Kaverini läpsii lastaan!
Mitä hittoa voin tehdä?! Jos teen lastensuojeluilmoituksen, niin miten se tehdään? Riittääkö soitto?
Kun lapsi puhuu hänen mielestään liian kovaa hän ottaa päästä kiinni ja laittaa suun käden eteen ja sanoo 'vitun kusipää se turpakiinni', jos lapsi koskee johonkin mihin ei äidin mielestä saa koskea nii äiti läpsäisee päähän, kun yrittää saada lasta päiväunille (lapsi ei suostu kuulemma nukkumaan muualla kuin vaunuissa päiväunet) ja jos lapsi itkee tai ei nukahda niin äiti huutaa että 'ne silmät kiinni vitun idiootti' ja läpsäisee otsaan lasta. Läpsii käsille ja antaa luunappeja otsaan. Ja tämä läpsiminen ei ole mitään ihan pientä vaan lasta oikeasti sattuu.
Ja tämä poika on vasta 1,5v.
Tämän kaiken tiedän siksi että ollaan paljon tekemissä, koska lapset leikkivät niin nätisti yhdessä. En pidä tätä ihmistä ystävänäni, koska on mielestäni kiero paska.
Kommentit (9)
Vanhempi terapiaan ja lapsi huostaan ainakin toistaiseksi
sairas akka. ihan hirveä ihminen. jos julkisesti kohtelee noin lastaan, niin mitä mahtaakaan tapahtua suljettujen ovien takana..
lastensuojeluun, tuo täyttää kyllä kaikki kriteerit. Serkullani oli aikanaan samanlainen tapa kasvattaa lasta. Yritin puhua hänelle, että hakis apua, ja hän katkaisi välit vuodeksi. Lapsen isä teki ls-ilmoituksen (asuivat erossa) ja se oli erittäin hyvä juttu. Saivat apua molemmat, ja ilmeisesti serkku sitten kuitenkin osasi hillitä käytöstään, koska lopettin lapsen läpsimisen ja hänelle huutamisen ainakin julkisesti. Lapsella oppimishäiriöitä ja ahdistustiloja nyt koululaisena, ja hän käy jossain juttelemassa niistä. Juontuvat hyvin paljon siitä, että äiti on arvaamaton ja aggressiivinen.
Seuravalla kerralla kun läppäisee lastaan niin minä läppäisisin sitä äitiä kovaa korville!
Ja toistaisin aina tarpeen vaatiessa, että oppisi miten kivaa tollanen on.
henkistä ja fyysistä väkivaltaa. miten voit katsoa vierestä kun toinen hakkaa lastaan. sanoisit jotain! pistää vihaks tollaiset kusipäät jotka hakkaa lasta joka ei pysty itseään puolustamaan.
Olen pyytäny lopettamaan ja koittanu kysyä että miksi kohtelee lastaan noin. Mutta äiti vaan suuttuu tästä mulle, ihan kun mussa ois joku vika kun kehtaan puuttua asiaan. Sitte puhuin tästä perhetyöntekijän kanssa niin äiti tästäkin suuttu että miksi mä puhun hänen asioistaan kenellekkään. Niin sanoin hänelle että hoida lapses niin ettei susta tarvi puhua. Mutta ei mikään muutu. Oon koittanu tarjota apuuni että tois lapsen mulle hoitoon jos on ite väsyny, mutta ei koskaa oo tuonu.
Kerrot kaiken, menee käymään siellä keskustelemassa. ja jää lastensuojelun valvottavaksi joksikin aikaa. tuolle on tehtävä jotain. ei pienen tarvii kärsii äidin pahasta olosta. harmittaa vietävästi lapsen puolesta. voit tehdä ilmotuksen nimettömänä.
Tuon sinun juttusi on ihan hirveä. Tuo jos joku on henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä ja vielä niin pienelle lapsoselle.. Tämmöisellä on todella kauaskantoiset seuraukset lapsen elämälle ja tulevaisuudelle. Lapsen koko perusturva järkkyy ja hänestä tulee loppuelämäksi huonon itsetunnon omaava surullinen ihminen..puhumattakaan siitä, miltä pienestä pojasta voi tuntua kun se kaikkein tärkein ihminen kohtelee tuolla tavalla. Voi jumakauta että osaa olla paska muija..miksi helvetissä on lapsia tehnyt..jos niistä on vain vaivaa. Ikävä kyllä aikuisen pitäisi mennä terapiaan, että tämmöinen käytös saadaan kitkettyä pois ja ENNENKLAIKKEA SEN PASKAPÄÄN PITÄISI YMMÄRTÄÄ MITÄ VÄÄRYYTTÄ SE TEKEE PIKKUISELLE. Ihan sydäntä särkee, kun miettii mitä surua sydämmessään se pieni kantaa. Toivottavsti lastensuojelu pystyy tilannetta parantamaann..pelkään vain, että juttu jatkuu kun viranomaiset häipyvät. Ja sitten ihmetelläänn..miksi meillä on niin pahoinvoiva ja väkivaltainen nuoriso..tässä yksi esimerkki mistä niitä syntyy.