Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: Millaista menoseuraa haluaisit viihteelle?

Vierailija
11.03.2011 |

Mä kaipaan mun yhtä ystävää, joka on muuttanut kauas pois. Aiemminkin nähtiin melko harvoin, muutaman kerran vuodessa, ja yleensä lähdettiin sitten aina hyvän ruoan, saunottelun, juttelun yms. päälle ulos. Nyt olosuhteiden pakosta tulee menemään oletettavasti joitain vuosia, ennen kuin nähdään. :/

Meillä on molemmilla melko levoton huumorintaju, ikään kuin lietsomme toinen toistamme vetämään aina paremmaksi; tarkoitan siis vain juttuja, ei (juuri) mitään omituisia tempauksia. :) Loppujen lopuksi kaikki päättyi aina hillittömiin naurukohtauksiin kun ei enää pysty ylittämään toista.

Tai sitten meillä oli täysin eleetöntä kuivaa huumoria. Sellaista, jota ulkopuoliset ei ihan täysin ymmärtäneet, tai saattoivat luulla että olemme riidoissa. Sellaista, jota ei arvaisi missä tahansa seurassa heittää. Toinen vaikka kaatuu, ja toinen sanoo kuivasti "Sä olet just tommonen. Aina sua saa hävetä. Soittele kun pääset ylös." ja maassa oleva vaan hihittää; vaikea näitä on kirjoittamalla avata, mutta ehkä joku tajuaa. :)

Napattiin myös huvittavia kommentteja aiemmista keskusteluistamme ja heitettiin niitä täysin irrallisena mihin tahansa yhteyteen. Näitä juttuja käytiin ihan vaikka baaripöydässä, tavallaan tajuaa että nuo muut on ihan pihalla ja pitää meitä idiootteina, mutta sillä ei ole väliä, kun me ollaan tässä omassa viriviri-landiassamme. :D

Juttujen taso oli suorastaan, sanoisinko, melko lapsellista. Naurettiin aina niin kamalasti, että kun viikonlopun jälkeen erottiin, sitä ajatteli, että "onneksi" ei tarvitse taas vähään aikaan nähdä, mä en kestäisi tätä! :)

Oltiin aina valmiit lähtemään mihin vaan vaikka jatkoille, aina tiesi, että toinen pitää huolta. Meno oli hulvatonta, huoletonta ja vähän säädytöntäkin. Myös kisakunto on molemmilla ollut aina hyvin "miehekäs". :)

Mukava taantua äidistä välillä huonosti käyttäytyväksi muijaksi. :p

Mulla on toinen samankaltainen hauska ystävä, joka asuu sentään samassa maassa, mutta kuitenkin nähdään melko harvoin mekin. Se ero näissä kahdessa on, että tämä toinen ei jaksa oikein juhlia, vaikka muuten ehdottoman mukavaa yhdessä onkin (eikä siinä mitään vikaa, viittaan vain otsikkoon).

Ja ai että mä kaipaisin sellaista hulvatonta juhlaseuraa! Sellaista, jonka kanssa räkälässäkin on yhtä juhlaa, kun on vaan niin hauskaa! :) Ei tarvitse siemailla viiniä ja pitää kontrollia yllä, vaan voi välillä vetää ihan rehelliset perseet! (Joo mä tiedän, tämä kuulostaa tosi lapselliselta. :) )

Tykkään tosi paljon ystävistäni, mutta heidän kanssaan viihteellä on vähän just tuollaista "kyttäysmeininkiä". Kontrolli päällä, ei saa olla liian äänekäs, ei saa olla liian hauskaa, mitä miehetkin meistä nyt ajattelee...

AAARGH että mä haluaisin jonkun hepulikaverin, jonka kanssa hullutella ja olla vähät välittämättä mitä muut ajattelee (en tarkoita kuitenkaan mitään pöydillä strippausta tai örveltämistä), pitää hauskaa, nauraa äänekkäästi jos naurattaa ja viihtyä sydämensä kyllyydestä! Eikä mikään tästä estäisi juttelemasta välillä myös syvällisempiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään ois kiva! :P mulla ei niitä täällä uudessa maassa ole..

kaipaan mun lapsuudenkaveria erityispaljon.

ehkä eniten kaipaan vaan sitä aikakautta, kun oli 20v. ja jaksoi mennä, bilettää ja oli aina hauskaa. flirttailtiin miesten kanssa ja jatkettiin matkaa.

Vierailija
2/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Lähde kanssani huomenna bilettämään? Kaipaan samanlaista ystävää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ikävät asiat kuitataan huumorilla

- ei humalluta liikaa saati aleta vetää mitään kännivollotusta (se on pahin!)

- meidän ei tarvitse olla keskenämme samaa mieltä kaikesta, ei provosoiduta mielipide-eroista

- ei provosoiduta kaiken kaikkiaankaan

- ollaan iloisia

- ei sanota toiselle ilkeästi

- ei lasketa euroja ravintolalaskussa

Vierailija
4/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Lähde kanssani huomenna bilettämään? Kaipaan samanlaista ystävää :)

jos samalla suunnalla ollaan. :) Tampere on lähin kaupunki, sulla?

Vierailija
5/6 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ikävät asiat kuitataan huumorilla

- ei humalluta liikaa saati aleta vetää mitään kännivollotusta (se on pahin!)

- meidän ei tarvitse olla keskenämme samaa mieltä kaikesta, ei provosoiduta mielipide-eroista

- ei provosoiduta kaiken kaikkiaankaan

- ollaan iloisia

- ei sanota toiselle ilkeästi

- ei lasketa euroja ravintolalaskussa

Vierailija
6/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juomat kylmässä jos sitä innostuu illalla lähtemään ulos... :)

Ap