ettei siellä sua kukaa tunnista! Näin teen minäkin ja hyvin oon kehdannut mennä vaikka kasvojen iho on ollut tosi huonona (akne). Liikakiloja myös vähän, varsinkin sisäreisiin ja vyötärölle sitä kertyy. :/ Olen ns hoikka "läski". :D

Vierailija
20/27 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en välitä muista. Ihan sama, kukaan ei ole täydellinen. On siellä muitakin lihavia ja 10 kg on loppujen lopuksi vähän...