Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lähti mies työmatkalle

Vierailija
11.03.2011 |

Ja mä olen niin kyllästynyt hoitamaan tätä arkea ja lasta. Menen minäkin tänään opiskelemaan muutamaksi tunniksi sitten haen taas lapsen hoidosta ja ollaan iltapäivä ja ilta kaksin. Ei yhtään huvita tämä arki. Mies on opiskellut kauempana ja ollut 1kerran kuussa viikon pois sitten on vielä työmatkat. Jos olisin tiennyt että mieheni työ vaihtuu ja arvannut tämän arjen en olisi lasta tehnyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka miehen kanssa yhdessä päättäneet, että voiko hän ottaa tätä uutta työtä vastaan? Voittehan te nyt yhdessä päättää, että työ on liian vaativa perhe-elämällenne ja mies etsii paremman työn.

Ja miksi ihmeessä olette lapsen kanssa vain kaksin kotona. Pyydä joku kylään tai lähtekää ulos tekemään jotain. Varmasti joitain äitikerhoja ainakin löytyisi.

Vierailija
2/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tällä paikkakunnalla ole vara valita mitä työtä ottaa sitä on otettava minkä saa. Ja lapsi on päivisin hoidossa ja menen minäkin tänään opiskelemaan mutta silti vaan tuntuu että olen sidottu lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa kolmen lapsen hoito jäi siis varsinkin iltaviikoilla minun vastuulleni, harrastuksiin kuskaamiset yms.

Raskastahan tuo oli, varsinkin kun olen vakavasti sairas.(sairaus ilmeni vasta nuorimman syntymän jälkeen).

Mutta kertaakaan en ole miettinyt että jättäisin lapset tekemättä miehen työn luonteen vuoksi.

Nyt vaan kutsut kavereita kylään, menette itse kylään/puistoon jne.Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu, mutta ei saa ajatella asiaa niin että olet lapsessa kiinni.Silloin lapsen kanssa olosta tulee entistä raskaampaa.

Tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tunne helpottaa kun lapsi kasvaa,

Vierailija
5/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennetta naiset !

Minä kasvatin ensimmäisen lapsen ns yh mies n 6kk pois kotoo ei kylläkään kerralla aina 2-3 kk kerralla ja toiset mokomat kotona. Näin meillä mentiin lapsen ensimmäiset 2,5 v. Sit tuli toinen ja homma jatkuu. Asennetta. Ok mä en opiskele itse vaan keskityn lapsiin nyt pitäis sit palata töihin ja lapset päiväkoti rytmiin. Itse myös töissä hyvin useana iltana eli mun tuleva työ aika on 10-19 välillä. ja lauantait myös töissä. Onneksi on isovanhemmat jotka voivat auttaa ettei tarvitse laittaa lapsia vuoropäiväkotiin. Repikää sittä ja nauttikaa lapseita kun ne on vielä pieniä ja tarvitsevat teitä.

Vierailija
6/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsen kanssa on mukava tehdä? Olisiko kiva käydä uimahallissa tai hakea kirjastosta kirjoja tai leipoa? Olisiko lapsen kanssa kiva saunoa tai kylpeä? Minä olin pitkään miehen reissutyön vuoksi paljon lasten kanssa yksin, ja tiedän, että se voi olla raskasta, mutta kyllä lasten kanssa voi olla todella kivaakin. lapsi sinulla nyt on, eli on paras tehdä arjesta mahdollisimman mukavaa ja helppoa. heittäydy tekemään jotakin hauskaa lapsen kanssa. Pitäkää vaikka elokuvailta herkkuineen, jos et muuta jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi