Nainen, kuinka paljon saat elatusapua?
Kuinka paljon elatusapua saat? Kuinka monta lasta sinulla on ja minkä ikäisiä he ovat?
Mies, paljonko maksat elatusmaksuja? Kuinka monta lasta sinulla on ja minkä ikäisiä he ovat?
Kommentit (94)
Naiset ei saa elatusapua, elatus maksetaan LAPSELLE
Vierailija kirjoitti:
2v maksaa itse vesilaskunsa ja vaatteet?
Meillä molemmat vanhemmat saadaan tuo minimi, yhteensä kolmesta lapsesta. Yksi yhteinen myös on. Minun lapset näkee isäänsä suurimman osan loma-ajoista, miehen lapsi ei näe äitiään ollenkaan, hänellä on uusi elämä ja uudet lapset ja tämä edellinen ei mahdu kuvioon enää ollenkaan.
Yksioikoista ajatella, että roolit menisi aina noin päin että mies maksaa ja nainen kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina koomista kun tyhymämpuoleinen poju luulee olevans fiksu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Varmaan näin, jos lusmuisältä kysytään. Tuo alle parisataa ei kyllä riitä lapselle edes ruokaan.
100 euroa per lapsi ja tämäkin hirveän uhriutumisen ja valituksen jälkeen.
Ei kai naiset saa mitään, lapset saattavat jotain saada.
Olisitko valmis luopumaan isyysoikeuksista vapautuksesta elareista? Moni nainen varmaan mielellään suostuisi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina koomista kun tyhymämpuoleinen poju luulee olevans fiksu!
Se ei koskaan pääse panemaan joten ei siitä suurta vahinkoa tule. Poistaa itsensä geenipoolista pian jollain typeryydellä, esim. ajaa viritetyllä mopolla navetan seinään ilman kypärää.
Joo, 6 vuotta sitten sain minimin, joka tais olla 150-165 / kk, pysyi lähes samana 15 vuotta. Se jonka luona lapsi asuu maksaa lähes koko lapsen elatuksen kyllä ja se olin minä. Ex-mies kuittasi vaan että pyydä sossusta jos pyysi osallistumaan esim lapsen kausivaatteiden ostoon tai harrastuksiin. Oma vika tietenkin kun valitsin väärän miehen
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on aikuinen.
Antaako se sulle rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmat vanhemmat saadaan tuo minimi, yhteensä kolmesta lapsesta. Yksi yhteinen myös on. Minun lapset näkee isäänsä suurimman osan loma-ajoista, miehen lapsi ei näe äitiään ollenkaan, hänellä on uusi elämä ja uudet lapset ja tämä edellinen ei mahdu kuvioon enää ollenkaan.
Yksioikoista ajatella, että roolit menisi aina noin päin että mies maksaa ja nainen kasvattaa.
Hänellä uusi elämä ja teillä haaremi. Luulen että tuo nainen veti tässä pisimmän korren ja ongelma löytyy sieltä teidän pesuvadistanne.
Vierailija kirjoitti:
100 euroa per lapsi ja tämäkin hirveän uhriutumisen ja valituksen jälkeen.
Äijä varmaan itse juo ja polttaa yli 300 eurolla kuussa. Aski päivässä ja neljä ruostekaljaa.
Enkö miehenä saa vastata, paljonko lapsen äiti maksaa lapsesta elatusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naiset saa mitään, lapset saattavat jotain saada.
Olisitko valmis luopumaan isyysoikeuksista vapautuksesta elareista? Moni nainen varmaan mielellään suostuisi tähän.
Ei kait se elatusvastuu poistu. Lapsella on oikeus elatukseen molemmilta vanhemmiltaan. Voisin kyllä luopua elareista kokonaan, jos ex luopuisi huoltajuudestaan ja oikeus olisi samaa mieltä. No biggie, miulla jää palkasta reilu 3 000 kuukausittain, kyllä sillä yhden lapsen elättää
Vuoroviikovanhemmuudessa ei maksa kumpikaan mitään, vaikka toisella osapuolella on yli 1000 e paremmat tulot. Meniköhän oikein?
Vierailija kirjoitti:
Enkö miehenä saa vastata, paljonko lapsen äiti maksaa lapsesta elatusta?
Saa vastata. Olethan supermies!
198,13 €/kk yksi 8v lapsi, joka tapaa isäänsä kerran kuukaudessa yhtenä viikonloppuna