Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsiisus, takki teinille 140e...huhu...ostaisitko?

Vierailija
10.03.2011 |

Itse sanoin en...sanoin et maksan MAX 80e takista. 15v poika sit laittoi 60e omista rahoista joten haettu on...musta FredPerry kevät takki, mutta kyl helvetti on KALLISTA....!!!???

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän vaunuissa makaavalla vauvalla on välikaudeksi väh. ticket, molo, pop ja mökki käyttöön reimatec.

Vierailija
2/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaahan lapsen haalaritkin tuon eikä mene kuin vuoden. No, ehkä teinikään ei kahta vuotta samaa takkia käytä jos kovin muotitietoinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien uutuuden viehätys kestää sen viikon jos edes sitä. Sen jälkeen on satasen takki täysin arvoton. menee likaseks eikä jaksa muutenkaan huoltaa. kuukaden päästä halutaan jo uutta takkia.

Vierailija
4/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pienemmät sai T2H asut ja isompi Volcomin takin

Vierailija
5/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maksais osan itse.

Itse hommasin esikoiselle (16 v poika) joululahjaksi 200 euron lahjakortin vaateliikkeeseen koska on juuri siinä iässä että kledjut kiinnostaa...

Vierailija
6/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuulemma ostaa 140 euron haalareita vaunuisssa istuvalle vauvalle.

Vierailija
7/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itellenikin, miksi en lapselleni?

Vierailija
8/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse pari joulua sitten lahjaksi laadukkaan, retkeilykaupasta ostetun ulkoilutakin. Kun kuulin hinnan, olin aivan järkyttynyt, miten joku voi maksaa takista 200 e! Mutta takki on ollut todella hyvä: veden- ja tuulenpitävä mutta hengittävä, siisti, lämmin. Eikä ole kulunut parissa vuodessa lainkaan, vaan on vieläkin kuin uusi, vaikka ulkoilen paljon.

Tällaisesta voisin maksaa vähän enemmänkin, mutta en siitä, että se on jotain muotimerkkiä. Ja odottiaisin myös, että takkia sitten käytetään myös eikä kinuta puolen vuoden päästä uutta.

Vierailija
10/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaisin

Vierailija
11/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineilla saa ostaa kalliita vaatteita. Vauvoille ja taaperoille pitää ehdottomasti ostaa Molot tai Ticketit, n. 200€/kpl, mutta ei teineille! Niiden pitää oppia elämää käyttämällä mahdollisimman halpoja ja huonoja vaatteita.

Näin siis av-mammojen mukaan. Itse kyllä ostaisin ja ostan.

Vierailija
12/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkien ja materian perässä ei kannata juosta, koska ne eivät tee onnelliseksi eivätkä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
13/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon hintaan. kaikesta sitä maksetaankin.

Vierailija
16/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän keskimmäisellä on. Esikoiselle ja kuopukselle kelpaa market-tavara mutta keskimmäiselle ei.

Vierailija
17/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineilla saa ostaa kalliita vaatteita. Vauvoille ja taaperoille pitää ehdottomasti ostaa Molot tai Ticketit, n. 200€/kpl, mutta ei teineille! Niiden pitää oppia elämää käyttämällä mahdollisimman halpoja ja huonoja vaatteita. Näin siis av-mammojen mukaan. Itse kyllä ostaisin ja ostan.

tänäkin talvena vanhat saadut haalarit + talvitakki ja 10 kirpparilta ostetut brion henkselihousut ja 15 e kengät ja 2 euron huppuhattu sekä viime talviset hanskat ja hyvin on lapsi pärjännyt.

Vierailija
18/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä systeemi tuo, että teini maksaa osan itse. oppii vähän, että ei kaikkea voi saada iha sormia napsauttamalla

Vierailija
19/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineilla saa ostaa kalliita vaatteita. Vauvoille ja taaperoille pitää ehdottomasti ostaa Molot tai Ticketit, n. 200€/kpl, mutta ei teineille! Niiden pitää oppia elämää käyttämällä mahdollisimman halpoja ja huonoja vaatteita. Näin siis av-mammojen mukaan. Itse kyllä ostaisin ja ostan.

tänäkin talvena vanhat saadut haalarit + talvitakki ja 10 kirpparilta ostetut brion henkselihousut ja 15 e kengät ja 2 euron huppuhattu sekä viime talviset hanskat ja hyvin on lapsi pärjännyt.

Ens syksynä taas vertaillaan haalareita ja paljonko maksoi ja monetko tuli ostettua. Kunhan valehtelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi