Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö kysymys kirppikseen viitaten..

Vierailija
11.03.2011 |

Eli en siis koskaan ole kirpputoreille vienyt vaatetta myyntiin mutta nyt lapsen syntymän jälkeen olisi menossa pieniä vaatteita vaikka kuinka kun en itse saa laihdutettua enää samoihin mittoihin.

Miten siis tuleeko minun hakea kirpputorilta joitain hintalappuja ja hinnoitella vaatteet kotona? Maksanko samalla sinne sen pöytäpaikan ja tuleeko olla jo tiedossa sinä hetkenä milloin vien vaatteeni sinne?

Vai samallako vien vaatteeni kun menen hakemaan lappusia vai mitenkä?

Sitten vielä onko järkeä viedä rintaliivejä kirppiksille?

Itsellä olisi hurjasti noita pieneksi menneitä ja kauniita pitsisiä rintaliivejä, jotka ei myöskään mene enää synnytyksen jälkeen päälle vai heitänkö vaan roskiin? Osteleeko niitä kukaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kirppiksillä on eri käytännöt. Oletko viemässä itsepalvelukirppikselle vai menetkö itse myymään niitä?

Varsinkin itsepalvelukirppiksillä kannattaa vaatteet hinnoitella kotona valmiiksi, koska siihen menee aikaa. Kirppiksiltä saa vuokrattua/lainattua hinnoittelukoneita tai sitten voi itse askarrella hintalaput. Tärkeintä on, että ne pysyvät kiinni eikä vaate vahingoitu.

Kannattaa tosiaan mennä vaikka sinne kirppikselle käymään ja kysellä heidän käytännöistään. Monilla on ihan hyvät webbisivutkin.

Vierailija
2/2 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee käydä paikan päällä ja kysäistä asiaa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän