Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa KULTAINEN 60-luku

24.10.2005 |

Olen vieraillut tällä palstalla jonkin aikaa ja olisi mielenkiintoista tietää minkä ikäisiä te olette? Itse olen v.-61 syntynyt ja nyt 10 rv menossa. Löytyykö Teistä yhtää minun ikäistäni?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelen olemassa olostani näin ystävän koneelta. Äitiysloma alkoi ja pääsin vihdoinkin pois sieltä painostavasta työilmapiiristä (joku ehkä muistaa valitukseni). Kotona ADSL kylä on mutta kone reistaa ja siksi siis kesksuteluihin osallistuminen on jäänyt aika vähälle.

Kaikki hyvin masussa ja itselläkin. Ihanaa olla äitiyslomalla ja nyt on aikaa itselle ja tuntuu todella lomalta, kun jaksaa vielä touhuta kaikkea.

Uusia on tullut paljon mikä on kiva, sillä ketju jatkuu sitten kun me kohta vauvan saavat siirrymme takavasemmalle, vaikka vielähän täällä kivasti voi lukea esim. Valion kuulumisia. Miten Valiokin voi olla jo 8vkoa vastahan tuo syntyi.

Palailen taas kun pystyn.

t. Japis vm 65 ja Vaavi 37 + 0

Vierailija
22/22 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä myös yksi -60 lukulainen,olen vm-64.Ensimmäisen odotus piinaavan epävarmassa alussa ja vasta vuosien yrityksen jälkeen ensimmäisellä IVF-hoidolla tuli plussa.

Mukavaa kun muitakin ikäkonkareita, ettei ole aivan yksin 70-80 lukulaisten joukossa.

Tuah rv 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla