Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vanhempani välinpitämättömiksi ja itsekkäiksi vasta kun tulin itse äidiksi.

Vierailija
11.03.2011 |

Kauan se kestikin. Mutta myös vittumaista on ollut tämä taival, kun kaksi lasta piti tehdä ennenkuin tajusin, että ei, heitä ei kiinnosta eikä heille kelpaa ei tyttö eikä poika, ei rauhallinen eikä vilkkaampi. Vain ja ainoastaan omat tarpeet ovat tärkeitä. Vittu että vituttaa ne saatanan paskakasa kusipää idiootit!

Kiitos ja anteeksi, perkele.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosin ehkä vähän lievempänä nämä tunteet vellovat. on se vain ollut surku huomata, millainen suhtautuminen vanhemmillani lapsiin on. Kurjaa, jos ei lapsi kiinnosta, lasten jutut eivät kiinnosta, kun lapset ovat aina tiellä. Selvähän se on, että samaan tapaan, kun he nyt kohtelevat lapsenlastaan, ovat he kohdelleet minua. Muutaman tunnin kun tarvitsin apua todella kipeän ja kuumeisen lapsen vahtimiseen (itsellä oli lääkäriaika), niin senkin ajan oli lapsi saanut yksinään olla pinnasängyssä. Mulle ei tulisi mieleenkään jättää lasta yksin voivottelemaan sänkyyn!

Ja se kasvatus on ollut sellaista, että "älä katso sitä silmiin, että se rauhoittuu", "älä kiinnitä huomiota, niin se ei tule vaativaksi". Idioottimaista.

Vierailija
2/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjunta on sana, jolla kuvata vanhempieni suhtautumista heitä ulkopuoliseen maailmaan, ennen kaikkea omaan jälkikasvuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se loppui näin "haista vittu". (sanoi siis minulle, tyttärelleen!)

eikä äidistä ole senjälkeen kuulunutkaan mitään.